Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:De PVV was de tweede grote partij van ons land dus in feite had de VVD op z'n minst een coalitie moeten vormen. Of tenminste moeten proberen. Waar hebben we anders op gestemd?
Citaat:En dat is ook wel een beetje waarom er veel mensen niet meer gaan stemmen. Loze beloftes en niet luisteren naar het volk.
pien_2010 schreef:nynke55 schreef:
Zou je jouw link even willen toelichten, kort en krachtig?
Discussie voeren middels link vind ik niet kunnen
purny schreef:De PVV was de tweede grote partij van ons land dus in feite had de VVD op z'n minst een coalitie moeten vormen. Of tenminste moeten proberen. Waar hebben we anders op gestemd?
En dat is ook wel een beetje waarom er veel mensen niet meer gaan stemmen. Loze beloftes en niet luisteren naar het volk.
Dit is al genoeg samenvatting want het is duidelijk waar het filmpje over gaat en dus kunnen mensen kiezen of ze het willen openen of niet. Er hoeven niet hele lappen tekst hoor aan besteed te worden.Citaat:Deze link is zo uitgebreid, weerspreekt achttien beweringen van Baudet met onderbouwde bronnen (ook weer linkjes), dit is niet samen te vatten. Ik las hem destijds en wilde het overbrengen aan iemand, maar dat lukte niet helemaal.
Shadow0 schreef:purny schreef:De pvv zit toch niet in de coalitie... Dus het is in feite geen regeringspartij
Dat was je klacht toch?
purny schreef:Mijn punt is en was dat de pvv de tweede grootste partij was geworden. En dat ze in feite buitenspel zijn gezet door de vvd en andere partijen.
En dat daarom mensen minder gaan stemmen
geerke schreef:Wat ik altijd zo jammer vind is dat een fvd of pvv stemmer zich tot het bot moet verantwoorden en verdedigen en een groenlinksstemmer niet.Wat is dat toch?
Als je pvv stemt of foeum ben je dom en begrijp je er niets van,en weer komen de vergelijkingen met de tweede wereldoorlog langs...en als je groenlinks of sp stemt twijfelt niemand aan je denkvermogen.Ik blijf het vreemd vinden.Stem lekker wat je wil...en bestempel iemand die iets anders stemt dan jij niet meteen als dom