Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:01

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:03

In principe zijn we allemaal cyber ramptoeristen inderdaad. Liever te betrokken dan helemaal niet.
En eerlijk gezegd: mensen die gewoon uit nieuwsgierigheid/belangstelling/medeleven kijken bij de zoekplaatsen, netjes blijven waar ze moeten blijven en geen respectloos verdrag vertonen; ik kan er niet veel moeite mee hebben. Het is toch een vorm van betrokkenheid, en als je verder niemand in de weg loopt... Vind het idd anders als men stoer gaat doen, selfies gaat maken, niet naar aanwijzingen luistert etc.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:04

Ze zijn nu aan het dreggen..... Rillingen lopen over mn rug

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:04

Jammer dat ze haat telefoon niet kunnen vinden, waarschijnlijk de find my iPhone app niet er op. Maar het zag er al somber uit en nadat zeer waarschijnlijk haar fiets is gevonden kun je toch niet meer van vrijwillige verdwijning uitgaan. Jammer, had liever gezien dat ze zelf de benen had genomen.
Diegene die roept van het water?? Niet meteen uitvlakken als charlatan, ik heb een familielid die dit ook zei, drie dagen geleden. Ze heeft volgens mij ook de politie gemaild.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:07

Nou, als ik zie hoe 'het lichtpuntje' gewoon maar wat roept, vind ik het persoonlijk niet serieus te nemen. Eerder riep diegene nog dat het met water in huis (bad/douche) te maken had. Tja.
Laatst bijgewerkt door Jindai op 05-10-17 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-17 21:14

Werkt die Find My IPhone app ook wanneer een telefoon uit staat?

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:17

Ja die reacties over de vriend zijn bizar. Check dit. Dit is toch niet normaal meer??? Afbeelding

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:17

Cayenne schreef:
Werkt die Find My IPhone app ook wanneer een telefoon uit staat?

In principe niet, maar dan wordt wel de laatst bekende locatie weergeven. (Voor de telefoon de lucht uit ging.)

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:18

Hopelijk wordt Anne snel gevonden. De omstandigheden wijzen nu toch wel heel sterk naar een misdrijf. Wat een nachtmerrie.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:19

Alpha89 schreef:
Ja die reacties over de vriend zijn bizar. Check dit. Dit is toch niet normaal meer??? [ [url=m/Eq7eND.png]Afbeelding[/url] ]

Kan inderdaad echt niet. Zulke reacties moet je niet eigenlijk niet liken, ook niet met het boos icoontje. Dan worden de reacties alleen maar omhoog gegooid op Facebook en meer gelezen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:20

Die mensen moeten zich echt doodschamen!!

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:21

Heel erg inderdaad dat soort reacties. Als het 'het vriendje van' niet is dan zal het bij voorbaat al wel weer een asielzoeker wezen. Want gewone blanke mensen doen dit niet natuurlijk :roll:

RTV Utrecht is live op facebook, voor de geinteresseerden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:22

Omg wat een reactie zeg :oo Dan spoor je echt niet :n

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:22

Jindai schreef:
Nou, als ik zie hoe 'het lichtpuntje' gewoon maar wat roept, vind ik het persoonlijk niet serieus te nemen. Eerder riep diegene nog dat het met water in huis (bad/douche) te maken had. Tja.

Ze was zeiknat door de regen, soms zien medium/helderzienden of hoe je ze ook noemt niet alles zoals wij iets zien. Ik heb, als ongelovige tomas, mijn mening 180 graden bij moeten stellen. Een familielid kreeg verkering en kwam bij ons op visite. Zijn vriendin, beetje vreemd type, vroeg of ze naar de paarden mocht. Zonder iets te vragen loopt ze op ons probleempaard af, die niks wil weten van vreemden, en dier komt bij haar staan. Hier was ik al stomverbaasd over maar na even ging ze met haar handen over zijn lijf en noemde ze een aantal zaken op die ze doorkreeg van het paard?? Ik dacht dat ze gek was maar die zaken had mijn da een maand geleden ook vermeld. Dus conclusie, da zat goed, kostte 600 euro, zij legt haar handen er op en na vijf minuten wist ik net zo veel. Heel vreemd, krijg nog weer kriebels wanneer ik er aan terug denk.

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:24

Hannanas schreef:
He bah die fiets.

Er roept al dagen iemand dat ze bij water moeten zijn: https://mobile.twitter.com/hetlichtpuntje

Zat net die reacties door te lezen van 'lichtpuntje' maar vind ze wel vaag en vreemd. Of ik het moet geloven... nee denk het niet...

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:25

Jindai schreef:

De fiets was sowieso op land of in het water. Dus de gokkans van dit paranormalegekkie is 50% denk ik zo. :')

Deze vermissing heeft mij wel even wakker geschud. Hoe kwetsbaar je kan zijn.. ;( Ik hoop, vooral voor alle nabestaanden, dat Anne gevonden wordt..

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:27

Ik volg het ook al even en ik ben heel bang dat ze vanavond in de vijver gevonden word.
-O-

Kimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:31

Hoe snel is zo'n vijver uitgezocht en word dit ook in t donker voortgezet?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:33

Kimmie schreef:
Hoe snel is zo'n vijver uitgezocht en word dit ook in t donker voortgezet?

Ze hebben momenteel de vijver verlicht las ik en zijn dus inderdaad verder aan het zoeken

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:33

Echt je ergste nachtmerrie dit. Ik hoop in ieder geval dat ze gevonden wordt, levend of niet. Niets is erger als eeuwige onzekerheid over wat er gebeurd is.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:34

xRivaldo schreef:
Jindai schreef:

De fiets was sowieso op land of in het water. Dus de gokkans van dit paranormalegekkie is 50% denk ik zo. :')

Oh, die had ik nog niet eens voorbij zien komen..... :+

bigone schreef:
Jindai schreef:

Ze was zeiknat door de regen, soms zien medium/helderzienden of hoe je ze ook noemt niet alles zoals wij iets zien. Ik heb, als ongelovige tomas, mijn mening 180 graden bij moeten stellen. Een familielid kreeg verkering en kwam bij ons op visite. Zijn vriendin, beetje vreemd type, vroeg of ze naar de paarden mocht. Zonder iets te vragen loopt ze op ons probleempaard af, die niks wil weten van vreemden, en dier komt bij haar staan. Hier was ik al stomverbaasd over maar na even ging ze met haar handen over zijn lijf en noemde ze een aantal zaken op die ze doorkreeg van het paard?? Ik dacht dat ze gek was maar die zaken had mijn da een maand geleden ook vermeld. Dus conclusie, da zat goed, kostte 600 euro, zij legt haar handen er op en na vijf minuten wist ik net zo veel. Heel vreemd, krijg nog weer kriebels wanneer ik er aan terug denk.

Mooi dat ze wat voor jullie en jullie paard heeft kunnen doen. Ook helemaal prima hoor, als je in het paranormale gelooft. :) Maar er bestaan verschillende soorten mediums en de reacties van 'het lichtpuntje' vind ik nou niet bepaald van hoog niveau.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:37

Ojee...pfff spannend. Jas...fiets....wil niet nadenken. Wil niet in de schoenen staan van ouders/vriend op dit moment.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:39

Dat lichtpuntje is niet bepaald een helder licht :')
Maar idd, sowieso al 50% kans voor het water en aangezien er op het land niks te vinden was steeg de kans op het water ook alweer naar 80% dus ja, zo kan ik ook wel paranormaal wezen.

Wat een gekkies zitten er toch op t internet :=

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:51

Er hangt een helikopter boven huis ter heide in de lucht.Dus ik denk dat ze toch naar iets zoeken.Hij hangt stil op 1 plek.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:52

Gaat RTV Utrecht nu niet een beetje te ver? >;)

Afbeelding