Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadya schreef:en dan heb ik het over oudere mensen, geen jongeren, want ik ken geen jongeren met een bijstandsuitkering. Wel WAO of WW, maar dan zitten er hele verhalen aan vast), kunnen echt geen manege of paarden betalen, hoor. Zelfs geen kopje koffie. Ik woon in het Gooi, de Randstad dus en het is hier niet bepaald goedkoop (wonen/gemeentelijke lasten etc.).
chevax schreef:@annepanne: het is natuurlijk niet zo dat de SP alléén zou regeren en het is sowieso maar afwachten of het een coalitiepartij zal zijn. Maar waarom zouden we massaal onze paarden moeten verkopen als de SP "aan de macht komt"?
Nadya schreef:@Lovely1, dat vind ik een hele domme opmerking. Psychische problemen kunnen heel erg zijn. Blijkbaar weet jij daar vrij weinig van, anders zou je nooit zo'n opmerking maken. Echt belachelijk!!!
annepanne schreef:Grappig dat er zoveel mensen op sp willen stemmen. Ben benieuwd hoeveel mensen nog kunnen blijven paardrijden/ een eigen paard kunnen hebben als sp aan het regeren is! Als we het van die circa 20.000 rijken in Nederland moeten hebben, lijkt het me duidelijk dat het geld vooral weer bij de middensector vandaan moet komen! De mensen die nu nog een eigen paard kunnen betalen ja!
En geloof me er zijn nog veeeeeel misstanden wat betreft de ziektewet! Er sluizen veel mensen die niet ziek zijn toch door al die keuringen heen hoor! En mijn bron daarvoor is mijn schoonvader die arbeidsdeskundige is en mensen moet beoordelen die bij zijn 'collega's ' zijn geweest. Nee er gaat daar nog veel mis!
Hoe staan de links stemmers tegenover het asielbeleid? Met het feit in het achterhoofd dat onder Verdonk dit jaar de meeste asielzoekers een verblijfsvergunning hebben gekregen??
annepanne schreef:Grappig dat er zoveel mensen op sp willen stemmen. Ben benieuwd hoeveel mensen nog kunnen blijven paardrijden/ een eigen paard kunnen hebben als sp aan het regeren is! Als we het van die circa 20.000 rijken in Nederland moeten hebben, lijkt het me duidelijk dat het geld vooral weer bij de middensector vandaan moet komen! De mensen die nu nog een eigen paard kunnen betalen ja!
En geloof me er zijn nog veeeeeel misstanden wat betreft de ziektewet! Er sluizen veel mensen die niet ziek zijn toch door al die keuringen heen hoor! En mijn bron daarvoor is mijn schoonvader die arbeidsdeskundige is en mensen moet beoordelen die bij zijn 'collega's ' zijn geweest. Nee er gaat daar nog veel mis!
Hoe staan de links stemmers tegenover het asielbeleid? Met het feit in het achterhoofd dat onder Verdonk dit jaar de meeste asielzoekers een verblijfsvergunning hebben gekregen??
Aimee schreef:Ach... een paar mensen minder een eigen paard, maar een heleboel meer mensen een dagelijkse hap te eten en een dak boven het hoofd. Het is maar waar je prioriteiten liggen.
Aimee schreef:Dan moeten die collega's van jou vader eens kwalitatief beter gaan keuren, in plaats van kwantitatief.
De onderzoeken die ze doen zijn namelijk kwalitatief gewoon slecht... echt zieken weten ze ergens op te pakken, niet echt zieken glippen er doorheen.
Aimee schreef:Ja... Verdonk heeft veel verblijfsvergunningen afgegeven, ze heeft ook inmiskenbare grove fouten gemaakt.