Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ashleytjuhh schreef:Harry woont toch in Australië nu?
Vergeet niet dat een vlucht van Australië naar Engeland zon 18 a 25 uur duurt( kon het niet precies vinden)
Citaat:De prins kwam ruim anderhalf uur na de bekendmaking van het overlijden van koningin Elizabeth aan op Balmoral Castle in Schotland, melden Britse media.
Het stel, dat in Amerika woont, was in toevalligerwijs in Europa. Eerst in Duitsland en later in het Verenigd Koninkrijk, vanwege de Invictus Games en het bezoeken van liefdadigheidsinstellingen.
Citaat:Kate, the Duchess of Cambridge, has remained in Windsor as her and William's children have had their first full day at a new school
_San87_ schreef:_Nadia_ schreef:Omdat de kinderen vandaag hun eerste schooldag hadden.
Maar dan nog. Als de oma van je man zo slecht ligt dan ga je er toch naartoe lijkt me. Helemaal wanneer de hele familie gaat.
Onali schreef:_San87_ schreef:
Nou ja, om misschien nog afscheid te kunnen nemen, of zo.
Tegen de wens van de zieke/ stervende en evt familie?
Het is echt niet abnormaal dat de 'extended' family niet aanwezig is.
Onali schreef:Maar als dat dus tegen de wens ingaat van de persoon die stervende is of de wens van de familie dan heb je je daar in te schikken.
Dit is uiteraard een absurd scenario, heel snel gegaan en de status ed maar ik gok zomaar dat alles in overleg is gegaan.
Karin schreef:Op zich wel fijn voor die achterkleinkinderen. Eerste dag op een splinternieuwe school (want net verhuisd). Gelukkig is na zo'n spannende dag iig een van je ouders thuis om je persoonlijk te vertellen dat je overgrootmoeder is overleden. Dat je het niet van een nanny hoeft te horen of via een videogesprekje.
_San87_ schreef:Maar dan nog. Als de oma van je man zo slecht ligt dan ga je er toch naartoe lijkt me. Helemaal wanneer de hele familie gaat.