Bezittingen vermiste Kris en Lisanne in Panama gevonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 16:27

Electra63 schreef:
Alles mag, is het respectvol naar nabestaanden toe? Is het nuttig of zinvol?

Sommigen hier kijken teveel horrorfilms of hebben teveel fantasie.
Wat is er mis, om te wachten op nieuws van de politie, hopelijk gebaseerd op feiten en onderzoek?

Oja, het is Bokt!! je mag alleen maar Aaaaah en Ooooh wat zielig allemaal neer zetten!! :roll:

Electra63

Re: Bezittingen vermiste Kris en Lisanne in Panama gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 17:32

Onzin, maar speculaties over orgaanhandel en verkrachtingen zijn not-done, vind ik.
Dan nog de verhalen over hoe lang het duurt voordat een lichaam ontbindt of hoe lang je zonder vocht/eten kan, vind ik dan typisch Bokt. Bokkers hebben overal verstand van.

maar ik reageer hier niet meer op, daar is dit topic niet voor. Ik wens nabestaanden heel veel sterkte.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 18:40

Electra63 schreef:
Onzin, maar speculaties over orgaanhandel en verkrachtingen zijn not-done, vind ik.
Dan nog de verhalen over hoe lang het duurt voordat een lichaam ontbindt of hoe lang je zonder vocht/eten kan, vind ik dan typisch Bokt. Bokkers hebben overal verstand van.

maar ik reageer hier niet meer op, daar is dit topic niet voor. Ik wens nabestaanden heel veel sterkte.

Het speculeren over orgaanhandel is onzin, dat komt niet vanuit Bokt, dat stond breed uitgemeten in de media

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 19:21

Electra63 schreef:

"Typisch Bokt" Op Bokt zitten ook gewoon mensen hoor. Op elk forum krijg je dat te horen, typisch dit-typisch dat. Mensen zijn nu eenmaal zo.
Waarom zijn die speculaties not-done? Zo'n dingen gebeuren, het zou niet gek zijn als het niet met die meisjes gebeurt zou kunnen zijn. Ik dacht eerst zoals sommige andere aan mensenhandel, en ja, dan speculeer ik, maar ik heb heel veel medeleven met die meisjes en vrienden en familie van hun.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 19:59

het zijn ook altijd dezelfde die ''typisch Bokt'' roepen :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 20:21

Ja dat is dan een beetje dé dooddoener aan t worden.. Op elk forum over deze meiden heb ik al een soortgelijke discussie voorbij zien komen.. T lijk mij eerder menselijk dan een 'forum'gebrek. Waarbij het forum geen eens een mening heeft :+ De gebruikers ervan.. ja die wel..

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 20:25

Wat ik me oprecht afvraag. Bij dit soort nieuws (denk ook aan dat vermiste vliegtuig als voorbeeld) word er door iedereen op bokt gespeculeerd en hier is het ineens not-done? Waarom dan bij ander nieuws, wat ook over mensen gaat, wel?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 21:29

alsof Bokt het enige sociale media gebeuren is... :Z

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 21:46

Zodra er hier op bokt gepraat word...zoals op straat. En je zou daar zeggen misschien zijn ze misbruikt. Dan is dat normaal.
Zeg je het op bokt....oei oei O:)

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 12:18

Moderatoropmerking:
Zullen we hier ontopic blijven? Natuurlijk mag er gediscussieerd worden over de verdwijning maar denk er aan dat speculatie tot weinig leidt. We kunnen niet anders dan afwachten, maar dat betekent niet dat er niet over de situatie gesproken mag worden. Mits het respectvol blijft. :)

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 12:46

jeetje vanwege inslapen van mijn hond kwam ik er pas een dag later achter dat nu beide meiden zijn gevonden...heftig! kan me voorstellen dat de ouders niet willen dat het onderzoek stopt maar wat de oorzaak is geweest

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 12:53

Inderdaad. Ben ook wel heel benieuwd of ze er achter kunnen komen, zeker omdat er alleen botten zijn gevonden. En dan niet eens alle botten... Vraag me dan toch af waar de rest in godsnaam is.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 13:15

Nu baseer ik het op de afleveringen van Bones, dus of het echt kan weet ik niet, maar daar kunnen ze nog heel veel uit botten halen! Hoop het echt zo voor de nabestaanden!!
Weet niet of het mogelijk is dat de botten net als de persoonlijke spullen van de meiden, met de rivier meegedreven kunnen zijn!?

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 13:18

Hoorde vandaag op de radio als het weer het zou toelaten, gaan ze verder zoeken..om zoveel mogelijk materiaal te vinden!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 13:19

Wat fijn dat ze door gaan!!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 14:31

ik ben toch bang dat ze simpelweg verdwaalt zijn.
Dat krijg ik ook nog regelmatig voor elkaar hier in de bossen van frankrijk.Alleen kom je hier nog soms een huis tegen.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 16:22

ja en daar in de bush in Panama roofdieren die jou als lekkere prooi zien!

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 16:29

Maar als ik het goed begrijpen zijn de stoffelijke resten van de meiden bij elkaar gevonden?
Dan vind ik het zo merkwaardig dat één van de schoenen kilometers verderop zijn gevonden.

Blijft bijzonder triest, en hoop vooral dat de familie en nabestaanden uiteindelijk rust kunnen vinden. Zo'n mooie reis vol goede intenties die dan op deze manier eindigt. Heel zuur.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 16:29

Ik denk echt roofdieren...en die botten kunnen verspreidt zijn door de dieren. Als dieren botten meenemen, of dieren vechten om de prooi, en dan een stuk vlees jatten...liggen de botten ook al verspreidt.

Dat van die orgaanhandel was fake. Volgens het nieuws wordt dat bij elke verdwijning zomaar door de media geroepen en ze hebben nog nooit bewezen dat er iemand slachtoffer is geworden door orgaanhandel.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 16:40

Ze hebben een " bestaande" route genomen...begreep dat ze eerst een andere route wilden nemen, maar na ca een uur terug kwamen?

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:43

Pinda_Dipje schreef:
Maar als ik het goed begrijpen zijn de stoffelijke resten van de meiden bij elkaar gevonden?
Dan vind ik het zo merkwaardig dat één van de schoenen kilometers verderop zijn gevonden.

Blijft bijzonder triest, en hoop vooral dat de familie en nabestaanden uiteindelijk rust kunnen vinden. Zo'n mooie reis vol goede intenties die dan op deze manier eindigt. Heel zuur.

Zo als ik het begreep was het in de buurt van een rivier., dus zou het daar heen gespoeld kunnen zijn.

No_Fears

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:57

Zou het kunnen dat ze die rugzak in het water gegooid hebben als een soort flessenpost?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 09:50

furtje schreef:
Zou het kunnen dat ze die rugzak in het water gegooid hebben als een soort flessenpost?

Ik denk dat ze er dan ook wel een briefje bij gedaan hadden ;) Er is altijd wel iets waarmee en waarop je kunt schrijven.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:04

Moderatoropmerking:
Bij deze een uitdrukkelijk verzoek niet meer te speculeren over mogelijke verklaringen. Er is nadrukkelijk gevraagd om in de media, en daar horen social media en fora dus ook bij, terughoudend hiermee te zijn: http://www.findlisannekris.com/2014/06/ ... -coverage/.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 15:13

ThreeFingers schreef:
Ze hebben een " bestaande" route genomen...begreep dat ze eerst een andere route wilden nemen, maar na ca een uur terug kwamen?

Gister op het nieuws was dat ze dat ene pad opgelopen zijn. En toen dat pad terug hadden moeten lopen,. maar dat niet gedaan hebben.