liedje89 schreef:@papagroom: De meeste van de voorbeelden die je noemt mag je toch allang weigerenNiemand gaat je verplichten om een onaantrekkelijke paaldanser in dienst te nemen of een onverstaanbare telefonist. Die moslima is misschien een twijfel geval omdat je natuurlijk christelijke bedrijven hebt en christenen met een bedrijf. Mr de boer heeft geen christelijk bedrijf, hij is gewoon een christen met een bedrijf. Wat is er nu helemaal christelijk aan een fourage bedrijf, verkoopt hij landbouw machines die op zondag niet starten maar je een preek geven? Als je een echt christelijk bedrijf hebt waarbij het christen zijn daadwerkelijk iets te maken heeft met de diensten die je verleent mag je best alleen christenen aan nemen en geen heidenen en zondaars
Beetje onzin om steeds te beweren dat mensen de naam van het bedrijf, deze man of christenen door het slijk halen. Het lijkt me toch gewoon een feit dat die man dat gewoon zelf heeft gedaan. Toen BP de halve oceaan bijna eigenhandig om zeep had geholpen was het toch ook niet oneerlijk dat mensen dat aan elkaar door vertelde en opriepen tot een boycot van BP. Als je extreem domme en maatschappelijk onverantwoorde dingen doet is het toch logisch dat het rond gaat en mensen dan geen zaken met je willen doen??
Vandalisme is gewoon verboden maar ik vind een ei gooien nog best tam eigenlijk
Ik ben het hier inderdaad helemaal mee eens...
Het heeft in mijn ogen geen zin om als niet-betrokkene je te gaan moeien hiermee door middel van vandalisme of andere strafbare zaken. Al heb ik al wel mensen gehoord die hun nieuwe spullen terug brachten en zich hebben uit laten schrijven als klant. Dat is een, in mijn ogen, mooie vorm van stil protest waar je jezelf niet strafbaar mee stelt.