Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
noordje schreef:Ik moet toch naar werk en de trein is helaas geen optie
Maar ik ga nu minder ver weg als ik met de hond wil gaan wandelen![]()
Maar wij (en mijn collega's met mij) staan toch een beetje verbaasd (en boos ook) dat een olieland als Noorwegen gewoon een van de hoogste brandstofprijzen heeft
CharleyT schreef:Daks schreef:Als je de ideeën vanuit Brussel moet geloven moeten we meer thuiswerken en maximum snelheid naar beneden.
Succes voor sommige in dit topic
Het meest idiote advies wat ze steeds gebruiken: thuis werken. Alsof iedereen met een baan thuis KAN werken.
CharleyT schreef:Daks schreef:Als je de ideeën vanuit Brussel moet geloven moeten we meer thuiswerken en maximum snelheid naar beneden.
Het meest idiote advies wat ze steeds gebruiken: thuis werken. Alsof iedereen met een baan thuis KAN werken.
Sintara schreef:Nou ik zou het wel fijn vinden als ik thuis mocht werken, maar mijn baas denkt dat we dan niks doen...
BigOne schreef:Wanneer ze nu eens als noodmaatregel iedereen die thuis kan werken zoveel mogelijk laten doen en iedereen die verder dan 15 km van z’n werk woont, geen mogelijkheid tot ov reizen heeft en mensen die zonder auto hun werk niet kunnen doen gewoon helpen met financiële tegemoetkoming voor bvb twee maanden dan besparen we heel veel brandstof.
AmyJamess schreef:karuna schreef:Mm sjips de a2 maar waar? Ik moet morgen de weg op
Ze zeggen knooppunt deil
Even de foto bij gevoegd.
[ Afbeelding ]
Gelukkig is het eerste wat ik doe als ik wakker word aan Google vragen wat de reistijd naar werk is
Heb ook geen fatsoenlijke omleiding om er omheen te komen, zou wel over Gorinchem kunnen maar dat is ook altijd druk en sowieso al een minuut of 15-20 extra. Als ze dat inderdaad gaan doen werk ik dus ook maar een extra dagje thuis 
Popstra schreef:Goed dat ze dat doen!
We mogen best eens vaker ons ongenoegen showen ipv alles maar te slikken van heren&dames Den Haag!