Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:xLillith schreef:Er werd zojuist vermeld dat er minstens 3 doden en 9 gewonden zijn gevallen. Dat sluit voor mij een wraakactie of afrekening wel uit..
Waarom? Kan net zo goed een wraakactie zijn, waarbij de man een waas voor ogen kreeg en verder ging dan zijn eerste intentie was.
Aight schreef:Allereerst verschrikkelijk de bekendmaking, en veel sterkte aan mensen die betrokken zijn geraakt.
Ik ben ontzettend in dubio, mag ik hier vragen wat mensen zelf zouden doen? Ik moet momenteel vanuit het zuiden van het land naar Amsterdam (de trein komt langs utrecht centraal). Is dit verstandig/af te raden? De NS tweet zelf dat de treinen gewoon rijden, en ik wil niet meegaan in de angst. Maar aan de andere kant wil ik ook niet de situatie gaan opzoeken...
Als dit niet gepast is, pas ik mijn berichtje meteen aan.
Aight schreef:Allereerst verschrikkelijk de bekendmaking, en veel sterkte aan mensen die betrokken zijn geraakt.
Ik ben ontzettend in dubio, mag ik hier vragen wat mensen zelf zouden doen? Ik moet momenteel vanuit het zuiden van het land naar Amsterdam (de trein komt langs utrecht centraal). Is dit verstandig/af te raden? De NS tweet zelf dat de treinen gewoon rijden, en ik wil niet meegaan in de angst. Maar aan de andere kant wil ik ook niet de situatie gaan opzoeken...
MarliesV schreef:Jolien87, vind het kwetsend dat jij dieseltje09 en Baudet over 1 kam scheert.
Ik snap haar post wel. Door alle geweld die er op de wereld is, en wat je steeds meer op tv ziet en hoort, raak je afgestompt als mens. De een meer als de ander en sommigen vast helemaal niet.
Dat doet niet af aan je empathie voor de slachtoffers en nabestaanden.
lifaya schreef:Aight, ik gok dat de trein omgeleid zal worden? Wellicht via Amersfoort of via Rotterdam afhankelijk van welke kant je komt? Maar ik persoonlijk zou gewoon gaan, ga zo ook gewoon naar Rotterdam met de auto en woon zelf in den haag maar zeg wel eerlijk dat ik het OV zelf sowieso niet chill vind...
Marjoow schreef:lifaya schreef:Aight, ik gok dat de trein omgeleid zal worden? Wellicht via Amersfoort of via Rotterdam afhankelijk van welke kant je komt? Maar ik persoonlijk zou gewoon gaan, ga zo ook gewoon naar Rotterdam met de auto en woon zelf in den haag maar zeg wel eerlijk dat ik het OV zelf sowieso niet chill vind...
Treinen gaan wel door Utrecht maar stoppen daar niet.