Resistance schreef:Ik vraag iedere PVV stemmer echt uit mijn hart om dit filmpje van Lubach te kijken...
[ Video ]
De man heeft geen plan. Hij heeft een A4tje met punten die van hem anders moeten, maar hij heeft nog nooit verteld hoe hij dat dan aan wilde gaan pakken. Er is absoluut niks concreets; ik snap wel dat de rest van de partijen niet met hem willen regeren. Er valt namelijk oprecht niet met hem te regeren.
De rest doet alsof ze een plan hebben, maar doen daar ook geen moer mee en na de verkiezing gaat alles weer in de ijskast.
Ipv dat ze eens gingen nadenken waarom mensen richting een figuur als wilders trekken, gaan we weer symptoombestrijding doen. En ik denk dat veel mensen voor Wilders kiezen omdat ze zat zijn van dat gezever en eindeloze gel*l zonder eigenlijk iets te zeggen.
Zoals ik al zei: het is een beetje zoals Trump en clinton. Kies je clinton en weet je zeker dat je weer vier jaar mooie praat krijgt, maar ondertussen de ene na de andere belofte verbroken wordt. Of neem je een gokje in de hoop dat er misschien een keer wat veranderd.
Heb je het filmpje überhaupt bekeken? Wilders blijft doorgaan over hoe hij de moskees wil sluiten, deïslamiseren, enz (haha). Maar ondertussen heeft hij na járen nog GEEN ENKEL voorstel gedaan over hoe hij die dingen wil bereiken. Nee, hij wordt niet tegengewerkt. Je ziet in Lubachs uitzinding duidelijk dat er meerdere politici aan hem vragen of hij nu eens met een concreet plan van aanpak komt. DAT HEEFT HIJ NIET. Hij komt met niets. Hij gaat maar door over zijn idealen, maar verder komt er niets uit zijn handen.
).

Maar dat los je niet op door meer geld naar de ouderenzorg te laten gaan, maar de hele regelingen op de schop te gooien. Met extra geld naar de zorg gaat het management alleen maar naar een exotischer land.
Niet eerder waren er zoveel onkundige maar hele rijke mensen bij elkaar, zo bereid om de belangen van het volk bij het grof vuil te zetten voor eigen gewin. Niet eerder waren de lijntjes met Rusland zo kort, en zijn de mensen die worden aangenomen met zoveel schandalen omgeven (van Betty DeVos die haar positie heeft gekocht met 200 miljoen aan campagnedonaties, of Jeff Sessions die zelfs zonder noodzaak loog over zijn contacten met Rusland en verder regelmatig is betrokken bij het afpakken van burgerrechten, en verder heeft ongeveer iedere minister een bloedhekel aan z'n eigen departement.)