Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:https://archive.is/K0yKq
ME-er die zijn verhaal doet.
Verschrikkelijk.
En nog steeds geen verbod.
Is de politiek zo bang voor de mensen met het verstand van hun poffertje hun "geweldige" traditie af te pakken. Bang voor rellen?
"we mogen toch nog wel iets, alles word ons afgepakt"
Lees je dan onder krantenartikelen.
Wat is er dan nog meer afgepakt vraag ik mij dan serieus af?
Behalve dan de veiligheid van veel mensen en dieren die nu wél echt afgepakt is.
DuoPenotti schreef:https://archive.is/K0yKq
ME-er die zijn verhaal doet.
Verschrikkelijk.
En nog steeds geen verbod.
Is de politiek zo bang voor de mensen met het verstand van hun poffertje hun "geweldige" traditie af te pakken. Bang voor rellen?
"we mogen toch nog wel iets, alles word ons afgepakt"
Lees je dan onder krantenartikelen.
Wat is er dan nog meer afgepakt vraag ik mij dan serieus af?
Behalve dan de veiligheid van veel mensen en dieren die nu wél echt afgepakt is.
_San87_ schreef:Zware en doffe klappen is meestal carbid. Misschien dat?
tootje71 schreef:Mijn fijne buren zijn op 30 meter afstand van mijn pony's carbid aan het knallen , werkelijk knettergek, om twaalf gaat het helemaal los, de wind over onze stallen heen, jippie al die illegale zooi boven ons. Ponys krijgen een pasta zijn ze iets minder gestrest, ik wou dat het morgen was.
Bo_Y schreef:tootje71 schreef:Mijn fijne buren zijn op 30 meter afstand van mijn pony's carbid aan het knallen , werkelijk knettergek, om twaalf gaat het helemaal los, de wind over onze stallen heen, jippie al die illegale zooi boven ons. Ponys krijgen een pasta zijn ze iets minder gestrest, ik wou dat het morgen was.
Onze oude buren hebben een jaar carbid afgeschoten vanuit de voortuin.
We wonen in een rijtjeshuis met een tuin van 8 meter en dan een speeltuin.
Maar hij zat met dat blik op tegen het raam aan en lekker schieten de speeltuin in. Hoop drank en vrienden erbij.
Poliltie heeft daar een einde aan gemaakt toen,
Maar toen was er af vanalles stuk.
De dingen hebben ook niet alleen met vuurwerk te maken, maar met de mentaliteit van mensen.
Alles moet kunnen/mogen en als iemand er iets van zegt krijg je een weerwoord of erger.
Iedereen sterkte vannacht!!