Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:En iedereen heeft liever een intelligente man of vrouw als partner dan een domme of laag opgeleide.
Mars schreef:Popstra schreef:Dat mensen die fluiten uit een laag milieu komen.![]()
Hoe hooghartig kun je zijn zeg!!
Ik ken mannen uit een hoog milieu die veel en veel ombeschofter zijn! Onze heren studenten. Wat zongen ze ook alweer die zogenaamde nette jongens? Iets met dat vrouwen h**ren zijn toch!?
Dan die ( nette) mannen met hun macht posities die van wanten weten ook maar even achterwege laten zeker?
Laat me niet lachen!!
Daar is dat fluitje buiten vanaf een steiger wel heel onschuldig bij!
Deze sprong in argumentatie kan ik niet volgen. Dat ik gefluit en gesis met laag niveau associeer wil niet zeggen dat ik alles wat mannen uit een 'hoger' milieu uitspoken geweldig vind. Twee totaal verschillende zaken.
verootjoo schreef:Precies, nafluiten of roepen is gewoon onfatsoenlijk, ik begrijp ook totaal niet hoe je dat kan zien als compliment.
Valt in dezelfde categorie als op een terras in je vingers knippen om de serveerster/serveerder naar je toe te krijgen. Zo ordinair.
Mars schreef:Voor gesis en gefluit heb je letterlijk geen communicatievaardigheden, inlevingsvermogen, EQ of andere sociale vaardigheden nodig. Een oergeluid naar een vrouw maken is zo ongeveer het laagste niveau van contact maken dat maar te bedenken valt. En dan moet je dat als vrouw ook nog als compliment zien??
En dan is een tegenargument dat ‘hoogoplgeleiden’ dingen doen die ook niet kunnen… ofzo? Begrijpend lezen is een kunst die men hier niet erg onder de knie heeft.
Jessix schreef:verootjoo schreef:Precies, nafluiten of roepen is gewoon onfatsoenlijk, ik begrijp ook totaal niet hoe je dat kan zien als compliment.
Valt in dezelfde categorie als op een terras in je vingers knippen om de serveerster/serveerder naar je toe te krijgen. Zo ordinair.
Ik zie het niet als compliment, ik heb er gewoon geen last van. Voel me niet geïntimideerd door iemand die fluit of wat naar me roept.
Er zijn zoveel mensen met gedrag wat ik niet kan plaatsen, maar dat bepaald mijn dag verder niet. Ik ben ook gewoon niet zo met andere mensen bezig. Als je lekker wil fluiten en dat maakt jouw dag goed, dikke prima wat mij betreft.
Elisa2 schreef:[***] schreef:Oh, je maakt geen grapje? Wat een misselijke aanname eigenlijk... Ik kan je wel wat telefoonnummers van eenzame vrouwen geven hoor.
En laten we eerlijk zijn, een gigolo heeft ook wel als werk om je echt in de watten te leggen. Mijn partner kan dat gelukkig enorm goed, maar we weten allemaal wel dat er mannen zijn die denken dat vrouwen heel moeilijk klaarkomen, terwijl ze eigenlijk gewoon niet weten hoe de boel daar werkt.
Tja, eenzaam kun je ook zijn en blijven ondanks sex.![]()
Maar leuk dat je het een misselijke aanname noemt, dat slaat een goede discussie wel gelijk dood he?
Volgens mij is het gewoon algemeen bekend dat het voor vrouwen makkelijker is om sex te krijgen.
anjali schreef:Vandaar dat vanuit biologisch opzicht uit vrouwen vaak kieskeurig zijn met wie ze sex gaan hebben, want je zou zwanger kunnen worden.