MyWishMax schreef:secricible schreef:Er zijn sowieso 4 programmas: cool, slimmer, beweegkuur en samen in beweging. Allemaal met andere focus.
En nee, je hoeft geen paramedici te zijn om GLI aan te bieden. Ook een "lifestylecoach" mag dat. En dat zijn geen beschermde titels. Met name het coolprogramma wordt veel door "coaches" aangeboden.
Ah ik zie het al, hier is het slimmer. Met leefstijlcoach, diëtist en fysio dus. Maar blijft toch apart eigenlijk?
Laura, oh dat lijkt me erg vervelend, ja! Zo'n programma heb je liever echt wat aan of hoe moet ik het noemen? Jij had dus beter/liever wel die fysio of diëtist gehad. Meer of diepere kennis?
Ja, dat zou voor mij beter zijn geweest. Nou ben ik eerder bij een dietiste geweest en qua kennis van voeding heb ik daar echt veel aan gehad, maar qua achterliggende problematiek niet. Fysio ben ik inmiddels op eigen initiatief geweest voor allerlei lichamelijke klachten die met mijn overgewicht te maken hebben, dat gaat nu een stuk beter en ik ben bezig met sterker worden om dit resultaat te behouden. Ik ben nog steeds te zwaar, maar ik durf eindelijk te zeggen dat ik een groot deel van mijn eetproblemen inmiddels zelf aangepakt heb. Alleen afvallen gaat langzaam, daar heb ik me bij neergelegd. Hopelijk wel blijvend, want dat is iets wat ik nu belangrijker vind dan ooit.