Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Giolli schreef:Volgens mij heeft hij meerdere accounts ja, hij zal het doen om een statement te maken.
Volgens mij heeft mevr Biden blond haar en is ze niet zo groot , dit is gewoon Pence en zijn vrouw vier jaar geleden die je op de rug ziet .
Berdien schreef:Riot police bovenaan de trap, vegen de trap beheerst schoon. Maar ze lijken de meeste mensen maar gewoon te laten gaan. Nadat ze daar uren (!) hun gang hebben kunnen gaan.
pien_2010 schreef:Het is onder controle en dit gaat met een sisser aflopen als het gaat om capitol demonstranten vrij krijgen. Zo meteen avond klok en dan is het klaar. Er is nu grote politie macht aanwezig.
pien_2010 schreef:Het is onder controle en dit gaat met een sisser aflopen als het gaat om capitol demonstranten vrij krijgen. Zo meteen avond klok en dan is het klaar. Er is nu grote politie macht aanwezig.
Berdien schreef:Riot police bovenaan de trap, vegen de trap beheerst schoon. Maar ze lijken de meeste mensen maar gewoon te laten gaan. Nadat ze daar uren (!) hun gang hebben kunnen gaan.
Femke_Tweety schreef:pien_2010 schreef:Het is onder controle en dit gaat met een sisser aflopen als het gaat om capitol demonstranten vrij krijgen. Zo meteen avond klok en dan is het klaar. Er is nu grote politie macht aanwezig.
Jup.
Hoop dat het de komende dagen rustig gaat blijven.
Maar heel veel mensen, ook eigenlijk vrijwel alle hoge republikeinen, veroordelen dit.
tamary schreef:Berdien schreef:Riot police bovenaan de trap, vegen de trap beheerst schoon. Maar ze lijken de meeste mensen maar gewoon te laten gaan. Nadat ze daar uren (!) hun gang hebben kunnen gaan.
"Mob" is een beest met armen en benen maar geen hoofd. 1 foutje en de vlam slaat in de pan, wat ten gunste van Trump zal worden uitgelegd. Beter dat ze rustig vertrekken en mocht het tot strafrecht komen dat later via de gemaakte beelden gaat.
Berdien schreef:LieveLoes schreef:Zijn die mensen die opgesteld staan in het zwart met mensen met hesjes de Nationale Garde?
(Normaal praat mijn man me bij over dit soort zaken, maar hij ligt al op bed)
Volgens mij is dat de Riot Police. De Amerikaanse variant van de ME.
Denk ik