Grote studie onderschrijft: BMR veroorzaakt geen autisme

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 12:43

henny_w schreef:
Een groot verschil tussen stoffen binnenkrijgen via mond en neus of ingespoten krijgen via de bloedbaan.

Kwik heeft wel degelijk nog weer in vaccinaties gezeten. Nl. de vaccins tegen de Mexicaanse griep.

Aluminiumhydroxide werkt neurotoxisch. Dat is al zo lang bekend.

Is het niet merkwaardig dat Duitsland alle overtollige vaccins tegen de Mex. griep heeft afgevoerd als chemisch afval ?

Ojee, stom stom. Ik zal even quoten op een eigen bericht omdat nu menigeen twijfelt aan mijn verstandelijke vermogens las ik :(

Ik dacht sneller dan ik schreef.
Met bovenstaande zin bedoelde ik dus:
Dat schadelijke stoffen opgenomen via de mond door maag en darmen afgebroken kunnen worden alvorens dat deze stoffen afgegeven worden aan de bloedbaan.
Bij een injectie is dat niet het geval. Dan is er niet de barriere van maag en darmen. Daardoor kunnen schadellijke stoffen makkelijker aan het bloed worden afgegeven en vervolgens zelfs de hersenbloedbarriere binnendringen wat dus ook met Aluminiumhydroxide Kwik gebeurd. Daar deze metalen in zorgwekkende hoeveelheden aangetroffen zijn bij autopsies van overleden kinderen ! en volwassenen.

Dus .... ik bedoelde Niet dat vaccins direct in de bloedbaan gespoten worden. Hopelijk iedereen weer gerust gesteld.

Dan nog even over het kwik wat in de Mex. griepvaccins zat:

https://www.wanttoknow.nl/nieuws/vaccin ... sch-afval/

Vaccins als zwaar chemisch afval..!?
Door GuidoJ. 19 februari 2010

Hoe is het mogelijk? Die vraag stellen wij ons keer op keer, zeker als het gaat om alles wat te maken heeft met vaccinaties. Waar is de common sense gebleven? Dát mag je je toch wel afvragen, als je het onderstaande artikeltje uit de Süd Ost Schweiz-krant leest, dat we hier vertaald hebben neergezet. Het bericht spreekt verder voor zich..

Veilig genoeg om te injecteren, maar wel als chemisch afval verwerken.. Omdat het kwik in de vaccins een bedreiging is voor de volksgezondheid. Vaccins als chemisch afval; hoe is het mogelijk..?

~~~~~~~~~~

11.02.2010 –
Nu ook nog de kosten voor de verwijdering?

Dat de voorraad vaccins tegen de Mexicaanse griep de Bondsstaten in Duitsland miljoenen hebben gekost, is niets nieuws meer. Nu is echter bekend geworden, dat de overtollige vaccins als buitengewoon chemisch afval dienen te worden behandeld. De reden daarvoor zijn de kleine hoeveelheden kwik, die in het Pandemrix-vaccin aanwezig zijn.
Wie de kosten moet dragen in Zwitserland voor deze afvalverwerking, is nog niet bekend. En of er in Duitsland überhaupt wel iemand is geweest, die hierover heeft nagedacht, was niet te achterhalen. Maar het antwoord zal tegen 2011 wel komen, omdat dan namelijk dan de meeste vaccins hun houdbaarheidsdatum bereikt hebben.

(http://www.schweinegrippe-h1n1.seuchen-info.de/)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 12:47

Álle medicatie wordt als chemisch afval verwerkt :?
Logisch toch? Is een wat duurzamere oplossing dan gewoon bij het restafval namelijk. Snap echt niet dat mensen daar verbaasd over zijn.

tamary

Re: Grote studie onderschrijft: BMR veroorzaakt geen autisme

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 13:12

Medicijnen en vaccins worden hopelijk! altijd strak gescheiden verwerkt. Je wil dat spul niet in het milieu hebben. Deel van de huidige ellende met resistentie tegen antibiotica komt van het ongefiltert dumpen van afvalwater van de fabriek in India waar dat spul gemaakt wordt. Lokale bevolking haalt water uit die rivieren en hun bacterien ontwikkelen resistentie tegen de antibiotica door de lage doseringen, eind resultaat is dat die antibiotica al bijna niet meer werken voordat ze in het westen aangekomen zijn. En dat is dan enkel 1 medicijn dat direct voor ons een negative impact heeft. Interacties met andere medicijnen onderling + milieu geeft veel ernstigere lange termijn ellende, silent spring ging daar bv over, en er zullen zat andere problemen zijn die op dit soort zaken terug te voeren zijn.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 13:12

henny_w schreef:
pien_2010 schreef:
Dit topic doorgelezen. Ik heb gelezen dat iemand schreef dat het opvallend is dat er zo weinig mensen van de "anti brigade als het gaat om inenten" reageert. Deze raakte me wel. Ik hoorde niet bij de anti brigade maar heb wel mijn kinderen (35 jaar geleden, toen speelde die discussie ook al zo fel) anders ingeënt als gebruikelijk is.
Nog nooit heb ik daarover geschreven en de reden is dat de niet in-enters of anders enters het nieuws halen en dat zijn dan mensen:
1. Die niet inenten vanwege geloofsovertuiging (persoonlijk heb ik daar niet zoveel mee);
2. Niet inenten vanwege allerlei broodje aap verhaal zie verhaal over autisme e.a (heb ik totaal niets mee).

.....

Mijn verhaal is geen pleidooi om niet in te enten. Ik vind namelijk als je geen goede huisarts hebt die de kinderziektes aankan en herkend, dat je er niet eens aan moet beginnen. MAAR mijn verhaal vertel ik om te laten zien dat niet iedereen die niet inent een of andere halve zool is. Ik vind en vond dat altijd erg kwetsend en ik weet dat er meer mensen zijn zoals ik die daar altijd heel zorgvuldig mee om gingen en gaan.

Ik ben dus tegen verplichtend inenten. Laat mensen zelf de keuze, geef mensen zoals ik de kans om datgene te doen dat zij als goed en juist ervaren. Er is een grote groep die dit verantwoord vanuit het volle verstand doet.

Als je vind dat deze kinderen niet naar een regulier kinderdagverblijf mogen gaan, vind ik dat geen probleem.

Ik vond het tijd worden om in deze verhitte discussie eens een ander verhaal te laten horen.

Dank je Pien, voor je bijdrage :)
Dat er zo weinig mensen van de anti-brigade zich laten horen in dit topic is omdat men inmiddels door eerdere topics over vaccinaties spuugzat is van de hetze die steeds weer ontstaat door het fanatisme van mensen die overtuigd zijn dat vaccins wel degelijk zouden moeten.

Ik heb de laatste dagen opvallend veel pb'tjes gehad van Bokkers die anti-vaccineren zijn en me waarschuwen om in dit topic te stoppen omdat het zinloos is om er nog langer tegen in te gaan.
Eerlijk gezegd kan ik ze geen ongelijk geven.

Henny, de reden waarom antibrigade zich hier niet laat horen is omdat er hier niet alleen maar instemmend geknikt wordt. Als je hier met je zelfverzonnen (of door wanttoknow verzonnen) "feiten" aan komt zetten, dan is er altijd wel weer iemand die deze zogenaamde feiten debunkt. En dat is het grote probleem voor de antibrigade, ze komen hier niet weg met hun factfree meningen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 13:18

mysa schreef:
janderegelaa schreef:
Nee, niet voor de dieren. De term is afkomstig uit de diergeneeskunde.

Je gaat voorbij aan het gegeven dat jij die oproep gewoon gehad hebt van RVP. Het gesprek met jouw arts is niet standaard en zo doe je het wel voorkomen.

Het schijnt de bedoeling te zijn hier wel standaard beleid te van gaan maken, in ieder geval als bij sceptische ouders.

Gaan ze bij zo'n gesprek dan ook accepteren dat er ouders zijn die niet willen dat er allerlei rotzooi bij hun kinderen wordt ingespoten waarvan de fabrikanten zelf niet eens weet hebben dat het in hun vaccins zit? Verontreinigingen die voor ernstigste gezondheidsproblemen kunnen zorgen.

vaccines contain non biocompatible and bio-persistent foreign bodies which are not declared by the Producers, against which the body reacts in any case. This new investigation represents a new quality control that can be adopted to assess the safety of a vaccine.

Of moeten we voor deze wetenschap onze ogen sluiten?

https://medcraveonline.com/IJVV/IJVV-04-00072.pdf

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 13:19

secricible schreef:
Maar dan begrijp je echt het systeem achter vaccineren niet. Het idee is dat die vaccinaties werken doordat iedereen het doet. Niet dat omdat ik ben ingeënt het probleem is opgelost.

Als metafoor:
Iedereen bouwt een dijk bij zijn huis(vaccinatie). Op die manier, als er hoog water komt(een epidemie), wordt het water overal tegengehouden waardoor het nooit ver kan komen. Op het moment dat er ergens geen dijk staat (een ongevaccineert kind) dan zorgen andere dijken dat dit wordt opgevangen door de andere dijken. Dit werkt, totdat steeds minder mensen een dijk gaan bouwen. Dan gaat het water zijn weg vinden en overstroomt het land.

Waarom provaccers zich "druk maken" is omdat die dijken verdwijnen. Het risico op overstroming wordt dus steeds groter. Zij hebben dan wel een dijk, maar hun kinderen of andere om hun heen die dat niet kunnen lopen een risico. De gedachte achter vaccineren is dat het werkt als iedereen er aan mee doet.

Daarmee zijn antivaccers ook het "probleem": zij hebben geen last van provaccers (prima, bouw jij maar een dijk, ik heb daar geen last van), maar andersom dus wel (jij bouwt geen dijk waardoor het water zijn weg kan vinden en onze huizen onder lopen).
Als beide partijen dus hun standpunt vasthouden bereik je een impasse (provaccers voelen zich bedreigd doordat de groepsimmuniteit weg valt, antivaccers voelen zich bedreigd omdat ze een druk voelen om potentieel giftige stof in te moeten spuiten). Het is dus niet "ieder kiest zijn ding" in dit geval en daarom is het ook zo'n ontiegelijk lastige discussie. Elkaar respecteren en zijn gang laten gaan werkt dus niet in deze. Alsof je tegen een klas zegt "als jullie allemaal stil zijn krijgen jullie een koekje" en de helft een feest gaat vieren en zegt "joh, respecteer elkaar en laat iedereen zelf kiezen".

Je metafoor is leuk bedacht Secricible :)
Toch blijkt de praktijk nog net ietsjes anders maar daar kom ik straks op terug.

Eerst je metafoor over het water, ik ben het met je eens dat een dijk tegen overstroming bij iedereen gelijk moet zijn. Ik woon zelf aan een groot kanaal voor doorgaande scheepvaart. De wanden van de kanaaloevers zijn een paar jaar terug versterkt door Rijkswaterstaat en het kanaal is uitgediept zodat er grotere schepen door kunnen.
Echter onderliggend is er een ander groot probleem ontstaan. Niet vanwege overstroming vanaf de oevers maar ondergronds. Deze regio bestaat van oorsprong uit veengrond. Door de werkzaamheden aan het kanaal en de extreme droogte van afgelopen zomer zijn er bij veel huizen ernstige problemen ontstaan door verzakkingen. Bij sommige behoorlijk ernstig. Welke huizen komen er het beste vanaf. De huizen met een oerdegelijke metersdiepe fundering, gek genoeg de huizen die soms al 100 jaar oud zijn, met een fundering berekend op de veengrond die behoorlijk kan werken.

Ik vergelijk die fundering met het 'oer' immuunsysteem wat mens en dier van zichzelf hebben.
Mensen in welvaartslanden kunnen beschikken over gezond voedsel en schoon water. Er is goede hygiene en er is een goed rioleringssysteem. Heftige epidemieën van ziektes zullen hier dan ook niet gauw voorkomen tenzij ze door een WHO zogenaamd als epidemie worden aangemerkt zoals met de Mex. griep is gebeurd. Men heeft over het algemeen een prima immuunsysteem maar daar wordt niet meer op vertrouwd door de grootschalige campagnes van een industrie die het te doen is om veel macht en geld. Die bij het leven fraudeert, omkoopt en manipuleert wat voor het grootste gros van de bevolking voor zoete koek geslikt wordt.

Als een mens mazelen heeft gehad ben je voor je leven beschermd. Als je nooit mazelen hebt gehad wellicht door vaccinaties, dan ben je niet levenslang beschermd en blijf je vatbaar.

In de praktijk is daar wereldwijd al bewijs van:
Allereerst de Oekraine. De vaccinatiegraad was daar het laagst in Europa in 2016. Nl. maar 31 % en belangrijker, nauwelijks mazelen patienten.
In 2017 werd er sinds jaren eindelijk weer volop gevaccineerd. De dekkingsgraad werd meer dan 90% en voila mega veel mazelen patienten !!! De praktijk blijkt dus heel anders dan wat ons steeds wordt voorgespiegeld door de media ( Big Farma) over de hoge noodzakelijke dekkingsgraad.

https://stichtingvaccinvrij.nl/uitbraak ... ecampagne/

Uitbraak van 12.000 gevallen van de mazelen in Oekraïne is veroorzaakt door recente vaccinatiecampagne?

door Mara Gabrielle & Daphne Knipping & Door Frankema | 10 mei 2018 | Geen categorie

Oekraïne: De afgelopen jaren was er een tekort aan mazelen-vaccins in Oekraïne. De vaccinatiegraad was met 31% in 2016 de laagste van heel Europa, en toch was er geen sprake van een noemenswaardig aantal mazelen-gevallen. In 2017 kwamen er voldoende vaccins beschikbaar voor een ‘inhaalcampagne’ en 90% van de kinderen in Oekraïne kregen de BMR. En sindsdien is er een explosie van mazelen-gevallen. De teller is de 12.000 al ruim gepasseerd! Waarom negeren de media de mazelen-uitbraak in Oekraïne? Wij hopen dat veel mensen dit artikel tot aan het einde zullen lezen, want het zet werkelijk alles op zijn kop.

Oekraïne herstelt de vaccinatiegraad in een gigantische inspanning om de uitbraak van mazelen, die dit jaar meer dan 12.000 mensen heeft getroffen, te stoppen

Sinds de start van de uitbraak in 2017 zijn er grootschalige maatregelen tegen de uitbraak genomen om verdere verspreiding van de ziekte te beperken.
In 2008 ontving 95% van de kinderen die hiervoor in aanmerking kwamen in de Oekraïne hun tweede (en laatste) aanbevolen dosis mazelen-bof-rubellavaccin (BMR) volgens het nationale routineschema. In 2016 was dit percentage gedaald tot 31%, de laagste dekking in de Europese regio van de WHO en een van de laagste in de wereld.
Sinds juli 2017 werkt een nationale ‘taskforce’, waaronder het ministerie van Volksgezondheid, belangrijke belanghebbenden en partners zoals de WHO en UNICEF aan het verhogen van de vaccinatiegraad.
Aan het einde van 2017 was de routinematige vaccinatiedekking aanzienlijk verbeterd in vergelijking met voorgaande jaren: 93% van de 1-jarigen ontving de eerste dosis BMR volgens schema in 2017 en 91% van de 6-jarigen kreeg de tweede dosis zoals aanbevolen. Cijfers voor januari en februari 2018 geven aan dat het land op schema ligt om voor het eind van het jaar ten minste 95% routinedekking met beide doses BMR-vaccin te bereiken.1
‘Tot nu toe zijn er dit jaar meer dan 12.000 mensen besmet met mazelen in Oekraïne. Er waren volgens de gezondheidsautoriteiten 9158 ziekenhuisopnamen en 9 sterfgevallen (tot 27 april 2018).

Is er een verklaring voor?
Zie: https://www.wanttoknow.nl/gezondheid/va ... edreiging/

Zie de verklaring van Tetyana Obukhanych Ph.D afgestuurd Harvard Immunologist
...
Kan de discriminatie tegen gezinnen die op gewetensgronden vaccinaties weigeren, voorkomen dat toekomstige ziektenuitbraken van overdraagbare virusziekten, zoals bijvoorbeeld mazelen, ontstaan? Onderzoekers van de mazelen zijn al lang op de hoogte van de ‘mazelen paradox’. Ik citeer uit het artikel van Poland & Jacobson (1994) ‘Het niet bereiken van het doel: eliminatie van de mazelen – de schijnbare paradox van infecties met mazelen bij geïmmuniseerde personen.’ Arch Intern Med 154: 1815-1820: “De schijnbare paradox is dat, als veel mensen een mazelenvaccinatie hebben in een populatie, de mazelen een ziekte van geïmmuniseerde personen wordt.” [2]

Uit onderzoek blijkt dat in de ‘mazelen paradox’ een fractie van de populatie ‘lage vaccin reactoren’ blijkt. Dat zijn de mensen die slecht reageren op de eerste dosis van het mazelen vaccin. Deze personen hebben een zwakke immuunrespons op de daaropvolgende her-invaccinatie en binnen 2 tot 5 jaar behoren zij weer tot de ‘susceptibles’, diegenen die de mazelen kunnen krijgen, ondanks het feit dat ze volledig gevaccineerd zijn. [3]

Het nogmaals vaccineren kan de lage responsiviteit niet corrigeren: het lijkt een immuno-genetische eigenschap te zijn. [4] Lage respondenten onder kinderen wordt in de VS geschat op 4,7%. [5]
De krankzinnigheid van de mazelenvaccinaties in beeld. Deze vaccinaties verschenen op het toneel, toen de mazelen door o.a. betere voeding, kleding, behuizing en hygiëne, al bijna verdwenen was.

Uit studies van mazelenuitbarstingen in Quebec in Canada en China blijkt dat uitbraken van mazelen nog steeds optreden, ook wanneer 95-97% of zelfs 99% van de bevolking gevaccineerd is. Dit komt doordat vaccin geïnduceerde antilichamen in de loop van de tijd zelfs bij hoge vaccin responders afnemen. Immuniteit door vaccins lijkt niet op de levenslange immuniteit die wordt verkregen na natuurlijke blootstelling aan een ziekte. Gevaccineerde personen die toch de mazelen ontwikkelen zijn besmettelijk. Er zijn in 2011 twee grote mazelen uitbraken geweest, in Quebec en in New York, geïmporteerd door gevaccineerde individuen. [6][7]

Kort samengevat wat hierboven staat zijn dus juist diegenen die zich volop laten vaccineren het grootste gevaar voor zichzelf. Hun 'oer' immuunsysteem wordt flink onderdrukt door de vaccins en vaak chemische stoffen die er bij inzitten. Ik vaccineer niet om religieuze redenen maar omdat ik al vele dingen heb meegemaakt bij mens en dier wat totaal niet klopt met wat de media en Big Farma ons willen doen geloven over vaccins.
Laatst bijgewerkt door henny_w op 10-03-19 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 13:22

henny_w schreef:

De titel beloofde al niet veel goeds maar sodeju, wat is dat weer een klassieke paranoide aluhoedjessite zeg. :oo
Werkelijk elke conspiracy komt aan bod.

(Maar het is dus ook een site met nogal een herkenbare politieke kleur, en daaraan herken je waarschijnlijk ook waar het geld voor de site vandaan komt: het ontkennen van klimaatverandering, het noemen van het 'zionistisch complot' en regelmatig pro-trump-artikelen.. Niet per se rechtstreeks maar toch steeds net even een zetje.)

Misinformatie, dramatisering, emotionele manipulatie, het komt allemaal aan bod. Alleen de wetenschap is een beetje ondervertegenwoordigd. Als je serieus genomen wilt worden in discussies, hou dit soort sites dan echt ver van hier.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 13:25

Karl66 waar blijft jouw antwoord op mijn vraag dan???
Er werdt in jullie tijd volop gevaccineerd.... maar welke vaccinaties? En dan even kijken wat kinderen nu ingespoten krijgen..
is ‘iets’ meer dan dat jouw generatie ingespoten heeft gekregen.

Wat ik werkelijk niet snap is dat er zo panisch gedaan wordt over de mazelen. We lijken Amerika wel. Alleen die hebben dit nu met de ‘dodelijke’ waterpokken.....

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 13:27

Omdat mazelen veel ernstige complicaties kent.
En omdat het bij het doormaken van de ziekte nog een aantal jaar je inmuunsysteem ernstig verzwakt waardoor je dus ook vatbaarder bent voor andere ziektes plus bijbehorende complicaties voor kleine kids.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 13:32

janderegelaa schreef:
mysa schreef:
[quote="janderegelaa"
Nee, niet voor de dieren. De term is afkomstig uit de diergeneeskunde.

Je gaat voorbij aan het gegeven dat jij die oproep gewoon gehad hebt van RVP. Het gesprek met jouw arts is niet standaard en zo doe je het wel voorkomen.
[/quote

Het schijnt de bedoeling te zijn hier wel standaard beleid te van gaan maken, in ieder geval als bij sceptische ouders.

Heel goed, niet zomaar maar kunnen weigeren.

Dat kan natuurlijk nog steeds, en een gesprek is ook niet verplicht. Overigens is het dan nog wel broodnodig dat de cb-artsen daar een betere voorbereiding op krijgen, want ik heb zo'n gesprek gehad en verder dan het RVP nawauwelen kwam de beste man niet. Daarvoor vraag ik natuurlijk geen gesprek aan, dat kan ik zelf ook wel vinden.

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:01

verootjoo schreef:
En omdat het bij het doormaken van de ziekte nog een aantal jaar je inmuunsysteem ernstig verzwakt waardoor je dus ook vatbaarder bent voor andere ziektes plus bijbehorende complicaties voor kleine kids.

Wel 's gehoord dat ziektes doormaken juist je immuunsysteem versterken ?
Waarom komt Roodvonk nauwelijks meer voor terwijl die ziekte veel erger is dan mazelen met ernstige complicaties?

Even gegoogled:
"Roodvonk kan gecompliceerd worden door bloedvergiftiging, acute reuma, nierfunctiestoornissen, longontsteking en hersenvliesontsteking. Gelukkig worden deze complicaties nu slechts zelden gezien door een snelle herkenning en behandeling van de ziekte".

Goh .. dat kan bij Roodvonk dus wel maar bij Mazelen niet ???

Een vaccin is er niet voor en toch zijn er geen mega uitbraken van Roodvonk. Omdat er niet tegen Roodvonk gevaccineerd wordt is de dekkingsgraad nihil. En niemand die ik daar over hoor dat ze er bang voor zijn. Nope, Big Farma noemt er niet over en dus heerst er ook geen angst voor onder de bevolking.

Helaas worden veel Faculteiten en Universiteiten zwaar gesponsord door Big Farma en/of WHO en zijn artikelen van wetenschappers om die reden ook niet altijd serieus te nemen.
Bijvoorbeeld de WHO (wereldgezondheids organisatie) werd eerder door vele landen financieel ondersteund. tegenwoordig is dat niet meer zo en komend de gelden vooral binnen door de medicijnen en vaccinindustrie.

M.a.w. de WHO is geen onafhankelijke organisatie meer.
Er is in september jl. een open brief gegaan naar de WHO waar schrijnende zaken worden benoemd omtrent het testen van de vaccins. Als het allemaal zo veilig is waarom worden die testen dan niet in de Westerse landen uitgevoerd i.p.v. de ver weg van ons huis landen?
https://stichtingvaccinvrij.nl/open-bri ... -145526257

...
Onlangs hebben onafhankelijke onderzoekers en laboratoria ontdekt dat veel vaccins besmet zijn met retrovirussen of verontreinigd zijn door nano-deeltjes. Hoge niveaus aluminium, die worden geassocieerd met de hulpstof aluminium in vaccins, zijn aangetroffen in de hersenen van autistische kinderen of mensen die lijden aan neurologische aandoeningen zoals de ziekte van Alzheimer.

In uw vorige vergadering heeft u gepleit voor minder onafhankelijke testen, die door u als ‘overbodig’ worden beschouwd, om het aanbod van producten te versnellen. De recente toediening van 250.000 defecte vaccins in China, de tragedie van de orale polio-campagne in India met meer dan 450.000 gevallen van verlamming, sterfgevallen en schade na het Dengue-vaccin in Indonesië, meldingen van chronische pijn, verlamming en zelfs overlijden na HPV-vaccins over de hele wereld, laten zien dat vaccin-veiligheid en vaccin-efficiëntie meer vereisen dan versnelde goedkeuring en het verstrekken van simpele certificaten....

https://stichtingvaccinvrij.nl/zijn-far ... ertrouwen/

In deze link diverse getallen van boetes die Big Farma kreeg. De Ned. staat doet zaken met bedrijven met een strafblad ! Niemand die je daar over hoort.
Onderaan een video, ned. ondertiteld van een ex-medewerkster van een vaccin bedrijf. Lees hoe zij beschrijft dat er aan vaccins veel minder veiligheidsonderzoek gedaan hoeft te worden dan andere medicaties. En dus extra lucratief voor Big Farma.

Ik vind het bijna aandoenlijk om te lezen in dit topic hoeveel mensen rotsvast geloven en vertrouwen op de 'gezondheids'middelen van een frauderende en manipulerende industrie.
Terwijl door de meesten van jullie er totaal geen vertrouwen is in het eigen immuunsysteem.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:14

Shadow0 schreef:
henny_w schreef:

De titel beloofde al niet veel goeds maar sodeju, wat is dat weer een klassieke paranoide aluhoedjessite zeg. :oo
Werkelijk elke conspiracy komt aan bod.

(Maar het is dus ook een site met nogal een herkenbare politieke kleur, en daaraan herken je waarschijnlijk ook waar het geld voor de site vandaan komt: het ontkennen van klimaatverandering, het noemen van het 'zionistisch complot' en regelmatig pro-trump-artikelen.. Niet per se rechtstreeks maar toch steeds net even een zetje.)

Misinformatie, dramatisering, emotionele manipulatie, het komt allemaal aan bod. Alleen de wetenschap is een beetje ondervertegenwoordigd. Als je serieus genomen wilt worden in discussies, hou dit soort sites dan echt ver van hier.

Dit dus, als je klaagt dat je niet serieus genomen wordt, kom dan niet met dergelijke sites af.

En dan nog genetische aandoeningen toeschrijven aan vaccinaties en bepaalde ziektes banaliseren naar "een zomergriepje", zijn voor mij redenenen om die personen niet ernstig meer te nemen.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:15

henny_w schreef:
verootjoo schreef:

Waarom komt Roodvonk nauwelijks meer voor terwijl die ziekte veel erger is dan mazelen met ernstige complicaties?

Even gegoogled:
"Roodvonk kan gecompliceerd worden door bloedvergiftiging, acute reuma, nierfunctiestoornissen, longontsteking en hersenvliesontsteking. Gelukkig worden deze complicaties nu slechts zelden gezien door een snelle herkenning en behandeling van de ziekte".

Goh .. dat kan bij Roodvonk dus wel maar bij Mazelen niet ???

Een vaccin is er niet voor en toch zijn er geen mega uitbraken van Roodvonk. Omdat er niet tegen Roodvonk gevaccineerd wordt is de dekkingsgraad nihil. En niemand die ik daar over hoor dat ze er bang voor zijn. Nope, Big Farma noemt er niet over en dus heerst er ook geen angst voor onder de bevolking.

Helaas worden veel Faculteiten en Universiteiten zwaar gesponsord door Big Farma en/of WHO en zijn artikelen van wetenschappers om die reden ook niet altijd serieus te nemen.
Bijvoorbeeld de WHO (wereldgezondheids organisatie) werd eerder door vele landen financieel ondersteund. tegenwoordig is dat niet meer zo en komend de gelden vooral binnen door de medicijnen en vaccinindustrie.

M.a.w. de WHO is geen onafhankelijke organisatie meer.
Er is in september jl. een open brief gegaan naar de WHO waar schrijnende zaken worden benoemd omtrent het testen van de vaccins. Als het allemaal zo veilig is waarom worden die testen dan niet in de Westerse landen uitgevoerd i.p.v. de ver weg van ons huis landen?
https://stichtingvaccinvrij.nl/open-bri ... -145526257

...
Onlangs hebben onafhankelijke onderzoekers en laboratoria ontdekt dat veel vaccins besmet zijn met retrovirussen of verontreinigd zijn door nano-deeltjes. Hoge niveaus aluminium, die worden geassocieerd met de hulpstof aluminium in vaccins, zijn aangetroffen in de hersenen van autistische kinderen of mensen die lijden aan neurologische aandoeningen zoals de ziekte van Alzheimer.

In uw vorige vergadering heeft u gepleit voor minder onafhankelijke testen, die door u als ‘overbodig’ worden beschouwd, om het aanbod van producten te versnellen. De recente toediening van 250.000 defecte vaccins in China, de tragedie van de orale polio-campagne in India met meer dan 450.000 gevallen van verlamming, sterfgevallen en schade na het Dengue-vaccin in Indonesië, meldingen van chronische pijn, verlamming en zelfs overlijden na HPV-vaccins over de hele wereld, laten zien dat vaccin-veiligheid en vaccin-efficiëntie meer vereisen dan versnelde goedkeuring en het verstrekken van simpele certificaten....

https://stichtingvaccinvrij.nl/zijn-far ... ertrouwen/

In deze link diverse getallen van boetes die Big Farma kreeg. De Ned. staat doet zaken met bedrijven met een strafblad ! Niemand die je daar over hoort.
Onderaan een video, ned. ondertiteld van een ex-medewerkster van een vaccin bedrijf. Lees hoe zij beschrijft dat er aan vaccins veel minder veiligheidsonderzoek gedaan hoeft te worden dan andere medicaties. En dus extra lucratief voor Big Farma.

Ik vind het bijna aandoenlijk om te lezen in dit topic hoeveel mensen rotsvast geloven en vertrouwen op de 'gezondheids'middelen van een frauderende en manipulerende industrie.
Terwijl door de meesten van jullie er totaal geen vertrouwen is in het eigen immuunsysteem.

Wie betaald die " onafhankelijke" onderzoekers?

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:32

henny_w schreef:

Ja hoor. En een vaccin maakt dat je systeem denkt dat je de ziekte doorgemaakt hebt, en heeft dus gewoon hetzelfde effect, zonder het risico.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:33

quera schreef:
Karl66 waar blijft jouw antwoord op mijn vraag dan???
Er werdt in jullie tijd volop gevaccineerd.... maar welke vaccinaties? En dan even kijken wat kinderen nu ingespoten krijgen..
is ‘iets’ meer dan dat jouw generatie ingespoten heeft gekregen.

Wat ik werkelijk niet snap is dat er zo panisch gedaan wordt over de mazelen. We lijken Amerika wel. Alleen die hebben dit nu met de ‘dodelijke’ waterpokken.....

Sorry, de discussie was al weer een paar pagina's verder. Maar het is totaal niet relevant dat er meer vaccinaties bijgekomen zijn.

Ja er is een toename van het aantal allergieën en men heeft daar nog geen goede verklaring voor. Er zijn een aantal mogelijke verklaringen en één van die verklaringen is dat het leven veel hygiënischer is geworden. Eén van de vele aspecten van die vergrootte hygiëne is dat er gevaccineerd wordt. En dat wordt dan door de anti vaccinatiegekkies vertaald in "Zie je wel, vaccinaties zijn verantwoordelijk voor de toename van allergieën."

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:37

Maar ik vraag me ook af of er werkelijk een toename is van allergieën (en ook bv stoornissen zoals ADHD/autisme/ whatever) of dat dit nu veel beter gediagnosticeerd kan worden.

Ik werk in de geriatrische revalidatie, en als je ziet hoeveel oudere mensen wij nog diagnosticeren met autisme, dat is onvoorstelbaar. Niet omdat ze dat ineens hebben gekregen van al die griepvaccinaties, maar omdat er vroeger nooit onderzoek naar is gedaan. Toen ‘gedroeg je je gewoon raar, en moest je gewoon normaal doen’.

Met allergieën idem dito misschien wel. En astma/longproblemen nemen ook toe, maar daar is de toename van fijnstof en luchtvervuiling de oorzaak van.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:46

Anoniem schreef:
Als alle Australiërs hun inkomen afstaan en massaal in sloppenwijken zonder sanitaire voorzieningen gaan leven, met beperkt aanbod van zeer eenzijdig voedsel... Dan ja.

Bullshit. De uitbraak op de Filipijnen was niet in een sloppenwijk onder arme mensen. Ik vind het apart dat wanneer zaken steeds duidelijker worden jij er allerlei niet ter zake doende fabels bij gaat halen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:47

verootjoo schreef:

Dat denken ze bij waterpokken in Amerika ook. Wordt ook voor gevaccineerd

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:58

In Amerika denken ze wel meer dingen waar wij om lachen. (al zijn waterpokken op latere leeftijd bepaald geen sinecure, zoals iemand hier eerder berichtte en zelf ben ik er ook doodziek van geweest)

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 15:02

T is niet omdat men in bepaalde landen over een andere ziekte een bepaald idee hebben dat mazelen ineens niet meer gevaarlijk is. Daar veranderd niets aan.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 15:09

Waterpokken kunnen kinderen meestal prima handelen, maar op oudere leeftijd geeft het echt wel veel problemen en er is vrijwel altijd een lange zkh opname noodzakelijk.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 15:09

dromertje2 schreef:
T is niet omdat men in bepaalde landen over een andere ziekte een bepaald idee hebben dat mazelen ineens niet meer gevaarlijk is. Daar veranderd niets aan.

Het laat duidelijk zien dat er hysterie is.. vroeger kreeg men gewoon mazelen en klaar net zoals nu de waterpokken.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 15:11

Ik heb toch het idee dat dat beeld een beetje geromantiseerd is :o
Als mijn oma vertelde over de kinderziektes die rondwaarden, en dat er in de meeste gezinnen wel een of een aantal kinderen overleden waren aan oa mazelen, denk ik dat het vroeger niet allemaal beter was.

Persoonlijk voel ik er ook niet veel voor om alles maar weer de vrije loop te laten en te hopen dat ik 10 jaar later nog steeds 2 kinderen heb.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 15:14

Inderdaad, ken genoeg mensen die kinderen verloren zijn of gehandicapt zijn doir bv polio.
Denk dat die er anders over denken...

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 15:16

verootjoo schreef:
Waterpokken kunnen kinderen meestal prima handelen, maar op oudere leeftijd geeft het echt wel veel problemen en er is vrijwel altijd een lange zkh opname noodzakelijk.

Wat mij betreft ook prima om mensen alsnog te vaccineren als ze geen antistoffen tegen bepaalde ziekten hebben die op latere leeftijd tot problemen kunnen leiden. O.a. rode hond voor meisjes, bof voor jongens, waterpokken in het algemeen maar zeker voor zwangere vrouwen.