Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Ja, en volgende week beslist die, dit en dat...
Mooi niet dus...dat ik ook maar iets bepaal
faye schreef:Als je voor een duppie op de eerste rang wil zitten zul je idd van een koude kermis thuiskomen.
faye schreef:Je had de keuze om over te stappen, bij veel verzekeringen zonder acceptatie (DE kans voor chronisch zieken zoals ikzelf), en ook qua prijs kon je goed shoppen. Maar sommigen maken nog steeds de verkeerde afweging om voor de laagste maandlasten te kiezen en vervolgens veel zelf te moeten betalen. Gezondheid is belangrijk, maar voor velen is die auto, die vakantie of dat paard of whatever belangrijker. Tsja.........
runningkawa schreef:Mag ik dan voortaan ook gaan kiezen waar mijn centjes heen gaan...(goh, daar weet ik het antwoord alop)
lies schreef:faye schreef:Je had de keuze om over te stappen, bij veel verzekeringen zonder acceptatie (DE kans voor chronisch zieken zoals ikzelf), en ook qua prijs kon je goed shoppen. Maar sommigen maken nog steeds de verkeerde afweging om voor de laagste maandlasten te kiezen en vervolgens veel zelf te moeten betalen. Gezondheid is belangrijk, maar voor velen is die auto, die vakantie of dat paard of whatever belangrijker. Tsja.........
Er zijn ook mensen die die hoge maandlasten gewoon niet kunnen betalen omdat ze te weinig verdienen
faye schreef:Ja over het moslimziekenhuis, wat mij betreft mogen ze hoor. Als ik dan weer eens in het ziekenhuis lig hoef ik niet de godganse dag door bezoek op zaal te hebben dat onverstaanbaar praat en schijt heeft aan bezoektijden of maximum aantal bezoekers. Dus: graag, liever vandaag dan morgen!
Whiz schreef:faye schreef:Ja over het moslimziekenhuis, wat mij betreft mogen ze hoor. Als ik dan weer eens in het ziekenhuis lig hoef ik niet de godganse dag door bezoek op zaal te hebben dat onverstaanbaar praat en schijt heeft aan bezoektijden of maximum aantal bezoekers. Dus: graag, liever vandaag dan morgen!
Wat een vooroordelen weer Faye... Simpeler kan ook niet he!