Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Bij ons op school is net een Turkse jongen door het lint gegaan omdat hier gelijk vol aandacht voor is en voor de aanslagen in Turkije veel minder...
De wereld gaat kapot.
Resistance schreef:Bij ons op school is net een Turkse jongen door het lint gegaan omdat hier gelijk vol aandacht voor is en voor de aanslagen in Turkije veel minder...
De wereld gaat kapot.
Barbabientje schreef:Wij zouden om 8:40 landen op Brussel, vanuit NY. Ik had toevallig WiFi in het vliegtuig dus kreeg al bezorgde appjes binnen. Wist het dus eerder dan de piloot/cabinepersoneel..
Zijn uitgeweken naar Schiphol, nu aan het wachten op meer info. Auto staat nog wel in Brussel, maar dat is bijzaak..
BloemBloem schreef:Barbabientje schreef:Wij zouden om 8:40 landen op Brussel, vanuit NY. Ik had toevallig WiFi in het vliegtuig dus kreeg al bezorgde appjes binnen. Wist het dus eerder dan de piloot/cabinepersoneel..
Zijn uitgeweken naar Schiphol, nu aan het wachten op meer info. Auto staat nog wel in Brussel, maar dat is bijzaak..
Wat een geluk! Mijn idee, die auto komt wel
Barbabientje schreef:BloemBloem schreef:
Wat een geluk! Mijn idee, die auto komt wel
Ja precies! Wij zijn veilig, heel erg geschrokken natuurlijk, vooral het besef dat als we wind mee hadden gehad we zomaar rond die tijd geland konden zijn, maar goed..
Kom helaas zonder auto niet op m'n werk, maar overal is een mouw aan te passen..
Musiess schreef:Schoot mij opeens te binnen.
Binnenkort (morgen) is er op een zemder een documantaire over het ISIS. Als ik het goed zeg.
Heel toevallig allemaal
Snollygoster schreef:Ik werd vanochtend wakker gespamd door bezorgde vrienden, zit momenteel in Leuven, niet zo ver van Brussel af. Ben echt bang dat het hier ook nog gaat gebeuren. Mijn kamergenoot zit in de VUB op school en heeft zich vanmorgen overslapen waardoor ze haar trein niet gehaald heeft, dat is dan wel even schrikken als je weet dat je er even goed in had kunnen zitten.
Een vriendin van me krijgt helaas al de hele ochtend één van haar vrienden niet te pakken, ik hoop maar dat alles goed is
Emmaa_ schreef:Bij de explosie in metrostation Maalbeek zijn 13 doden gevallen. VRT meldt dat dit officieel bevestigd is.
SandraVerl schreef:Emmaa_ schreef:Bij de explosie in metrostation Maalbeek zijn 13 doden gevallen. VRT meldt dat dit officieel bevestigd is.
[naam], van Maalbeek wordt er niet over doden gesproken hoor, wel over zwaar gewonden en voor Zaventem is het dodencijfer van 13 naar 11 gebracht. Vrt staat hier al ehel de morgen op. Ze zeggen wel, aangezien er ook op Maalbeek vele zwaar gewonden zijn en er dus zeker doden zullen zijn.
SandraVerl schreef:Emmaa_ schreef:Bij de explosie in metrostation Maalbeek zijn 13 doden gevallen. VRT meldt dat dit officieel bevestigd is.
Emma, van Maalbeek wordt er niet over doden gesproken hoor, wel over zwaar gewonden en voor Zaventem is het dodencijfer van 13 naar 11 gebracht. Vrt staat hier al ehel de morgen op. Ze zeggen wel, aangezien er ook op Maalbeek vele zwaar gewonden zijn en er dus zeker doden zullen zijn.
De wereld gaat kapot.