Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thesserd schreef:En ik ben vorig jaar nog in Walibi geweest en ik heb helemaal geen last van een gebedsruimte. Nogmaals, het idee van tegenwoordig stoort mij enorm. Alles moet maar aangepast worden aan de moslims terwijl er steeds minder rekening gehouden wordt met christenen.
vuurneon schreef:Thesserd schreef:En ik ben vorig jaar nog in Walibi geweest en ik heb helemaal geen last van een gebedsruimte. Nogmaals, het idee van tegenwoordig stoort mij enorm. Alles moet maar aangepast worden aan de moslims terwijl er steeds minder rekening gehouden wordt met christenen.
Het is een stilteruimte, voor iedereen die even een moment rust of bezinning wil hebben. Is toch fijn dat Walibi zo'n ruimte heeft voor iedereen die dat nodig heeft?
Anoeska27 schreef:benangelique schreef:2012
Maar dat willen ze niet lezen![]()
Ik vraag me wel af hoeveel van de bokkers die hier zo op tegen zijn in de afgelopen 2 jaar in Walibi geweest zijn. En hoeveel last jullie van dit stiltecentrum hebben gehad bij die bezoeken.
Kwanyin schreef:Als jouw kerkgroep rendabel genoeg is kan je het altijd vragen hoor. Maar je mag de stilteruimte ook als katholiek gebruiken om te kunnen bidden
.
Gruis schreef:Dus omdat het bericht uit 2012 is mogen we hier niet meer een interessante discussie voeren? Waarvan het onderwerp in essentie nog steeds actueel is?
Het 'geen last' argument vind ik overigens een bijzonder slechte. Wij hebben er ook geen last van als Putin alle Oekraïners daar af zou slachten, moeten we het dan maar gewoon laten gebeuren?
Voor de mensen die graag een land willen zien waar ze al behoorlijk aan het doorslaan zijn:
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... ities.html
Thesserd schreef:vuurneon schreef:
Het is een stilteruimte, voor iedereen die even een moment rust of bezinning wil hebben. Is toch fijn dat Walibi zo'n ruimte heeft voor iedereen die dat nodig heeft?sorry hoor, maar voor rust en bezinning ga je niet naar Walibi.
Anoeska27 schreef:Gruis schreef:Dus omdat het bericht uit 2012 is mogen we hier niet meer een interessante discussie voeren? Waarvan het onderwerp in essentie nog steeds actueel is?
Het 'geen last' argument vind ik overigens een bijzonder slechte. Wij hebben er ook geen last van als Putin alle Oekraïners daar af zou slachten, moeten we het dan maar gewoon laten gebeuren?
Voor de mensen die graag een land willen zien waar ze al behoorlijk aan het doorslaan zijn:
Maar wat voor last heb je nu van een stiltecentrum? Die kun je ook in ieder wooncentrum, verpleegtehuis en ziekenhuis vinden. Waarom mag het daar wel en bij Walibi niet?
antje_vip schreef:Oke, het is dus een algemene stilteruimte. Maar zet dan niet in de topictitel "speciaal voor moslims"
Gruis schreef:Dus omdat het bericht uit 2012 is mogen we hier niet meer een interessante discussie voeren? Waarvan het onderwerp in essentie nog steeds actueel is?