purny schreef:Wat ik van dit topic vind is dat er gewoon hele kromme reacties zijn. En dat maakt me eerlijk gezegd gewoon verdrietig.
Het gaat erom dat ik en vele andere bokkers met een wajong werken en onze steen bijdragen. Maar omdat wij dus 5% gekort worden(en in mijn geval ben ik 9% gekort) en degene die niet werken maar wel kunnen werken gewoon thuis zitten. Ik blijf erbij dat de 75% terug moet komen bij degene die een baan hebben. Het gaat immers goed met de economie toch? Waarom zouden wij er niet iets van mee mogen krijgen.
Ik ben van de 744 naar de 677 gegaan, dit is in mijn ogen geen 5% maar gewoon 9%.
Iedereen ging erop vooruit zei Rutte, wij zijn dus niet iedereen en zeker geen normale mens volgens deze man.
Alles is omhoog gegaan. De BTW, vaste lasten en wij worden gekort.
Ik heb er bijna spijt van dat ik dit topic heb geopend, aangezien alle reacties.
Ik voel met je mee purny. Je hebt gelijk , het korten van uitkering voor de Wajongers die nog kunnen werken is gewoon onrechtvaardig. Je wilde het probleem onder de aandacht krijgen en dat is je gelukt. Nu maar hopen dat ook de politiek zich nogmaals over deze beslissing wil buigen.