Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
REnD schreef:Er was laatst een man die een heel 'killerclownpak' had samengesteld in de winkel en die apart had laten houden. Met mes, nepbloed en masker inclusief. Later heeft deze man gebeld dat de spullen weer de schappen in konden, dat ie het toch maar niet deed want 'er zijn ook kinderen en die vinden het erg vervelend'. Ikzelf snap deze man al niet want waarom (ook als er geen kinderen zijn) zou je het uberhaupt doen? Stel ik was een verkoopster daar had ik al gedacht 'moet ik de politie waarschuwen om polshoogte te komen nemen van de man?'.
vrouwke schreef:xLisaSpelt schreef:[ [url=m/xfZcuk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de clown die in Oss is gezien
Dat is de zelfde foto die in Uden geplaatst wordt. En waarschijnlijk zeggen ze dat dat een foto is van australie.
Simeun schreef:Het is (buiten de moordende clowns gerekend dan) wel de marketing stunt van de eeuw voor de nieuwe It film volgend jaar.
Dat probeer ik me zelf wijs te maken
Marrie_L schreef:Het duurt waarschijnlijk niet lang voor het een keer escaleert door het achtervolgen van de verkeerde persoon en de clown het slachtoffer wordt, en dat is dan geheel hun eigen schuld. Misschien leert de rest er iets van.Simeun schreef:Het is (buiten de moordende clowns gerekend dan) wel de marketing stunt van de eeuw voor de nieuwe It film volgend jaar.
Dat probeer ik me zelf wijs te maken
Daar houden we het op
meisje_ schreef:Ik moest wel lachen om dit filmpjehoop jullie kunnen hem zien.
https://www.facebook.com/colourfulrebel ... 060371232/
*geen eng filmpje*