henny_w schreef:Een groot verschil tussen stoffen binnenkrijgen via mond en neus of ingespoten krijgen via de bloedbaan.
Kwik heeft wel degelijk nog weer in vaccinaties gezeten. Nl. de vaccins tegen de Mexicaanse griep.
Aluminiumhydroxide werkt neurotoxisch. Dat is al zo lang bekend.
Is het niet merkwaardig dat Duitsland alle overtollige vaccins tegen de Mex. griep heeft afgevoerd als chemisch afval ?
Ojee, stom stom. Ik zal even quoten op een eigen bericht omdat nu menigeen twijfelt aan mijn verstandelijke vermogens las ik

Ik dacht sneller dan ik schreef.
Met bovenstaande zin bedoelde ik dus:
Dat schadelijke stoffen opgenomen via de mond door maag en darmen afgebroken kunnen worden alvorens dat deze stoffen afgegeven worden aan de bloedbaan.
Bij een injectie is dat niet het geval. Dan is er niet de barriere van maag en darmen. Daardoor kunnen schadellijke stoffen makkelijker aan het bloed worden afgegeven en vervolgens zelfs de hersenbloedbarriere binnendringen wat dus ook met Aluminiumhydroxide Kwik gebeurd. Daar deze metalen in zorgwekkende hoeveelheden aangetroffen zijn bij autopsies van overleden kinderen ! en volwassenen.
Dus .... ik bedoelde Niet dat vaccins direct in de bloedbaan gespoten worden. Hopelijk iedereen weer gerust gesteld.
Dan nog even over het kwik wat in de Mex. griepvaccins zat:
https://www.wanttoknow.nl/nieuws/vaccin ... sch-afval/
Vaccins als zwaar chemisch afval..!?
Door GuidoJ. 19 februari 2010
Hoe is het mogelijk? Die vraag stellen wij ons keer op keer, zeker als het gaat om alles wat te maken heeft met vaccinaties. Waar is de common sense gebleven? Dát mag je je toch wel afvragen, als je het onderstaande artikeltje uit de Süd Ost Schweiz-krant leest, dat we hier vertaald hebben neergezet. Het bericht spreekt verder voor zich..
Veilig genoeg om te injecteren, maar wel als chemisch afval verwerken.. Omdat het kwik in de vaccins een bedreiging is voor de volksgezondheid. Vaccins als chemisch afval; hoe is het mogelijk..?
~~~~~~~~~~
11.02.2010 –
Nu ook nog de kosten voor de verwijdering?
Dat de voorraad vaccins tegen de Mexicaanse griep de Bondsstaten in Duitsland miljoenen hebben gekost, is niets nieuws meer. Nu is echter bekend geworden, dat de overtollige vaccins als buitengewoon chemisch afval dienen te worden behandeld. De reden daarvoor zijn de kleine hoeveelheden kwik, die in het Pandemrix-vaccin aanwezig zijn.
Wie de kosten moet dragen in Zwitserland voor deze afvalverwerking, is nog niet bekend. En of er in Duitsland überhaupt wel iemand is geweest, die hierover heeft nagedacht, was niet te achterhalen. Maar het antwoord zal tegen 2011 wel komen, omdat dan namelijk dan de meeste vaccins hun houdbaarheidsdatum bereikt hebben.
(http://www.schweinegrippe-h1n1.seuchen-info.de/)