Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alpha89 schreef:Ja die reacties over de vriend zijn bizar. Check dit. Dit is toch niet normaal meer??? [ [url=m/Eq7eND.png]Afbeelding[/url] ]
Jindai schreef:Nou, als ik zie hoe 'het lichtpuntje' gewoon maar wat roept, vind ik het persoonlijk niet serieus te nemen. Eerder riep diegene nog dat het met water in huis (bad/douche) te maken had. Tja.
Hannanas schreef:He bah die fiets.
Er roept al dagen iemand dat ze bij water moeten zijn: https://mobile.twitter.com/hetlichtpuntje
Jindai schreef:Nou, als ik zie hoe 'het lichtpuntje' gewoon maar wat roept, vind ik het persoonlijk niet serieus te nemen. Eerder riep diegene nog dat het met water in huis (bad/douche) te maken had. Tja.
xRivaldo schreef:Jindai schreef:Nou, als ik zie hoe 'het lichtpuntje' gewoon maar wat roept, vind ik het persoonlijk niet serieus te nemen. Eerder riep diegene nog dat het met water in huis (bad/douche) te maken had. Tja.
De fiets was sowieso op land of in het water. Dus de gokkans van dit paranormalegekkie is 50% denk ik zo.
bigone schreef:Jindai schreef:Nou, als ik zie hoe 'het lichtpuntje' gewoon maar wat roept, vind ik het persoonlijk niet serieus te nemen. Eerder riep diegene nog dat het met water in huis (bad/douche) te maken had. Tja.
Ze was zeiknat door de regen, soms zien medium/helderzienden of hoe je ze ook noemt niet alles zoals wij iets zien. Ik heb, als ongelovige tomas, mijn mening 180 graden bij moeten stellen. Een familielid kreeg verkering en kwam bij ons op visite. Zijn vriendin, beetje vreemd type, vroeg of ze naar de paarden mocht. Zonder iets te vragen loopt ze op ons probleempaard af, die niks wil weten van vreemden, en dier komt bij haar staan. Hier was ik al stomverbaasd over maar na even ging ze met haar handen over zijn lijf en noemde ze een aantal zaken op die ze doorkreeg van het paard?? Ik dacht dat ze gek was maar die zaken had mijn da een maand geleden ook vermeld. Dus conclusie, da zat goed, kostte 600 euro, zij legt haar handen er op en na vijf minuten wist ik net zo veel. Heel vreemd, krijg nog weer kriebels wanneer ik er aan terug denk.