Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen.... voor zulke mensen zou je het bijna weer inzetten.Wat voor passende straf kun je deze mensen geven zodat ze de rest van hun leven merken wat ze kinderen hebben aangedaan.
Shadow0 schreef:De daadwerkelijke moeder mag voor zover bekend nog steeds niet zomaar bij haar dochter.
Petpa schreef:Shadow0 schreef:De daadwerkelijke moeder mag voor zover bekend nog steeds niet zomaar bij haar dochter.
Ik zocht even naar een bron.
Kwam berichten van mei tegen zoals: https://www.rijnmond.nl/nieuws/1838874/ ... -5-minuten
Ben niet verder gaan kijken want het raakt mij teveel.
Een moeder die haar dochter 5 minuten per bezoek ziet.
Ik word zo verdrietig van de gedachte dat het meiske geen liefde krijgt!
purny schreef:Er wordt al jaren om de instanties heen gedraaid.
pateeke schreef:Dat idee heb ik dus ook bij die zin uit dat artikel. Er wordt naar elkaar gekeken en ze zeggen allemaal “wij zijn het niet geweest”. Oftewel inderdaad het wordt altijd op anderen afgeschoven. Tuurlijk wil je niet schuldig zijn aan zoiets, maar het zou wel van respect getuigen als mensen hun fouten zouden toegeven en er écht gekeken zou worden naar hoe men ervoor kan zorgen dat er hopelijk geen andere kinderen moeten meemaken wat dit meisje meegemaakt heeft…
Zoolgangster schreef:pateeke schreef:Dat idee heb ik dus ook bij die zin uit dat artikel. Er wordt naar elkaar gekeken en ze zeggen allemaal “wij zijn het niet geweest”. Oftewel inderdaad het wordt altijd op anderen afgeschoven. Tuurlijk wil je niet schuldig zijn aan zoiets, maar het zou wel van respect getuigen als mensen hun fouten zouden toegeven en er écht gekeken zou worden naar hoe men ervoor kan zorgen dat er hopelijk geen andere kinderen moeten meemaken wat dit meisje meegemaakt heeft…
Dat is hoe tegenwoordig veel te veel organisaties werken: níemand neemt nog de verantwoordelijkheid voor wat dan ook... het verschuilen achter anderen en uiteindelijk is niemand verantwoordelijk... En de slachtoffers kunnen nergens verhaal halen.
Suzanne F. schreef:Is niet alleen met de zorg geflopt. Ook met het openbaar vervoer, energie en de post.
Is er allemaal niet beter en zeker niet goedkoper op geworden.
Zoolgangster schreef:pateeke schreef:Dat idee heb ik dus ook bij die zin uit dat artikel. Er wordt naar elkaar gekeken en ze zeggen allemaal “wij zijn het niet geweest”. Oftewel inderdaad het wordt altijd op anderen afgeschoven. Tuurlijk wil je niet schuldig zijn aan zoiets, maar het zou wel van respect getuigen als mensen hun fouten zouden toegeven en er écht gekeken zou worden naar hoe men ervoor kan zorgen dat er hopelijk geen andere kinderen moeten meemaken wat dit meisje meegemaakt heeft…
Dat is hoe tegenwoordig veel te veel organisaties werken: níemand neemt nog de verantwoordelijkheid voor wat dan ook... het verschuilen achter anderen en uiteindelijk is niemand verantwoordelijk... En de slachtoffers kunnen nergens verhaal halen.