Emmaa_ schreef:Essia schreef:Goner schreef:Het blijkt dat de jongen die is opgepakt voor de moord op Savannah haar kende via social media, aldus ad http://www.ad.nl/binnenland/verdachte-k ... ~a6e8e028/
Echter, het meisje had met (een) vriendin(nen) afgesproken toch? Wat doet die jongen daar dan en waarom gaat ze met hem mee?
In principe toch juist verstandig om vriendinnen mee te nemen als je iemand van social media ontmoet? Ik wil verder ook niet speculeren inderdaad, maar zo gek gedacht vind ik dat nog niet - mits dat het verhaal is.
Daarbuiten is het nog steeds een pubermeisje van 14 uit een uberconservatief dorp. Kan me voorstellen dat ze liever zegt dat ze huiswerk gaat maken bij een vriendin dan dat ze bij een jongen op bezoek gaat of iemand gaat ontmoeten. Dat is uiteraard speculatie, we weten überhaupt niet wat de rol van die jongen was.
Rustig maar weer met je "überconservatieve dorp". Christelijk is wat anders dan conservatief, men houdt hier graag haar tradities in ere, dus ja, 75 vrouwen lopen nog in dracht, we zijn dol op de Spakenburgse dagen en we venten vis tot we erbij neervallen. Verder zijn er zat mensen hier die partners van tinder plukken, zijn er zat die partners van 20 jaar ouder hebben, kinderen voor het huwelijk hebben en ga zo maar door.
Speculeren is not done in dit geval.