Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deetjeeuh schreef:Lous schreef:Ja die steward probeerde zelfs nog het vliegtuig te redden....
Getver lees ik net op NOS Teletekst, zat een klas van een Duitse middelbare school aan boord. Allemaal jongeren op de terugweg van een uitwisseling.
Het vliegtuig stond gisteren zelfs nog uren aan de grond i.v.m. technische problemen.
Waarom laten ze het vliegtuig dan in vredesnaam al de dag erna vliegen? Zo'n oud vliegtuig?
Citaat:Stille tocht:
Betrekkelijk nieuw herdenkingsritueel, waarin men de onmacht uit na een ramp of gewelddadige gebeurtenis. Combinatie van rouw en protest in een zwijgende optocht. Men draagt in de stoet lichtjes mee die aan het eind op de plek van het onheil worden neergezet, vaak samen met attributen die op één of andere manier bij de slachtoffers horen.
Jolien87 schreef:Welke ramp gaat dit over?
Kirsha schreef:De zwarte doos die gisteren is gevonden is toch de cockpit voice recorder, niet de flight data recorder.
http://www.ad.nl/ad/nl/34341/Crash-Airb ... oten.dhtml
teiger150 schreef:deze aflevering van air crash ivastigation vond ik inderdaad 1 van de bizarste ongelukken... samen met die van dat russische vliegtuig, waar ze een jongetje achter het stuur lieten zitten waardoor het vliegtuig neerstorten.
on-topic: ik leef mee met alle nebestaanden van de vliegramp, lijkt me vreselijk om op deze manier je dierbare te verliezen.
Edit: dat met die poolse president vond ik inderdaad ook heel naar...