Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amber_anne schreef:Ja ik dus. Ik heb me er tot nu toe één keer mee gesneden, ze zijn wel echt vlijmscherp en je moet de goede hoek aanhouden met scheren. Maar ik doe het gewoon maar heel voorzichtig/langzaam, kwestie van wennen denk ik.Een safety razor idd, is er iemand die ervaring ermee heeft ben nogal bang om mezelf te snijden ermee
Kaka schreef:https://www.greenjump.nl/Product/Eten-e ... gLs1_D_BwE en dan maat L.
Jans schreef:Voor poepzakjes kan je bij de action ook de Dumil biozakjes halen. Die gebruiken wij ook voor in de groene kliko. (En dan je poepzakjesin de groene gooien natuurlijk).
magda_90 schreef:Ik ben op zoek naar broodzakken waar je een normaal formaat brood in kwijt kunt, ik had één besteld maar daar past alleen een halfje in. Qua formaat heeft de bakker hier zegmaar supermarktformaat. Welke kunnen jullie aanraden? Moet in te vriezen zijn.
Ceetje_bokt schreef:Jans schreef:Voor poepzakjes kan je bij de action ook de Dumil biozakjes halen. Die gebruiken wij ook voor in de groene kliko. (En dan je poepzakjesin de groene gooien natuurlijk).
Het is echt niet de bedoeling om hondenpoep in de groenbak te doen, ook niet als ze in een biologisch afbreekbare zak zit.
[ [url=m/O85H0I.jpg]Afbeelding[/url] ]
RianneH schreef:Volgens mij heb ik die broodzak ook, maar daar past niet echt een groot brood in. Je kan natuurlijk ook twee aanschaffen en dan het brood opdelen
Ceetje_bokt schreef:Jans schreef:Voor poepzakjes kan je bij de action ook de Dumil biozakjes halen. Die gebruiken wij ook voor in de groene kliko. (En dan je poepzakjesin de groene gooien natuurlijk).
Het is echt niet de bedoeling om hondenpoep in de groenbak te doen, ook niet als ze in een biologisch afbreekbare zak zit.
[ [url=m/O85H0I.jpg]Afbeelding[/url] ]