Muziek en videoclip tegen Geert Wilders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 09:00

Mi_Esperanza schreef:
Je krijgt nooit 9 jaar voor MOORD, maar dat ter zijde.
..

ik kon toen niet zoeken want ik zat mobiel, dus ik haak hier even op terug nu ik op de pc zit:
http://www.limburger.nl/article/2014012 ... /140129462

JA 9 jaar voor moord ja……

wat betreft het dubbele paspoort, geen vrijwillige keuze:
een kennis van mij is getrouwd met een marokaan en heeft een 2e paspoort aangevraagd en jawel…. gekregen
vrijwillig!

en misschien als je als marokaan geboren bent dat je 2 paspoorten krijgt en je hebt er echt maar 1 nodig, bijv vakantie enz, legitimeren
dus die 2e kan echt wel weg…. schaar of zo :+
Maar nee, als je daar over begint zijn ze marokaan
En als je in hun ogen discrimineert dan ineens zijn ze hier geboren en nederlander
En ja dat stoort mij…

_Femkeeex: het wordt echt tijd dat jij gaat lezen….lees mijn berichten terug en ga dan iets veronderstellen en dan discussieren we verder goed?

Mi_Esperanza

Re: Muziek en videoclip tegen Geert Wilders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 09:09

Ojajoh: moord is altijd met voorbedachte rade. Dat is dit niet. Dit kan je beter formuleren als doodslag

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 09:31

Mi_Esperanza schreef:
Ojajoh: moord is altijd met voorbedachte rade. Dat is dit niet. Dit kan je beter formuleren als doodslag

het staat er letterlijk……. maar wil nog wel een paar voorbeelden neer zetten voor je hoor

ik bedoel wat is nou 15 jaar???
http://frontpage.fok.nl/nieuws/645320/1 ... uppel.html

of 10 jaar….scheelt niet veel van 9 he
http://www.rechtspraak.nl/Organisatie/R ... -moor.aspx

ach en je kind doden…. 8 jaar… das niks toch?
http://www.blikopdewereld.nl/rechtspraa ... ge-dochter

Feit is en blijft, de straffen zijn hier veel en veel te mild!

Mi_Esperanza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 10:30

Iknow maar dat is vanuit de media he ;)
Moord is officieel altijd met voorbedachte rade.
Maar maakt verder niet uit.
Ik ga me niet meer mengen in deze discussie. Ga me teveel verlagen en daar heb ik geen zin in.
Ben trots dat ik niet meepraat met meneer Geertje en dat houd ik zo.

edit: Het houdt trouwens niet op bij de celstraf. ze hebben ook nog TBS

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 10:41

tuurlijk, smijt maar met modder ;)
waar de goede argumenten ophouden he :Y)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 07:40

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 08:00

Ik heb die cijfers inderdaad al eerder gezien. Dat is toch niet normaal meer, 1/3e werkeloos!! En dat moeten wij als brave, werkende burger maar allemaal betalen. Ik snap echt niet dat ze die mensen niet gewoon aan het werk zetten voor hun uitkering.. De gastarbeiders uit polen zijn hier weer volop asperges aan het steken. Dat vind ik gewoon werk voor uitkeringstrekkers.. Hebben ze ook meteen minder tijd om overvallen te plegen en demonstraties te houden en idiote video's te maken.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 09:54

8nnemiek schreef:
Ik heb die cijfers inderdaad al eerder gezien. Dat is toch niet normaal meer, 1/3e werkeloos!! En dat moeten wij als brave, werkende burger maar allemaal betalen. Ik snap echt niet dat ze die mensen niet gewoon aan het werk zetten voor hun uitkering.. De gastarbeiders uit polen zijn hier weer volop asperges aan het steken. Dat vind ik gewoon werk voor uitkeringstrekkers.. Hebben ze ook meteen minder tijd om overvallen te plegen en demonstraties te houden en idiote video's te maken.

_/-\o_

KirstenAp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 10:58

ingedebruijn schreef:
8nnemiek schreef:

_/-\o_

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 13:43

Ojajoh schreef:
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... marokkanen

fijn dat het nu ook eens bewezen wordt

Het artikel gaat alleen om verdenking, niet om veroordelingen? Dus het gaat juist over onbewezen feiten :Y)

Ik vind het ook wat raar dat ze niet hebben gecorrigeerd voor de genoemde sociaal lage klasse bij de werkloosheid, volgens mij is de werkeloosheid sowieso hoger onder laag opgeleiden?