Swah schreef:Wow de frustratie zit wel echt heel erg hoog. Wat wordt je misdaan joh?
Ah daar is ie weer. De standaard opmerking. Wat een verrassing weer.
Er is geen frustratie. Ik blijf gewoon bij mijn mening dat is alles.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik heb volgens mij nog nooit zo hard gelachen om een reactie op Bokt.Het wordt een homostraat omdat er een zebrapad in regenboogkleuren ligt?
Wel knap dat die 58 hetero’s dan al zo lang hetero blijven. Lijkt me een hels karwei om niet op de gekleurde strepen te gaan staan. Zeker als het in je eigen straat ligt. Hink-stap-HOMO!
Dorine92 schreef:Swah schreef:Wow de frustratie zit wel echt heel erg hoog. Wat wordt je misdaan joh?
Ah daar is ie weer. De standaard opmerking. Wat een verrassing weer.
nps schreef:Oké Dorine, wat moet er dán gebeuren om de alfabetmensen meer geaccepteerd te laten worden?
senna21 schreef:Dorine92 schreef:Ah daar is ie weer. De standaard opmerking. Wat een verrassing weer.
Ik word daar verdrietig van. Het blijkt maar weer hoe belangrijk het is om aandacht voor te blijven vragen.
Je hebt werkelijk geen idee hoe moeilijk het was, en vaak nog is, in het dagelijks leven voor mensen die 'niet passen in het reguliere hokje' waar jij je zo tegen af zet. Je hebt werkelijk geen idee.
En het maakt mij nieuwsgierig: Wat doen 'wij' jou aan dat je je hierdoor zo voelt en denkt?
Leven en laten leven.
dems75 schreef:Mensen, laat Dorine maar,. .dit type gaat nooit toegeven dat ze intolerant als de pest zijn en dat als jé anders bent en daardoor niet geaccepteerd wordt, dat dat dan maar "het leven" is en dat oliebol happens. De ikke ikke ikke types zeg maar.
Dorine92 schreef:nps schreef:Oké Dorine, wat moet er dán gebeuren om de alfabetmensen meer geaccepteerd te laten worden?
Die zijn allang geaccepteerd. Alleen niet door iedereen. That's life. Je hoeft niet door iedereen geaccepteerd te worden. Er zijn blijkbaar ook mensen die mij echt heel erg stom vinden. Slaap er geen minuut minder om. Waarom moeten alfabet mensen dan wel zo nodig door iedereen geaccepteerd worden? Gaat toch nooit gebeuren en door het te proberen af te dwingen en de hele tijd aandacht te vragen keer je alleen maar mensen tegen je. En dat moet je als alfabet persoon zelf weten, slaap er verder geen nacht minder om, maar ik ga je er zeker niet leuker door vinden. Vooral vermoeiender en er komt weerstand die er eerst niet was.
Er moet gewoon geaccepteerd worden dat geaccepteerd worden niet afgedwongen kan worden. En dat niet iedereen je leuk vindt. Daar heeft niet alleen een alfabet persoon last van.
Palmera schreef:Maar zij is ook anders en dat word hier niet geaccepteerd. Mooi topic ditEn dan zie (en merk ik zelf) wel vaker met anders denkenden op Bokt.
Dorine92 schreef:nps schreef:Oké Dorine, wat moet er dán gebeuren om de alfabetmensen meer geaccepteerd te laten worden?
Die zijn allang geaccepteerd. Alleen niet door iedereen. That's life. Je hoeft niet door iedereen geaccepteerd te worden. Er zijn blijkbaar ook mensen die mij echt heel erg stom vinden. Slaap er geen minuut minder om. Waarom moeten alfabet mensen dan wel zo nodig door iedereen geaccepteerd worden? Gaat toch nooit gebeuren en door het te proberen af te dwingen en de hele tijd aandacht te vragen keer je alleen maar mensen tegen je. En dat moet je als alfabet persoon zelf weten, slaap er verder geen nacht minder om, maar ik ga je er zeker niet leuker door vinden. Vooral vermoeiender en er komt weerstand die er eerst niet was.
Er moet gewoon geaccepteerd worden dat geaccepteerd worden niet afgedwongen kan worden. En dat niet iedereen je leuk vindt. Daar heeft niet alleen een alfabet persoon last van.
Palmera schreef:dems75 schreef:Mensen, laat Dorine maar,. .dit type gaat nooit toegeven dat ze intolerant als de pest zijn en dat als jé anders bent en daardoor niet geaccepteerd wordt, dat dat dan maar "het leven" is en dat oliebol happens. De ikke ikke ikke types zeg maar.
Maar zij is ook anders en dat word hier niet geaccepteerd. Mooi topic ditEn dan zie (en merk ik zelf) wel vaker met anders denkenden op Bokt.
Dan, voor mezelf interesseerd mijn medemens me gewoon niet. Wie leuk is is leuk, en wie dat niet is is dat niet. De rest is, imo, privé. Religie, seksuele voorkeur, gevoelens, etc. Dus van mij mag het ook wel wat minder, al die aandacht voor dergelijke zaken, ik vind dat jouw voorkeuren mij zeg maar niet aangaan. Je bent toch wel wie je bent, en dat kan klikken of niet. En als het niet met mij klikt klikt het vast wel met iemand anders
deksel schreef:Dorine92 schreef:Die zijn allang geaccepteerd. Alleen niet door iedereen. That's life. Je hoeft niet door iedereen geaccepteerd te worden. Er zijn blijkbaar ook mensen die mij echt heel erg stom vinden. Slaap er geen minuut minder om. Waarom moeten alfabet mensen dan wel zo nodig door iedereen geaccepteerd worden? Gaat toch nooit gebeuren en door het te proberen af te dwingen en de hele tijd aandacht te vragen keer je alleen maar mensen tegen je. En dat moet je als alfabet persoon zelf weten, slaap er verder geen nacht minder om, maar ik ga je er zeker niet leuker door vinden. Vooral vermoeiender en er komt weerstand die er eerst niet was.
Wat maakt dat je alfabet persoon typt i.p.v. LGTB(QI)+?
MarlindeRooz schreef:Dan kan je ook queer zeggen.
Ik zeg dat ook altijd want ik kan die letters ook nooit onthouden. Ben niet zo handig met afkortingen.