Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Verootje ik daarentegen ben weer benieuwd hoe jij dat allemaal weet? Kijk Karl66 heeft gemerkt dat de WHO het middel weer gaat testen. Vraag je je niet af waarom ze uberhaupt gestopt zijn?
En vind je dit artikel totaal voor jou gevoel de plank mis slaan?
https://www.xandernieuws.net/algemeen/e ... vcG86jjy8o
nynke55 schreef:https://www.bnnvara.nl/zembla/artikelen ... mNhLFNoEtP
En vanavond in zembla, het schijnt dat het onderzoeksinstituut dat hydroxychloroquine afschoot niet deugde.
Citaat:De wet kan regels stellen ter bescherming van de gezondheid, in het belang van het verkeer en ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden.
Dinopino schreef:Welke gezondheid wordt er dan beschermd wanneer je gezonde mensen opsluit? Welke stompzinnige regering gaat mondkapjes in vervoer verplichten. Ik weet ik weet niets van het immuunsysteem En dat we door onze neus moeten ademen zodat deze virussen daar al kunnen aangepakt worden is natuurlijk onzin. En omdat je niet aan je gezicht moet zitten, doe je een nietwerkend mondkapje op. Die a voor de drager zeker wel ongezond is. Maar dat zouden ze nooit verplichten want ze zijn bezorgd om onze gezondheid?
Dinopino schreef:Dat verhaal van de WHO is natuurlijk zo knullig als de pest. Trump heeft allang gezegd dat dat middel hielp, maar werd door de msm in het belachelijke getrokken. In die tijd werden er al mensen geholpen met dat middel. En er zijn nog meer middelen. Maar die mochten niet bekend worden. Het doel is namelijk vaccinatie. Maar goed dan ben je complotdenker. In Duitsland wordt de regering beschermd door de antifa. En zulk soort hebben we hier ook. Geloof dat de zwarte piet leider op het loonlijstje staat van de Gemeente Amsterdam. En net als de Black beweging op de loonlijst staat bij de antifa.
Electra63 schreef:Dinopino schreef:Dat verhaal van de WHO is natuurlijk zo knullig als de pest. Trump heeft allang gezegd dat dat middel hielp, maar werd door de msm in het belachelijke getrokken. In die tijd werden er al mensen geholpen met dat middel. En er zijn nog meer middelen. Maar die mochten niet bekend worden. Het doel is namelijk vaccinatie. Maar goed dan ben je complotdenker. In Duitsland wordt de regering beschermd door de antifa. En zulk soort hebben we hier ook. Geloof dat de zwarte piet leider op het loonlijstje staat van de Gemeente Amsterdam. En net als de Black beweging op de loonlijst staat bij de antifa.
Sinds wanneer is Trump een expert op het gebied van gezondheidszorg?
Daarbij zijn er in de VS verschrikkelijk veel mensen ziek geworden of overleden.
Om dat nu als voorbeeld te nemen?
Electra63 schreef:Dinopino schreef:Begrijp dat mijn vraag aan het begin niet duidelijk was. Wie van jullie denkt nog dat we in een democratie leven? Nu begrijp ik dat jullie op al mijn vragen en mijn gedachtengoed een stempel zetten.
Maar is er dan bij niemand van jullie een idee dat er iets niet klopt? Nu dacht ik zo alles wat ik zeg is onzin volgens een vast clubje hier. Misschien kunnen jullie dan beter een gedachtengang van een politicoloog volgen. Deze geeft zijn kijk op de situatie.
https://www.xandernieuws.net/algemeen/e ... vcG86jjy8o
Xandernieuws?
Dat is sowieso een enge website, naar mijn mening
Dinopino schreef:Dat verhaal van de WHO is natuurlijk zo knullig als de pest. Trump heeft allang gezegd dat dat middel hielp, maar werd door de msm in het belachelijke getrokken. In die tijd werden er al mensen geholpen met dat middel. En er zijn nog meer middelen. Maar die mochten niet bekend worden. Het doel is namelijk vaccinatie. Maar goed dan ben je complotdenker. In Duitsland wordt de regering beschermd door de antifa. En zulk soort hebben we hier ook. Geloof dat de zwarte piet leider op het loonlijstje staat van de Gemeente Amsterdam. En net als de Black beweging op de loonlijst staat bij de antifa.
Dinopino schreef:Rien10 hij heeft het niet gezegd dat waren juist wetenschappers. Ik begrijp dat jij ook nooit een echte , niet door de msm gemaakt persconferentie van hem hebt gezien.