Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:
Magrathea schreef:Jullie weten allemaal dat het afschaffen van de dividendbelasting alweer van de baan is hè?
MoniqueT schreef:Je weet dat het MKB die BTW ook gewoon weer af moet dragen en er dus niets mee opschiet?
MoniqueT schreef:Je weet dat het MKB die BTW ook gewoon weer af moet dragen en er dus niets mee opschiet?
Magrathea schreef:Ik denk dat Monique het vooral een goed idee vindt om nuances aan te brengen in de discussies ipv te roepen dat Rutte dit en zus en zo en multinationals bla.
Ik ben geen voorstander van het VVD beleid, maar roeptoeteren dat die 2 miljard maar even naar de gewone burger terugmoet (ofzo) is ook krom. Daar kun je 1 maand huur mee betalen voor alle Nederlanders. (Om even het bedrag in perspectief te zetten.)
Magrathea schreef:MoniqueT schreef:Je weet dat het MKB die BTW ook gewoon weer af moet dragen en er dus niets mee opschiet?
BTW krijg je terug toch? De stichting waarin ik zit doet elke maand BTW aangifte om dit terug te krijgen. Dus als dat hoger wordt betekent dat alleen dat je initieel iets meer op de bank moet hebben.
lieveli schreef:Ehm Monique, jij bent nu de 3e die het woord roeptoeteren gebruikt, je moet een rondje geven. Voor mij graag een virgin mojito.
Loretta schreef:Dat binnenhalen van multinationals was trouwens ook iets waar heel veel economen aan twijfelden. en zelfs multinationals zelf. Op het laatst was het alleen nog maar Rutte die daar in geloofde.
lieveli schreef:Heb je andere linkjes dan de Televaag?