Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Tegen gestemd. Wat moet zo’n beest hier in Nederland? Ze sporen echt niet als ze zulke dieren hierheen halen. Kijk maar naar de wilde zwijnen, was allemaal super leuk en nu? Nu fokken ze als een gek en zijn er veel te veel voor dit dichtbevolkte land.
Quir schreef:De realiteit laat anders toch echt heel wat anders zien, Janneke... Ze raken wel degelijk in paniek en gaan ook door de draad heen.
JewEmm schreef:sureido schreef:Tegen gestemd. Wat moet zo’n beest hier in Nederland? Ze sporen echt niet als ze zulke dieren hierheen halen. Kijk maar naar de wilde zwijnen, was allemaal super leuk en nu? Nu fokken ze als een gek en zijn er veel te veel voor dit dichtbevolkte land.
Um... Die wolven worden hier niet heen gehaald. Die komen uit zichzelf.
Cayenne schreef:Ach, uiteindelijk zijn wij in hun leefgebied gaan wonen, dus ze hebben in principe het recht![]()
Net als dat mensen in Florida gaan wonen en dan klagen over alligators. Tja, dan heb je je huiswerk niet goed gedaan.
Maar Nederland is tegenwoordig jammer genoeg zo dichtbevolkt dat er wel trammelant van moet komen en dat zou voor beide kanten heel vervelend zijn, waarbij de wolf waarschijnlijk aan het kortste eind trekt.
Marie_Anne schreef:Janneke2 schreef:Ehm - waar het mij hoofdzakelijk om ging (voor mijn emoties op de loop gingen...)
...was het feit, dat paarden die goed op elkaar zijn ingespeeld (en -tig generaties lang geen wolven hebben meegemaakt) nog precies weten wat te doen.
En dat is geen rengalop, of zoals iemand hiervoor zei 'blind door het draad lopen'.
(...)
maar met wetenschappelijke observatie van Koniks in Estland.
De Koniks in Estland vergelijken met paarden in Nl? Nog afgezien van de verschillen tussen de paarden zelf, ik denk niet dat die Koniks in postzegelpaddockjes staan, vaak alleen of in paartjes? En geen kant op kunnen? Kom nou zeg...
beatje schreef:In ranst zijn 10 schapen doodgebeten,er word nu met de vinger naar de wolf gewezen.Ben benieuwd of hij zo dicht tegen antwerpen aanzit.
beatje schreef:Ik weet het Safina het was al in het nieuws dat de slachting door honden was gebeurd volgens experts en de wolf toen in leopoldsburg zat. Hoop dat de eigenaar van de honden zijn honden voortaan bij houd kan me niet voorstellen dat dit 1 hond is geweest.
safina schreef:Er was er weer één https://www.tubantia.nl/twenterand/wolf ... ~a8c2d5af/