Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Ik ken de bokt regels even niet goed genoeg uit m'n hoofd, maar een melding maken dat ik een inzamelingsactie start om de dierenambulance in Maastricht te steunen... is dat toegestaan?
Zo ja,
Mocht iemand in de buurt zitten die iets kan missen/wil doneren, dan hoor ik het heel graag.
Ik zit zelf in Heerlen. Het kan hier afgegeven worden, maar ik ben ook in de mogelijkheid om zelf ergens langs te komen.
En anders zal ik het bericht verwijderen/laten verwijderen weer.
ruitje schreef:Hebben jullie bronnen betreft Luik? Vreselijk zeg...
8nnemiek schreef:Jee, die foto's, ZebrastreepWas dat allemaal weiland, of ook wegen?
Dat is geen Schin op Geul meer maar Geul op Schin
Dioxide schreef:ruitje schreef:Hebben jullie bronnen betreft Luik? Vreselijk zeg...
Ik werk er op het vliegveld, RuitjeDus genoeg bronnen om me heen die dit helaas bevestigen
![]()
https://www.google.com/amp/s/www.lindep ... 673496.php
ruitje schreef:Ik kon er zelf niet zoveel over vinden, dus was een 'heb je bronnen want ben benieuwd ' , geen ' heb je bronnen want geloof er niets van' . Hoop niet dat het zo overkwam
Hoe is het op het vliegveld? Loopt dat ook over?
Dioxide schreef:Wat heftig Emori, maar fijn dat jullie hulp hebben gekregen!8nnemiek schreef:Jee, die foto's, ZebrastreepWas dat allemaal weiland, of ook wegen?
Dat is geen Schin op Geul meer maar Geul op Schin
Schin in Geul![]()
Krijg net van vriendin die in AZM werkt te horen dat ze daar rond 19 uur water tot aan het ziekenhuis verwachten. Alle mensen die niet essentieel zijn worden naar huis gestuurd.
Oh man ik kruis zo m'n vingers voor iedereen. Nogmaals, als ik iemand ergens mee kan helpen dan PB alsjeblieft.