Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ik vind dick pics ontvangen leuk!

Ja!
16 (1%)
Nee!
957 (90%)
Alleen van een bekende
75 (7%)
Anders, graag toelichten
15 (1%)

Totaal aantal stemmen: 1063

Mars

Re: Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 10:10

Ah Plop wat naar voor je joh :(:) Heb je er werk van gemaakt tegen diegene?
Ik vraag ook altijd om een vrouw, vind ik veel fijner. En denk eens aan al die zaken van artsen die vrouwen zwanger maken in de kliniek met hun eigen sperma ipv dat van hun partner... vreselijk.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 10:13

Mars schreef:
Ik vraag ook altijd om een vrouw, vind ik veel fijner. En denk eens aan al die zaken van artsen die vrouwen zwanger maken in de kliniek met hun eigen sperma ipv dat van hun partner... vreselijk.

Ja inderdaad aangegeven bij mijn huidige gynaecoloog en een klacht ingediend. Is wel nog gewoon aan het werk dus het zal niet ernstig genoeg zijn om zode aan de dijk te zetten maar ik hoef voor mezelf nooit meer een mannelijke gynaecoloog. Gelukkig kun je die voorkeur altijd aangeven.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 10:24

Wat een nare ervaring...ik hoef trouwens ook geen mannelijke gyneacoloog meer. Heb geen afschrikwekkende ervaring qua pijn oid maar de laatste die ik had deed enorm banketstaaf tegen me. Wilde niet luisteren naar mijn klachten en baggataliseerde alles en dat was voor mij op een andere manier een hele vervelende ervaring.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 10:26

Mars schreef:

Is dat echt ipv hun eigen partner? of ipv een anonieme sperma donor? als dat het eerste is dan vind ik het enorm shocking. Als ze het doen omdat er een tekort is aan sperma dan zou ik het nog kunnen begrijpen. Als ze het gewoon zomaar doen dan snap ik niet wat er achter zit...

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 10:28

Deden ze zomaar :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 10:31

Elisa2 schreef:
Mars schreef:

Is dat echt ipv hun eigen partner? of ipv een anonieme sperma donor? als dat het eerste is dan vind ik het enorm shocking. Als ze het doen omdat er een tekort is aan sperma dan zou ik het nog kunnen begrijpen. Als ze het gewoon zomaar doen dan snap ik niet wat er achter zit...

Ipv hun eigen partner of zelfgekozen donor...
Zou niet uit moeten maken, je stopt niet zomaar je kwakje in een vrouw die daar geen toestemming voor heeft gegeven. Of het nu om sex gaat of een vruchtbaarheidsbehandeling.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 11:09

Elisa2 schreef:
Mars schreef:

Er zijn in de afgelopen 5 jaar vrij veel zaken naar boven gekomen waarbij artsen hun eigen sperma hebben gebruikt. Op verschillende plekken in het land. Een oerdrift om de genen te verspreiden neemt de overhand.

@Plop wat naar. Ik zou ook altijd een vrouw vragen nadat een huisarts mij onjuist benaderd heeft toen hij met een eendebek aan de slag ging. Sindsdien wil ik daar ook geen man meer hebben.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 11:35

F_Orumster schreef:
Er zijn in de afgelopen 5 jaar vrij veel zaken naar boven gekomen waarbij artsen hun eigen sperma hebben gebruikt. Op verschillende plekken in het land. Een oerdrift om de genen te verspreiden neemt de overhand.

Ik weet niet of het die oerdrift was.
Ik denk dat (eind jaren 60/begin jaren 70, niet te vergeten!) schaamte over 'hoe kom je aan donorsperma' toen best wel een rol gespeeld kan hebben, gevolgd door: 'ik doe het wel zelf, scheelt een hoop geregel en gedoe'

En na die eerste keren zal het ongetwijfeld gemakzucht geworden zijn. Het is wel een stuk eenvoudiger (en mogelijk ook succesvoller, met vers sperma insemineren, weten we als paardenmensen allemaal, geeft een hogere bevruchtingsgraad dan met gekoeld, laat staan diepvries)

Ik keur niets goed hè, maar je moet dit wel ook weer in historisch perspectief zetten. Eind jaren 60/begin jaren 70 was 'lever even een kwakkie' écht iets om besmuikt over te doen. Zelfs door artsen.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 11:46

Elisa2 schreef:
Ibbel schreef:
… knip …

Dus die enorme onveiligheid herken ik eigenlijk ook niet. Maar ik denk dat het zeker ook met uitstraling te maken heeft, of je onbewust een 'oh, eng' uitstraling hebt, of juist een: 'kom maar op, ik lust je rauw'. En dat is niet te trainen denk ik, zo ben je gewoon. Net als met paarden, de ene loopt altijd voorop en de ander snorkt op ieder grassprietje dat beweegt :D

Mwah dat denk ik niet, ik ken ook vrouwen die zeggen er nooit last van gehad te hebben maar als ik ze dan bekijk dan snap ik ook wel waarom.

… knip …

Wat allemachtig vrouw onvriendelijk zeg!

Iemand is niet knap genoeg om dickpics te ontvangen of lastig gevallen te worden? Dus wat, moeten alle vrouwen die wel dickpicks krijgen of lastig gevallen worden, maar blij zijn en het als compliment zien omdat ze knap genoeg zijn?

Echt die opmerking valt me zo tegen!

Ik heb een vriendin die verkracht is toen ze van het uitgaan naar huis ging, er waren mensen die haar niet geloofde, want ze was volgens hen niet knap genoeg om verkracht te worden. En ja, dat waren ook vrouwen die dat zeiden.

Bah bah bah!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 11:54

Ik vond dat ook een heel nare opmerking :oo

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 11:59

Ik wilde er niet op reageren. Maar het klopt ook niet is mijn ervaring, en het was ook niet mijn betoog.
Ik ben echt geen schoonheid, toch regelmatig lastiggevallen zélfs met een 'ik lust je rauw' attitude. Ik ervaar het alleen niet als bedreigend (misschien vanwege die attitude).
En er zijn ook vrouwen die hele kleine dingen (nakijken, 'mooi' genoemd worden op SM) al als bedreigend ervaren. Dat gebeurt ook.
Daarbij zijn er net zo goed vrouwen die juist vanwege een lichamelijke beperking of niet voldoen aan 'de norm' (qua uiterlijk, schoonheid, ect) worden lastiggevallen.
Vorig jaar dat meisje (en dat is in dit geval mogelijk de verkeerde aanduiding) dat niet wilde zeggen óf ze een meisje was in Amstelveen. In elkaar geslagen omdat ze misschien wel genderdysfoor was. Omdat ze er misschien wel als een jongen uitzag. Of gewoon omdat ze vond dat ze mocht zijn wie ze was. En dat beviel een groep jongens niet.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:30

Qimm schreef:

Eens, vond t zelfs te vuil om ol te reageren.

Echte schoonheid zit van binnen, blijkt maar weer.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:34

Mars schreef:
Qimm schreef:

Eens, vond t zelfs te vuil om ol te reageren.

Echte schoonheid zit van binnen, blijkt maar weer.

Eens.

Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met wat je uitstraalt.
Die rotlui die er op loeren hebben een oog voor wie banger is en wie niet.
En ze pakken voor wat de denken dat het makkelijke slachtoffer is.
en dat is niet iemand die loopt met, ik lust je rauw.
En een deel kun je zeker wel aanleren, maar een deel helaas ook niet.
En dan is het verstandig om gewoon niet alleen te wandelen op plaatsen die je niet vertrouwt.
Zou het zo moeten zijn, nee in een ideale wereld niet. Maar helaas hebben we die niet.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:58

Waarom een roofdier een prooi uitzoekt? Omdat ze verwachten de prooi te kunnen pakken. En dan maakt het niet uit wat je draagt, of hoe je eruit ziet, want verkrachting/aanranding/sexueel onaanvaardbaar gedrag heeft er niets mee te maken of je knap bent, het gaat om de macht die het roofdier voelt.

Het feit dat bepaalde mensen zo kortzichtig zijn dat ze aangeven dat een vrouw, volgens hun standaarden, niet knap genoeg zijn om verkracht te worden, geeft wel aan hoe vreselijk veel educatie en ervaring mist. Want het gaat er niet om dat je een "lekker wijf" bent, het gaat om het roofdier met zijn lusten en gevoel van macht.

Want er zijn ook verkrachters die oude vrouwtjes aanvallen, of kinderen.

Denk daar maar eens aan.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 13:01

Daphara schreef:

Iemand is niet knap genoeg om dickpics te ontvangen of lastig gevallen te worden? Dus wat, moeten alle vrouwen die wel dickpicks krijgen of lastig gevallen worden, maar blij zijn en het als compliment zien omdat ze knap genoeg zijn?

Ik heb een vriendin die verkracht is toen ze van het uitgaan naar huis ging, er waren mensen die haar niet geloofde, want ze was volgens hen niet knap genoeg om verkracht te worden. En ja, dat waren ook vrouwen die dat zeiden.

Bah bah bah!

Wat vreselijk voor je vriendin, onbegrijpelijk zulke reacties

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 14:08

Jis_ schreef:
Daphara schreef:

Bah bah bah!

Nou wat erg. Heeft ze al zo'n verschrikkelijke ervaring gehad kreeg ze dat er ook nog achteraan.

Vrouwen die zo praten tegen of over andere vrouwen die komen ergens denk wel iets tekort hoor. Wat jaloezie al niet doet met mensen. Bah.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 14:10

Tallie1979 schreef:
Waarom een roofdier een prooi uitzoekt? Omdat ze verwachten de prooi te kunnen pakken. En dan maakt het niet uit wat je draagt, of hoe je eruit ziet, want verkrachting/aanranding/sexueel onaanvaardbaar gedrag heeft er niets mee te maken of je knap bent, het gaat om de macht die het roofdier voelt.

Het feit dat bepaalde mensen zo kortzichtig zijn dat ze aangeven dat een vrouw, volgens hun standaarden, niet knap genoeg zijn om verkracht te worden, geeft wel aan hoe vreselijk veel educatie en ervaring mist. Want het gaat er niet om dat je een "lekker wijf" bent, het gaat om het roofdier met zijn lusten en gevoel van macht.

Want er zijn ook verkrachters die oude vrouwtjes aanvallen, of kinderen.

Denk daar maar eens aan.

precies, dit is het.
De macht.
Uiterlijk doet er niet toe.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-22 14:31

Iedere vrouw loopt risico ongeacht leeftijd, uiterlijk etc.
Niemand vraagt erom!

Zolang vrouwen al niet solidair met elkaar zijn komt er nóóit verandering.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-22 15:22

Ik blijf het toch bijzonder vinden dat een man blijkbaar niet beseft dat hij grenzen overschrijdt als hij zonder toestemming dickpics stuurt.

Zo een reactie van Overmars.. |o

In een verklaring die zondagavond op de site van Ajax verscheen, zegt Overmars: “Ik schaam me kapot. Vorige week werd ik geconfronteerd met meldingen over mijn gedrag. En hoe dit op anderen is overgekomen. Helaas realiseerde ik me niet goed dat ik hiermee grenzen heb overschreden, maar dat werd me deze dagen wel duidelijk.” Er is geen aangifte gedaan tegen Overmars.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 15:27

nou ja, het gaat al jaren zo... en hij is niet de enige (is volgens mij duidelijk geworden)
Dus ja, het zal 'gewoon' gevoeld hebben?

net zoals na-sissen, betasten en alles wat er verder gebeurd.. (het is toch een compliment? Ik doe toch niks? Moet ze maar niet voorbij lopen? etc)

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 16:45

Jis_ schreef:
Daphara schreef:

Bah bah bah!

Ik heb het verhaal op Bokt al eens eerder verteld, de daders lopen vandaag de dag nog steeds vrij rond, ondanks dat ze ook in hoger beroep veroordeeld zijn.

Daphara @ [NM] Victim blaming & shaming

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 16:49

Zo wow, mijn opmerking wordt wel een beetje uit het verband getrokken he.

Ik bedoel er absoluut niets slechts mee, het is juist een beetje bedoeld om die houding van: "mij overkomt het niet want ik straal uit dat ik geen watje ben te temperen" want dat is hoe sommige vrouwen reageren als ze zelf geen slechte ervaringen hebben. Wat heerlijk is voor hem maar waarmee ze de plank volledig misslaan imo. En ze zichzelf ook juist voor de gek houden.

Dat uiterlijk er niet toe doet ben ik het trouwens niet helemaal mee eens, en dat is ook niet wat ik zie/ gezien of meegemaakt hebt. Waarmee ik ook niet zeg dat het sommige vrouwen niet kan overkomen omdat ze te lelijk zijn of dat ze grensoverschrijdend gedrag als een compliment moeten zien. Dat zijn woorden die me in de mond gelegd worden en wat ik niet gezegd heb en zo zie ik het ook niet. Juist ik benoem in hetzelfde bericht de machtspositie.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 16:50

Ibbel schreef:
F_Orumster schreef:

Ik weet niet of het die oerdrift was.
Ik denk dat (eind jaren 60/begin jaren 70, niet te vergeten!) schaamte over 'hoe kom je aan donorsperma' toen best wel een rol gespeeld kan hebben, gevolgd door: 'ik doe het wel zelf, scheelt een hoop geregel en gedoe'

En na die eerste keren zal het ongetwijfeld gemakzucht geworden zijn. Het is wel een stuk eenvoudiger (en mogelijk ook succesvoller, met vers sperma insemineren, weten we als paardenmensen allemaal, geeft een hogere bevruchtingsgraad dan met gekoeld, laat staan diepvries)

Ik keur niets goed hè, maar je moet dit wel ook weer in historisch perspectief zetten. Eind jaren 60/begin jaren 70 was 'lever even een kwakkie' écht iets om besmuikt over te doen. Zelfs door artsen.

Nou daar dacht ik ook aan, wilde niet direct het slechtste denken.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 17:01

Ibbel schreef:
Ik wilde er niet op reageren. Maar het klopt ook niet is mijn ervaring, en het was ook niet mijn betoog.
Ik ben echt geen schoonheid, toch regelmatig lastiggevallen zélfs met een 'ik lust je rauw' attitude. Ik ervaar het alleen niet als bedreigend (misschien vanwege die attitude).
En er zijn ook vrouwen die hele kleine dingen (nakijken, 'mooi' genoemd worden op SM) al als bedreigend ervaren. Dat gebeurt ook.
Daarbij zijn er net zo goed vrouwen die juist vanwege een lichamelijke beperking of niet voldoen aan 'de norm' (qua uiterlijk, schoonheid, ect) worden lastiggevallen.
Vorig jaar dat meisje (en dat is in dit geval mogelijk de verkeerde aanduiding) dat niet wilde zeggen óf ze een meisje was in Amstelveen. In elkaar geslagen omdat ze misschien wel genderdysfoor was. Omdat ze er misschien wel als een jongen uitzag. Of gewoon omdat ze vond dat ze mocht zijn wie ze was. En dat beviel een groep jongens niet.

Ik heb jouw betoog niet helemaal goed begrepen denk ik, wat je nu schrijft snap ik wel en daar ben ik het ook mee eens. Ik denk dan ook aan pestgedrag wat kinderen al laten zien op school, de zwakkeren worden uitgesloten en gepest of gepakt. Ondanks de attitude, het gaat inderdaad gewoon om dat gevoel van macht.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 17:20

Maar je kunt niet aan vrouwen zien waarom ze niet ten prooi gevallen zijn aan.

Of je ze nou knap of lelijk vind (dat is nog altijd vooral een kwestie van smaak) of dat ze mondig zijn of verlegen.

Ik zal wel heel mondig of ontzettend lelijk zijn dat ik die dingen niet krijg.

Ik denk dat het helemaal niets met de vrouwen te maken heeft maar meer met wat voor mensen en vooral mannen ze om gaat. Ik heb dat soort gasten niet in mijn kennissen kring.