Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Dieuwke_ schreef:Het OM gaat een onderzoek instellen, ik hoop zo dat er een naar staartje voor Johan aan zit.
https://www.nu.nl/media/6197723/openbaa ... oeken.html
Mooi dat er een onderzoek komt. Maar waarschijnlijk os het al lang verjaard.
karrij schreef:Prima toch dat ze excusses aanbieden?!
Ik vind van wel, ik mag graag naar dit programma kijken en aan de kijkcijfers te zien ben ik niet de enige.
Meiden neem dit toch niet zo serieus er is notabene niet eens bekend wie de dame in kwestie is.
Ouwe jongens krentebrood praat.
Avalanche schreef:karrij schreef:Prima toch dat ze excusses aanbieden?!
Ik vind van wel, ik mag graag naar dit programma kijken en aan de kijkcijfers te zien ben ik niet de enige.
Meiden neem dit toch niet zo serieus er is notabene niet eens bekend wie de dame in kwestie is.
........ van iemand die een bewusteloos slachtoffer de schuld geeft........
germie schreef:Een opmerking over een harde tepel vind ik echt van heel andere orde dan dat je als vrouw geen aangifte kunt doen als je er behoefte aan hebt en maar op een soort wachtlijst komt totdat men wel tijd heeft. Een aangifte gaat niet over een opmerking over een harde tepel.
karrij schreef:Avalanche schreef:........ van iemand die een bewusteloos slachtoffer de schuld geeft........
Ach ach vrouw toch dat heb ik nooit beweerd, dat is wat jij er van gemaakt hebt!
karrij schreef:Ik vind dat hij het goed heeft uitgelegd, kom op, dit soort dingen gebeuren, dagelijks! Ook heden ten dage!
Als je dit als vrouw zijnde niet wil, dan moet je bij dit soort type mannen weg blijven!
En begrijp me goed, ik ben tegen elk geweld tegen vrouwen, hoe dan ook, en verkrachting moet gestraft worden, maar mijn hemel waar gaan we naar toe. Deze vrouw heeft zich wel vol laten gieten met drank! En , neem van mij aan, er zijn vrouwen die het wel heel spannend vinden om zo door een man behandeld te worden(begrijp me weer goed, ik val niet onder deze catogorie vrouw) maar ik ken ze ook!
Dieuwke_ schreef:karrij schreef:Ach ach vrouw toch dat heb ik nooit beweerd, dat is wat jij er van gemaakt hebt!
Doe eens normaal met je kleinerende teksten joh. Dan kijk jij toch vanavond gewoon weer lekker VI en ontstip dit topic
Avalanche schreef:karrij schreef:
........ van iemand die een bewusteloos slachtoffer de schuld geeft........
Ach ach vrouw toch dat heb ik nooit beweerd, dat is wat jij er van gemaakt hebt!
karrij schreef:Deze vrouw heeft zich wel vol laten gieten met drank! En , neem van mij aan, er zijn vrouwen die het wel heel spannend vinden om zo door een man behandeld te worden
karrij schreef:Alles wordt tegenwoordig zo vreselijk opgeblazen!
karrij schreef:Neem van mij aan dat er vrouwen zijn die dit erg spannend vinden en er graag aan mee doen!
karrij schreef:En dan word je voor victemblaming beschuldig, tis toch koekoek tegenwoordig.
karrij schreef:Meiden neem dit toch niet zo serieus er is notabene niet eens bekend wie de dame in kwestie is.
karrij schreef:Meiden neem dit toch niet zo serieus er is notabene niet eens bekend wie de dame in kwestie is.
karrij schreef:Deze vrouw heeft zich wel vol laten gieten met drank! En , neem van mij aan, er zijn vrouwen die het wel heel spannend vinden om zo door een man behandeld te worden
karrij schreef:Alles wordt tegenwoordig zo vreselijk opgeblazen!
karrij schreef:Neem van mij aan dat er vrouwen zijn die dit erg spannend vinden en er graag aan mee doen!
karrij schreef:En dan word je voor victemblaming beschuldig, tis toch koekoek tegenwoordig.
karrij schreef:Mijn moeder is overleden toen ze 50 was, dus ff een tandje minder!
Nu echt ontstippen!
karrij schreef:Mijn moeder is overleden toen ze 50 was, dus ff een tandje minder!
Nu echt ontstippen!
Mars schreef:karrij schreef:Mijn moeder is overleden toen ze 50 was, dus ff een tandje minder!
Nu echt ontstippen!
Ah dus een bewusteloze vrouw mag misbruikt worden en dan is het ouwe jongens krentenbrood. Maar een random opmerking over moeder en dan kun je ineens niet meer meelachen en moet men een tandje minder…
Interessante dubbele moraal wel.
Cowboy55 schreef:Jolien87 schreef:Niet te geloven dit.
En die vd Gijp die vooral bezig is om zo grappig mogelijk te reageren.
Om te kotsen.
En deze man voedt klaarblijkelijk alleen een minderjarig kind op…..
Correctie het jong is 20……kon het bericht niet meer verwijderen.