Citaat:Ik denk dat ellebelletje het heeft over een forum. Te vinden op www.martijn.org
Klopt! Op 1 van hun forums staan allerlei filmpjes (titel was zelf iets van filmpjes)
[/quote]
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik denk dat ellebelletje het heeft over een forum. Te vinden op www.martijn.org
ShirleyA schreef:Ik moest ze ook n mail sturen, gewoon om me af te reageren! Ik heb ze beloffd als ooit zo'n vieze gore pedo met zijn poten aan mijn zoontje komt is m afslacht! Dat ze een ernstige afwijking hebben en ze zich daar voor moeten gaan schamen! En dit leed in stilte moeten dragen als een vent ipv met hun handen aan kinderen zitten die niet eens bezig zijn met of ze sex wel of niet prettig vinden. Dat ze van mij allemaal dood mogen vallen, dat zou de wereld een stuke beter maken.
Maar waarschijnlijk is hun geest op kinder-niveau blijven steken en snappen ze niets van normale waarden. Ik kots echt van zulke mensen. Ze zouden ze allemaal in de gevangenis moeten gooien daar weten ze wel raad met pedo's!
iefke schreef:http://www.radio538.nl/538/programmas/r ... jsp#622702
Dit is de link naar de uitzending op radio bij Ruud de Wild gisteren...
Perlina schreef:danifur schreef:En wat betreft de vergelijking met pim.. daar ben ik het met anneomie eens! dat slaat echt als een tang op een varken!
Volgens mij gaat het in die vergelijking niet om pim als persoon of zijn ideeën. Maar om het feit dat er misschien iemand is met het charisma van pim wat voor veel mensen onweerstaanbaar was. En dat de partij dan om die reden veel stemmen krijgt.
Yessy schreef:Ik vind dit echt te ziek voor woorden.. dat je jonge kinderen aantrekkelijk vindt is 1 ding, maar dat je er nog wat mee doet ook.. walgelijk.. die standpunten, echt walgelijk!