Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xjudithx schreef:@ schimmelig: Ik heb vanalles geprobeerd (horeca, groentewinkels, fabriekswerk, etc.), maar omdat ik te hoog opgeleid ben waren ze bang dat ik weer snel weg zou zijn. En namen ze me dus niet aan. Ik heb uiteindelijk wel werk als secretaresse gevonden, maar voor slechts 2 dagen in de week. Ik deed wat ik kon met het zoeken naar werk. Ik had er toch echt een uitkering bij nodig. Of je het nu logisch vind klinken of niet. Ik deed het echt niet voor mijn lol.
Britty schreef:@ schimmelig: ik zit echt niet op het platte land....
Schimmelig schreef:xjudithx schreef:@ schimmelig: Ik heb vanalles geprobeerd (horeca, groentewinkels, fabriekswerk, etc.), maar omdat ik te hoog opgeleid ben waren ze bang dat ik weer snel weg zou zijn. En namen ze me dus niet aan. Ik heb uiteindelijk wel werk als secretaresse gevonden, maar voor slechts 2 dagen in de week. Ik deed wat ik kon met het zoeken naar werk. Ik had er toch echt een uitkering bij nodig. Of je het nu logisch vind klinken of niet. Ik deed het echt niet voor mijn lol.
Ok, kijk. Daar komt de info! Nu heb je al iets meer begrip (iig van mij)... Het is iets anders, dan je zo'n uitkering trekt en op je reet gaat zitten
Schimmelig schreef:Britty schreef:@ schimmelig: ik zit echt niet op het platte land....
Dat las ik al! Rotterdam
Schimmelig schreef:@ urielle: Jep platte land![]()
... als ik geen burka meer om mij heen zie... ben ik op het platte land
Apple schreef:Hoe bedoel je Schimmelig? Waarom zouden de moddies gaan lachen om de spelling van een woord?
Cayenne schreef:
Schimmelig schreef:xjudithx schreef:@ schimmelig: Ik heb vanalles geprobeerd (horeca, groentewinkels, fabriekswerk, etc.), maar omdat ik te hoog opgeleid ben waren ze bang dat ik weer snel weg zou zijn. En namen ze me dus niet aan. Ik heb uiteindelijk wel werk als secretaresse gevonden, maar voor slechts 2 dagen in de week. Ik deed wat ik kon met het zoeken naar werk. Ik had er toch echt een uitkering bij nodig. Of je het nu logisch vind klinken of niet. Ik deed het echt niet voor mijn lol.
Ok, kijk. Daar komt de info! Nu heb je al iets meer begrip (iig van mij)... Het is iets anders, dan je zo'n uitkering trekt en op je reet gaat zitten
CielitoLindo schreef: