Minister Fabers Syriërs wegjaag flyer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 22:29

Swah schreef:
Wow de frustratie zit wel echt heel erg hoog. Wat wordt je misdaan joh?

Ah daar is ie weer. De standaard opmerking. Wat een verrassing weer.
Er is geen frustratie. Ik blijf gewoon bij mijn mening dat is alles.

Qerty

Re: Minister Fabers Syriërs wegjaag flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 23:00

Ik vraag me inmiddels wel af hoeveel regenboogzebrapaden Schagen dan in hemelsnaam rijk is.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 23:04

1 lees ik. Dat is momenteel inderdaad wel echt een heel groot probleem.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 23:22

Ik ga klagen bij de Schagense klantenservice, ben er niet van gediend.

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 23:34

MarlindeRooz schreef:
Het wordt een homostraat omdat er een zebrapad in regenboogkleuren ligt?

Wel knap dat die 58 hetero’s dan al zo lang hetero blijven. Lijkt me een hels karwei om niet op de gekleurde strepen te gaan staan. Zeker als het in je eigen straat ligt. Hink-stap-HOMO! -O-
Ik heb volgens mij nog nooit zo hard gelachen om een reactie op Bokt. _O-

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 23:36

Dorine92 schreef:
Swah schreef:
Wow de frustratie zit wel echt heel erg hoog. Wat wordt je misdaan joh?

Ik word daar verdrietig van. Het blijkt maar weer hoe belangrijk het is om aandacht voor te blijven vragen.
Je hebt werkelijk geen idee hoe moeilijk het was, en vaak nog is, in het dagelijks leven voor mensen die 'niet passen in het reguliere hokje' waar jij je zo tegen af zet. Je hebt werkelijk geen idee.
En het maakt mij nieuwsgierig: Wat doen 'wij' jou aan dat je je hierdoor zo voelt en denkt?
Leven en laten leven.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 00:16

Oké Dorine, wat moet er dán gebeuren om de alfabetmensen meer geaccepteerd te laten worden?

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 06:04

Qerty schreef:
Ik vraag me inmiddels wel af hoeveel regenboogzebrapaden Schagen dan in hemelsnaam rijk is.

Ik woon niet in Schagen speurneus

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 06:08

nps schreef:
Oké Dorine, wat moet er dán gebeuren om de alfabetmensen meer geaccepteerd te laten worden?

Die zijn allang geaccepteerd. Alleen niet door iedereen. That's life. Je hoeft niet door iedereen geaccepteerd te worden. Er zijn blijkbaar ook mensen die mij echt heel erg stom vinden. Slaap er geen minuut minder om. Waarom moeten alfabet mensen dan wel zo nodig door iedereen geaccepteerd worden? Gaat toch nooit gebeuren en door het te proberen af te dwingen en de hele tijd aandacht te vragen keer je alleen maar mensen tegen je. En dat moet je als alfabet persoon zelf weten, slaap er verder geen nacht minder om, maar ik ga je er zeker niet leuker door vinden. Vooral vermoeiender en er komt weerstand die er eerst niet was.
Er moet gewoon geaccepteerd worden dat geaccepteerd worden niet afgedwongen kan worden. En dat niet iedereen je leuk vindt. Daar heeft niet alleen een alfabet persoon last van.
Laatst bijgewerkt door Dorine92 op 15-03-25 06:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 06:10

senna21 schreef:
Dorine92 schreef:

Ik word daar verdrietig van. Het blijkt maar weer hoe belangrijk het is om aandacht voor te blijven vragen.
Je hebt werkelijk geen idee hoe moeilijk het was, en vaak nog is, in het dagelijks leven voor mensen die 'niet passen in het reguliere hokje' waar jij je zo tegen af zet. Je hebt werkelijk geen idee.
En het maakt mij nieuwsgierig: Wat doen 'wij' jou aan dat je je hierdoor zo voelt en denkt?
Leven en laten leven.

Wat is er dan zo moeilijk en hoezo helpt een regenboogzebrapad daarbij?

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 07:44

Mensen, laat Dorine maar,. .dit type gaat nooit toegeven dat ze intolerant als de pest zijn en dat als jé anders bent en daardoor niet geaccepteerd wordt, dat dat dan maar "het leven" is en dat oliebol happens. De ikke ikke ikke types zeg maar.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 07:49

Geaccepteerd worden kan zeker wel afgedwongen worden. Kijk naar segregatie. Of vrouwenrechten. Het zal niet in 1x gebeuren, het gaat nooit lukken om door iedereen geaccepteerd te worden, het gaat met vlagen maar het gebeurd wel.

Weet je wat niet helpt om geaccepteerd te worden als minderheid? Stil in een hoekje blijven zitten, geen aandacht vragen en maar hopen dat er iets veranderd.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 08:13

dems75 schreef:
Mensen, laat Dorine maar,. .dit type gaat nooit toegeven dat ze intolerant als de pest zijn en dat als jé anders bent en daardoor niet geaccepteerd wordt, dat dat dan maar "het leven" is en dat oliebol happens. De ikke ikke ikke types zeg maar.

Maar zij is ook anders en dat word hier niet geaccepteerd. Mooi topic dit :') En dan zie (en merk ik zelf) wel vaker met anders denkenden op Bokt.

Dan, voor mezelf interesseerd mijn medemens me gewoon niet. Wie leuk is is leuk, en wie dat niet is is dat niet. De rest is, imo, privé. Religie, seksuele voorkeur, gevoelens, etc. Dus van mij mag het ook wel wat minder, al die aandacht voor dergelijke zaken, ik vind dat jouw voorkeuren mij zeg maar niet aangaan. Je bent toch wel wie je bent, en dat kan klikken of niet. En als het niet met mij klikt klikt het vast wel met iemand anders :)

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 08:17

Eigenlijk is het zielig....zoveel last hebben van een paar kleurtjes. En de zogenaamde schreeuwerigheud (die ik werkelijk nergens zie...behalve 1 dag, op de pride) is ook zo erg. Dorine kan werkelijk nergens heen zonder dat rechten voor lhbtqi'ers haar door de strot worden geduwd. Op elke hoek van elke straat staat weer iemand met spandoeken, flyers en regenbogen klaar om haar te belagen. T is toch wat. Treurig hoor...

Maar alle gekheid op een stokje, zie hier het toonbeeld van intolerantie. " ik ben heel tolerant, behalve als ik t niet ben" ...

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 08:18

Nou dat vind ik ook iets treurige.."mijn medemens interesseert me niet"

Tjonge.......

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 08:20

Dorine92 schreef:
nps schreef:

Die zijn allang geaccepteerd. Alleen niet door iedereen. That's life. Je hoeft niet door iedereen geaccepteerd te worden. Er zijn blijkbaar ook mensen die mij echt heel erg stom vinden. Slaap er geen minuut minder om. Waarom moeten alfabet mensen dan wel zo nodig door iedereen geaccepteerd worden? Gaat toch nooit gebeuren en door het te proberen af te dwingen en de hele tijd aandacht te vragen keer je alleen maar mensen tegen je. En dat moet je als alfabet persoon zelf weten, slaap er verder geen nacht minder om, maar ik ga je er zeker niet leuker door vinden. Vooral vermoeiender en er komt weerstand die er eerst niet was.
Er moet gewoon geaccepteerd worden dat geaccepteerd worden niet afgedwongen kan worden. En dat niet iedereen je leuk vindt. Daar heeft niet alleen een alfabet persoon last van.

Wat maakt dat je alfabet persoon typt i.p.v. LGTB(QI)+?

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 08:21

dems75 schreef:

Tjonge.......

Dat begrijp je verkeerd: daaronder staat dus ook waarom.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 08:26

Palmera schreef:
Maar zij is ook anders en dat word hier niet geaccepteerd. Mooi topic dit :') En dan zie (en merk ik zelf) wel vaker met anders denkenden op Bokt.

De tolerantie paradox. Bokt doet dat juist heel mooi imo :j
Zoals Karl Popper zo mooi zei: “Als we ongelimiteerd tolerant zijn, zelfs jegens hen die zelf intolerant zijn, als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie.”

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 09:25

Zulke intolerante mensen vind ik altijd een beetje van die “je mag wel homo zijn, maar niet homo doen” mensen. :+

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 09:44

Dorine92 schreef:
nps schreef:

Maar dat is dus niet zo, ze zijn niet geaccepteerd. En ze vragen niet “de hele tijd aandacht”. Het gaat niet om dat mensen je leuk vinden, maar dat je hele basale dingen kan doen zoals zonder angst over straat gaan. Want precies wat MarlindeRooz zegt - eigenlijk mogen ze geen andacht vragen voor hun problemen, want dan zijn ze “opdringerig”. Ze moeten maar in stilte ergens problemen gaan zitten hebben, als jij er maar geen last van hebt. Je hoeft echt niet tolerant te zijn, maar zo druk als jij je is over een paar gekleurde strepen op de weg maakt is wel weer een beetje het andere uitererste.

En wat Tango ook aangeeft, acceptatie kan je wel degelijk tot op zekere hoogte afdwingen.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 09:54

Palmera schreef:
dems75 schreef:

Dan, voor mezelf interesseerd mijn medemens me gewoon niet. Wie leuk is is leuk, en wie dat niet is is dat niet. De rest is, imo, privé. Religie, seksuele voorkeur, gevoelens, etc. Dus van mij mag het ook wel wat minder, al die aandacht voor dergelijke zaken, ik vind dat jouw voorkeuren mij zeg maar niet aangaan. Je bent toch wel wie je bent, en dat kan klikken of niet. En als het niet met mij klikt klikt het vast wel met iemand anders :)

Precies dit. Irl altijd hele leuke reacties en daar ben ik precies net zo recht toe recht aan als hier. Krijg juist altijd complimenten over. En de mensen die het niet leuk vinden blijven waarschijnlijk lekker uit de buurt, want die hoor ik nooit.
Leuk trouwens dat dems75 al een "type" voor zich heeft gezien. Ik zeg wat superveel mensen denken, enige verschil is heel mensen veel durven het niet te zeggen vanwege de reacties zoals hier in het topic. En de mensen die het niet durven te zeggen zijn dan wel "goed". Ach ja. Ik lach erom

En ja, niet geaccepteerd worden is het leven. Kijk hoeveel topics er hier op bokt lopen over niet geaccepteerd worden door schoonmoeder, te dik zijn, niet goed genoeg kunnen paardrijden. Die mensen hoeven ook geen eigen zebrapad.
Ontspannen is ook een kunst. Bereik je veel meer mee. Nogmaals, je hoeft niet door iedereen leuk gevonden te worden
Laatst bijgewerkt door Dorine92 op 15-03-25 09:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 09:55

deksel schreef:
Dorine92 schreef:

Wat maakt dat je alfabet persoon typt i.p.v. LGTB(QI)+?

Omdat ik al die letters niet uit mijn hoofd ken

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 10:03

Dan kan je ook queer zeggen. :+

Ik zeg dat ook altijd want ik kan die letters ook nooit onthouden. Ben niet zo handig met afkortingen. :=

Dorine92

Palmera schreef:
dems75 schreef:

Tjonge.......

Dat begrijp je verkeerd: daaronder staat dus ook waarom.

Precies. Het is toch heerlijk als je je niet om elke imbeciel druk hoeft te maken. Slechts om de mensen die je leuk vindt

Dorine92

MarlindeRooz schreef:
Dan kan je ook queer zeggen. :+

Ik zeg dat ook altijd want ik kan die letters ook nooit onthouden. Ben niet zo handig met afkortingen. :=

Ik kan zoveel zeggen maar dat doe ik niet. Ik ken dat hele woord niet dus dat vind ik raar om dan te gebruiken. Beetje hetzelfde als wanneer je een super duur woord gebruikt terwijl je het IQ hebt van een pakje boter