Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sans6 schreef:seren ik vat jouw opmerking persoonlijk op, in die zin, dat jij alle rokers over 1 kam scheert, en ik daar dus ook onder val.
Ik had ook niet verwacht dat jij mij persoonlijk aan zou vallen, want we kennen elkaar helemaal niet.
Citaat:En reacties van rokers in dit topic zijn erg verdedigend
sans6 schreef:hoe wil je het roken wel en de rokers niet over 1 kam scheren dan?Citaat:En reacties van rokers in dit topic zijn erg verdedigend
das op zich wel handig als je je standpunt wil verdedigen![]()
klaasjuhhh schreef:Hallo mensen, loopt hier een beetje uit de hand, het ging over Rookvrije ruimtes, en nu over het gedrag van een aantal personen. Kan toch ook via PM o.i.d.?
*steekt sigaret op*
Citaat:En wat ik al zei over roken het stinkt gewoon vaak voor niet rokers.. toch?
sans6 schreef:dat ben ik met je eens, ik ben ook wel eens een tijd gestopt en idd dan ruik je het echt wel ja.
Ik snap dus alle niet rokers wel, en meerdere van "ons" (lijkt wel een secte) hebben er begrip voor.
Ik denk alleen dat er dus geen begrip is voor degenen die wel roken.
Het is en blijft een verslaving en daar stap je niet zo maar van af!!
Ik ken genoeg mensen die verslaafd zijn aan koffie (en ik weet t, daar heeft een ander geen last van) en als die niet willen/kunne stoppen met koffie drinken is daar alle begrip voor.
Snap je waar ik heen wil??
LCharlotte schreef:SUper!!!!! Heb meteen getekend!
Zat toevallig van d eweek in een restaurantje, werd er om mij heen aan iedere tafel minstens 1 sigaret aangestoken, soms wel 3 mensen per tafel die de 1 na de ander op aan het steken waren.
Echt smerig! Daar zit je dan als niet roker, de uitlaatgassen van alle rokers om je heen in te ademem... :S
Was trouwens ook niet echt bevoordelijk voor mijn eetlust
LCharlotte schreef:SUper!!!!! Heb meteen getekend!
Zat toevallig van d eweek in een restaurantje, werd er om mij heen aan iedere tafel minstens 1 sigaret aangestoken, soms wel 3 mensen per tafel die de 1 na de ander op aan het steken waren.
Echt smerig! Daar zit je dan als niet roker, de uitlaatgassen van alle rokers om je heen in te ademem... :S
Was trouwens ook niet echt bevoordelijk voor mijn eetlust
terorita schreef:heb gehoord dat als je stopt met roken de kilo's er aan vliegen
voorlopig rook ik dus nog ff door
andafries schreef:Rookvrije horeca GEWELDIG moet er direct komen prima dan ga ik weer uit eten . Ik rook niet en wil ook niet (meer) meeroken , daar heb ik nooit voor gekozen . En als je wel graag wil roken PRIMA maar val mij er niet mee lastig . IK HEB NOG STEEDS HET IDEE DAT DE NIET -ROKER WORDT GEDISCRIMINEERD . Sorry hoor maar dat is mijn mening.
seren schreef:
Dat doe ik dus niet ik scheer roken over 1 kam en dat stinkt!! ER is nog steeds geen lekker ruikende gezonde rook uitgevonden..