Nucleaire top, wie heeft er last van?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Painttobe

Re: Nucleaire top, wie heeft er last van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 07:34

omg... Half uur te vroeg op werk..

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 07:40

Ik lig nog in bed, moe er zo uit.
nog geen noemenswaardige files!
ben benieuwd wat er,over 40 min staat. Als ik vroeg op werk ben, ga ik ook lekker vroeg naar huis!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 08:00

PLK schreef:
Hier zuid west friesland ook net een langdurig, zeer laag vliegtuiggeluid?? Erg raar, dat hoor ik anders nooit. Maar ff op flightradar kijken...

Dat hoorde ik zaterdag ook ja, een ander geluid dan de standaard vliegtuigen van de basis hier.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 09:09

Ik kon zo doorrijden, ik woon in het centrum van Denhaag. Ik ben nog nooit zo snel op mn werk geweest :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 09:53

PLK schreef:
}:0 ogod NIET OP MIEN KOEI'N!!!!
zodiacje schreef:
Oh jee! Malaysian airlines gaat landen in zuid west fryslan!

_O- :')

Ben vrij vandaag gelukkig, maar verwacht aan deze kant ook niet heel veel extra vertraging. Snap nog steeds niet waarom zoiets in een piepklein en stampvol landje als Nederland moet plaatsvinden. Er zijn toch wel betere plekken te verzinnen?

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:26

In Rijswijk ook niks aan het handje behalve een helicopter. Was rustiger op de weg dan normaal _O-

Wel sportief op de fiets :Y)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:36

Onderweg naar Den Haag met de trein, had een volle trein verwacht, maar dat valt nog alles mee. Hopen dat ik ongestoord naar de Ambassade kan lopen vanaf Centraal :D

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:39

Ben ook nog nooit zo snel op mn werk geweest. Het leek wel zondagochtend op de weg.

Werd nog wel ingehaald door een convooi met daarin een auto met kentekenplaat NL-01. Toch eens opzoeken wie dat is :+

Enige kleine vertraging had ik op de ring Amsterdam, vanwege een Hongaarse vrachtwagen met pech :')

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:39

Het was echt super rustig op de weg vanochtend (6.30 uur), heerlijk! Tot nu toe komen alle patiënten ook wel op tijd gelukkig. Hopelijk zijn we redelijk op tijd klaar vandaag. Terug naar huis is nog even afwachtend natuurlijk. Maar kan met de motor lekker langs de auto's mocht dat nodig zijn ;-)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:43

Apple schreef:
Ben ook nog nooit zo snel op mn werk geweest. Het leek wel zondagochtend op de weg.

Werd nog wel ingehaald door een convooi met daarin een auto met kentekenplaat NL-01. Toch eens opzoeken wie dat is :+
Enige kleine vertraging had ik op de ring Amsterdam, vanwege een Hongaarse vrachtwagen met pech :')

Dat vind ik echt apart, dat moet wellicht speciaal voor de top uitgegeven zijn want dat is niet een combi die normaal voorkomt.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:44

Ik was er ook als een speer, nergens last van.
Zit ondertussen de livestream te kijken, dat is dan wel weer grappig :D

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:47

Er zijn diverse kentekenplaten speciaal voor de top uitgegeven ja :j De wegenverkeerswet is er er speciaal voor aangepast.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:49

Apple schreef:
Er zijn diverse kentekenplaten speciaal voor de top uitgegeven ja :j De wegenverkeerswet is er er speciaal voor aangepast.

Ahh, altijd leuk! :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:15

Iris82 schreef:
Apple schreef:

Dat vind ik echt apart, dat moet wellicht speciaal voor de top uitgegeven zijn want dat is niet een combi die normaal voorkomt.

Maar de kentekenplaten voor de top herken je wel, daar staat ipv een landenteken het teken van de nss op. Wij zagen vrijdag die van finland rijden. Het is gekomen ipv de vlaggetjes die normaal op de auto zitten, omdat diee r af moeten op de snelweg. Daarom deze keuze :)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:22

Naar Voorburg toe vanuit Rotterdam, het was verrassend stil op de weg!!!! Ben er nog nooit zo snel geweest..

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:36

Het is hier heerlijk rustig. Ik woon dichtbij Schiphol onder een aanvlieg route. Het is hier ooit één keer zo stil geweest en dat was met de vulkaan op IJsland. Mij hoor je niet klagen. Het wemelt hier van de politie het is hier nog nooit zo veilig geweest.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:45

Grappig detail die kentekens zo.

Ik hoop verder dat het voor jullie allemaal meevalt vqndaag ala je ergens heen moet vandaag!

Gelukkig kwam onze kleine meid op tijd, dus geen last gehad met extra drukte in het ziekenhuis waar ik bang voor was.
Is het ook echt extra druk painttobe, of valt het mee?!

Wel was het hierdoor niet mogelijk om de hele week dezelfde kraamzorg te krijgen, kraambureau zit er een beetje door in de knoop logistiek gezien. Nouja dan maar twee verschillende.

wel superbizar dat er geen vliegtuig in de lucht is. Zag net een foto van iemand op fb voorbij komen van vlakbij de paardjes. Normaal zie je daar meestal minimaal 5 vliegtuigen 'in de rij staan' om te landen, maar nu een hele lege lucht. Echt vreemd, haha.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:50

ach jeetje, het engels van Rutte.. :+

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:57

Ohmygod het accent van Mark Rutte hahahaha.. genant _O-

Edit: Cer dat dus :))

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:59

Nou ja, hij hakkelt dan weer niet :D, en t ziet er allemaal heel ontspannen uit, hoewel Obama wat moe lijkt..?

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:01

Ja ik doe het hem sowieso niet na, hoor. Maar ik vind het grappig om te horen, zo naast een Amerikaan. Obama lijkt me een erg sympathieke man :)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 13:28

Heb onderweg zelfs foto gemaakt van de lege snelweg, nog nooit zo soepel vanuit Zeeland naar Wormerveer gereden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 13:47

Sinds vanmorgen 07.00 uur. Drie heli's continu rondjes vliegen en wat F-16 kabaal. Gelukkig geen Chinooks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 16:11

xMendy schreef:
Ohmygod het accent van Mark Rutte hahahaha.. genant _O-

Edit: Cer dat dus :))

O niet gehoord, lachuh...

Schiphol was rustig, en wat je niet verwacht haast geen beveiliging, van de zotte toch?

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 16:41

hier ook de hele dag al heli's die over vliegen.. die f16 blijven denk boven den haag want die heb ik nog niet gezien. Maar goed ook anders kan ik helemaal niet leren.. zit de hele dag naar buiten te kijken. Het is in de lucht drukker dan op straat haha!