Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:En hebben jullie mijn filmpje gezien. Ziet er toch wel heeel erg echt uit zo n maanlanding. En al die oorlogen van de afgelopen tijd...vreselijk. Die bombardementen echt vreselijk. Toevallig heb ik van een zo n bombardement een filmpje. Afschuwelijk al die doden.
Echt leuk ik heb inderdaad ook you tube ontdekt. Dat mag want daar halen jullie ook je filmpjes weg.
https://www.youtube.com/watch?v=GMH9eD9 ... e=youtu.be
Princess_ schreef:Dinopino schreef:En hebben jullie mijn filmpje gezien. Ziet er toch wel heeel erg echt uit zo n maanlanding. En al die oorlogen van de afgelopen tijd...vreselijk. Die bombardementen echt vreselijk. Toevallig heb ik van een zo n bombardement een filmpje. Afschuwelijk al die doden.
Echt leuk ik heb inderdaad ook you tube ontdekt. Dat mag want daar halen jullie ook je filmpjes weg.
https://www.youtube.com/watch?v=GMH9eD9 ... e=youtu.be
Dus jij denkt dat de oorlogen en bombardementen nep zijn? Mijn mond blijft maar open vallen.
bigone schreef:Klopt, Ossenbaard is een typisch voorbeeld van iemand die compleet paranoia is. Maar ondertussen er wel van kan leven dus vrolijk doorgaat , snap ergens niet dat er een podium aan dit soort wartaal idioten word gegeven.
Dinopino schreef:Gaat lekker he.
Ik praat niet denigrerend over jullie.
Maar jullie maken jezelf op het moment zo belachelijk.
Snap ook niet waar bij jullie de behoefte zo groot is om dat te doen. Jullie mogen van mij in de maanlanding geloven. Maar ik laat jullie daarbij wel in je waarde. Tegenovergesteld lukt dat niet. Van mij mogen jullie geloven dat een plasticzak en een soort van muis de aarde verlaat. Die aarde die af en toe vlak is en af en toe rond. Dat is ook logisch. En ja er zit altijd op hetzelfde moment een verbindingsverbreking in.
Leuk muisje:-)
Definitie schreef:Een complottheorie of samenzweringstheorie is een theorie of opvatting dat een bepaalde gebeurtenis, ontwikkeling of toestand op sociaal, politiek of economisch gebied het resultaat is van een samenzwering. Volgens dit geloofssysteem spannen immorele en voor niets terugdeinzende individuen of groeperingen heimelijk samen om hun kwalijke doelen te realiseren.
moonfish13 schreef:De muis en de vuilniszak, kan niet missen!
Nasa hoax mouse vond ik hem op via google.
https://m.facebook.com/watch/?v=458366951736002&_rdr
moonfish13 schreef:Imandra, dat plastic oid zal de vuilniszak zijn denk ik.
Ze schreef eerder meen ik over een soort vuilniszak, dus dit zal zijn wat dinopino bedoeld.
Magrathea schreef:Sizzle schreef:
Daar vind ik de volledig onbegrepen creatie theorie een fantastisch voorbeeld van. Mensen die niets begrijpen van fotonen en quantumtheorie die dus gehinderd door geen enkele kennis op basis daarvan beweren dat je alles kunt creeeren/scheppen door observatie.
Dat was heb moment dat de onderkaak naar beneden ging, ik hem weer dicht duwde en dacht.......juist ja, veel plezier met scheppen.
Toch ken ik een vrouw die de creatie-theorie aanhangt maar ook bezig is met wetenschappelijk cel-onderzoek, ik geloof naar kanker.
Ik heb niet direct met haar hierover gesproken maar op zich hoeven wetenschap en religie elkaar in die zin niet uit te sluiten. Want wat nou als God de Big Bang heeft gecreëerd en dat evolutie een zelflerend algoritme is van een grotere macht![]()
En inderdaad, er zijn onderwerpen waar ik gewoon van wegloop omdat het mijn petje te boven gaatniks mis mee. Betekent niet dat het niet echt is, dat anderen erop uit zijn om mij te ondermijnen ofzo. Je kunt niet alles snappen.
Ja of wel, maar dat lijkt me ook geen leuk leven als ik eerlijk ben
Dinopino schreef:Kinke dat is toevallig dat je dat aanhaalt. Mij viel het namelijk ook al op dat jullie vaccinatiesexperts zijn, en bouwkundige. Jullie begrepen volkomen dat een vliegtuig in zijn geheel zonder dat er ook maar iets afbrak een gebouw binnen vloog. En jullie kunnen ook verklaren dat metaal bij verhitting stof wordt. En jullie begrepen ook waarom het derde gebouw, waar geen vliegtuig in vloog neerstortte. En dat alles in een mum van tijd was opgeruimd. Drie dagen was het op de boot naar China. En van dat vliegtuig wat heldhaftig niet in het gebouw gevlogen is, er gewoon niet was. Enkel een gat.
Telpeva schreef:Dinopino, eerder in het topic ging het nog over schadelijk en onschadelijke meningen.
Door bombardementen als onzin weg te zetten, zeg je in feite dat slachtoffers die zoiets hebben meegemaakt liegen, daarmee ontken je een heleboel leed en zet je het dus weg als aanstellerij of nep. Daarmee doe je mensen pijn, en dat vind ik dus niet ok en ook schadelijk. Zeker wanneer je er ook nog eens lacherig over doet, dat vind ik ronduit smerig.
Askja schreef:?
Slechte timing en doet m.i. ook geen recht aan het verloop van de discussie.
Citaat:Some influential right-wing figures have made unfounded claims that the Hungarian-American billionaire George Soros is "funding" the demonstrations.
According to these claims, Mr Soros' motive for "paying up" protesters is to instigate a "race war" and bring President Trump's government down.
Supporters of QAnon - a conspiracy theory about a "deep state" secret coup against Donald Trump - have shared similar claims.
Since then, more than a million posts and memes on Facebook, Twitter and Instagram have repeated allegations about Mr Soros paying agitators to cause trouble.
oomens schreef:Askja schreef:?
Slechte timing en doet m.i. ook geen recht aan het verloop van de discussie.
Helaas een terugkerend fenomeen. In plaats van de trol te jorissen, wordt (alweer!) gevraagd om diegene maar gewoon te negeren. Tegelijkertijd wordt een oproep in het topic om dat dan maar massaal te gaan doen, waarschijnlijk als een persoonlijke aanval opgevat door datzelfde moderatorteam.
Kennelijk is niet ingrijpen zó ontzettend belangrijk, dat het daarbij geen probleem is om je forum een verzamelplaats van de wildste samenzweringstheorieën te laten worden.