_Nadia_ schreef:TessaxQuincy schreef:Hier de eerste keer dat een bestelling van mij niet optijd binnen komt. Zou tussen 16 en 23 juni komen maar komt vandaag niet binnen dus niet op tijd.
Had een storage box gekocht waar ik de garen voor m'n armbandjes in kan doen, die ik zelf knoop. Zodat ik het makkelijker mee kon nemen op vakantie. Maar helaas ik ga maandag op vakantie en het is nog niet binnenBaal er wel echt van, normaal altijd alles op tijd binnen en bestel ik eens wanneer ik het echt nodig heb voor een bepaalde datum komt het niet optijd binnen.
Had het ook wel verwacht want alle updates waren dit keer echt heel langzaam en zaten meerdere keren een paar dagen tussen terwijl ik normaal bijna wel elke dag een update krijg. (wel weer balen dat m'n zus een dag later een bestelling had gedaan en die gister al binnen is gekomen.)
![]()
[ [url=m/taCVfz.webp]Afbeelding[/url] ]
En nog wat meer kleurtjes die ik nog niet had.
[ [url=m/B8EMfG.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ofAxSt.png]Afbeelding[/url] ]
Mijn dochter had die storage box ook gekocht, die kwam binnen een een gewone plastic temu zak en was dus helemaal kapot. Hoop dat ze die van jou beter verpakken!
Oh hoop ik ook! Het is allemaal maandagmiddag binnen gekomen, maar was die ochtend op vakantie gegaan dus heb het nog niet gezien. Dus ben benieuwd morgen! M'n broer heeft iig niks erover gezegd,