Resistance schreef:Ik vraag iedere PVV stemmer echt uit mijn hart om dit filmpje van Lubach te kijken...
[ Video ]
De man heeft geen plan. Hij heeft een A4tje met punten die van hem anders moeten, maar hij heeft nog nooit verteld hoe hij dat dan aan wilde gaan pakken. Er is absoluut niks concreets; ik snap wel dat de rest van de partijen niet met hem willen regeren. Er valt namelijk oprecht niet met hem te regeren.
De rest doet alsof ze een plan hebben, maar doen daar ook geen moer mee en na de verkiezing gaat alles weer in de ijskast.
Ipv dat ze eens gingen nadenken waarom mensen richting een figuur als wilders trekken, gaan we weer symptoombestrijding doen. En ik denk dat veel mensen voor Wilders kiezen omdat ze zat zijn van dat gezever en eindeloze gel*l zonder eigenlijk iets te zeggen.
Zoals ik al zei: het is een beetje zoals Trump en clinton. Kies je clinton en weet je zeker dat je weer vier jaar mooie praat krijgt, maar ondertussen de ene na de andere belofte verbroken wordt. Of neem je een gokje in de hoop dat er misschien een keer wat veranderd.