Boink wil ongevaccineerde kinderen weren van KDV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 00:47

Anoniem schreef:
Mijn dochter kreeg diabetes na de BMR. In de amerikaanse bijsluiter van het BMR vaccin staat het ook als bijwerking.
Het BMR vaccin werkt niet en dat is ook bewezen in een rechtzaak (hier in nederland spuiten ze het vaccin van Merck, MMRvaxpro, de europese licentie van de MMRII die de amerikaanse licentie heeft).

http://childhealthsafety.files.wordpres ... s-ocrd.pdf

Kinderen die gevaccineerd zijn zijn de eerste maand na vaccinatie besmettelijk (zie bijsluiters BMR) ... worden die dan ook geweerd? Krijgen die dan ook een herkenningsteken zodat ik weet welk kind besmettelijk is zodat mijn baby die nog niet gevaccineerd mag worden (en ook nooit gevaccineerd zal worden) geen gevaar zal lopen omdat ik die besmettelijke gevaccineerde kinderen dan uit de weg zal kunnen gaan?

Je bedoelt die rechtszaak van Watkins (of hoe heette die nare vent, ben zijn naam nu alweer kwijt). Want als je even een pagina of twee teruggaat vind je daar terug dat die zaak bol stond van de corruptie.

BMR werkt niet, nee nee, toevallig zeker dat vrijwel alle kinderen met de mazelen geen BMR hebben gehad? :Y)

Anoniem

Re: Boink wil ongevaccineerde kinderen weren van KDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 00:55

Nee dit is een hele andere rechtzaak . Als je de link opent en de inhoud van de rechtzaak even aandachtig leest dan zul je zien dat het vaccin niet goed werkt. Ik onderbouw wat ik zeg maar dan moet je die onderbouwing wel eerst even goed lezen voor je er tegenin gaat met onzin.

Mijn neefje, die volledig gevaccineerd was, kreeg op 2 jarige leeftijd de mazelen ( en daar zijn foto's van). Dit wordt door het RIVM echter nergens vermeld, dit verzwijgen zijn ze daar wel erg goed in.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 01:34

Maar dat je gevaccineerd bent wil toch ook niet zeggen dat je de ziekte nooit meer zult krijgen?
Je kunt het nog krijgen, maar omdat je al antistoffen hebt zul je er doorgaans niet ziek van worden.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 01:34

Anoniem schreef:
Nee dit is een hele andere rechtzaak . Als je de link opent en de inhoud van de rechtzaak even aandachtig leest dan zul je zien dat het vaccin niet goed werkt. Ik onderbouw wat ik zeg maar dan moet je die onderbouwing wel eerst even goed lezen voor je er tegenin gaat met onzin.

Mijn neefje, die volledig gevaccineerd was, kreeg op 2 jarige leeftijd de mazelen ( en daar zijn foto's van). Dit wordt door het RIVM echter nergens vermeld, dit verzwijgen zijn ze daar wel erg goed in.

Het is algemeen bekend dat vaccins 90-95% bescherming bieden. Dat jouw neefje bij die 5-10% hoort is vervelend maar wil niet zeggen dat het vaccin algeheel niet werkt.

@anneliesdj, aanvulling: of niet heel erg ziek.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 01:37

Ja ik reken een paar dagen snotteren of een licht griepje dan niet tot 'ziek'.
Maar dat kun je na inenting nog gewoon krijgen, alleen weet je dan niet eens dat dat van een ziekte was waar je al tegen ingeent bent.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 01:39

anneliesdj schreef:
Ja ik reken een paar dagen snotteren of een licht griepje dan niet tot 'ziek'.
Maar dat kun je na inenting nog gewoon krijgen, alleen weet je dan niet eens dat dat van een ziekte was waar je al tegen ingeent bent.

Ja dat inderdaad ;)

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 06:42

Hoe komen mensen erbij dat je na de vaccinatie besmettelijk bent? Dat klopt namelijk niet.
Het zijn verzwakte virussen die niet meer overgedragen worden.

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 08:25

Sizzle je bent met het BMR vaccin wel degelijk vanaf dag 7 tot 28 een besmettings "gevaar" voor anderen!

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 08:26

Waar staat dat dan?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 08:38

Er staat ook nergens dat je GEEN mazelen krijgt als je wel gevaccineerd bent, er staat dat alsmje wel gevaccineerd bent de kans nihil is en dat ALS je het krijgt je niet meer zo ziek wordt.
En schermen met een rechtzaak die ergens anders over gaat

Anti mensen schermen met onderzoeken van wel 20 jaar geleden, de vaccins van tegenwoordig zijn vrijwel helemaal schoon. Voor zo'n belangrijk probleem moet je niet kijken naar de collateral damage maar naar wat het opbrengt. Hoe erg ik het ook vind voor de ouders waarbij het fout gaat.

En dat geldt ook voor volwassenen, kennis is op vakantie geweest naar een land waar dringend een hepatitis vaccinatie voor werd aangeraden. Niet gedaan, hoefde niet als de anti sites.
Hij heeft dus wel hepatitis opgelopen en nu is het iedereen z'n schuld. Nee joh, je had je laten vaccineren dan had je nu een stuk minder of helemaal niet ziek geweest.

xxStitchxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 08:46

ja het is wel de bedoeling om ooit een natuurlijk en zelfvoorzienend huis te bouwen :Y)
En ja als mij kinderen echt naar het ziekenhuis moeten zullen ze alle zorg krijgen, maar ik ben wel kritisch.

Daarbij wie ben ik om god te spelen?
Soms moet je accepteren dat mensen overlijden, tuurlijk is het heel erg als dat gebeurd maar hoort dat nou niet eenmaal bij het leven?
Iemand volstoppen met medicijnen is soms alleen maar onnodig tijd rekken.

Zo zal ik nooit donor zijn en ook niks aannemen, mijn keus toch.

En ja ik heb internet en ben mij zeer bewust van de stralingen, maar ik wil zelf kunnen kiezen hoe ik leef, ik kies voor internet dus is het mijn probleem.
Maar er wordt mij ook van alles opgedrongen en dat vind ik een stuk minder.

Iedereen die geboren wordt moet leven naar een systeem, nou ik leef liever op mijn manier en ik schaad daar niemand mee, ook mijn kinderen niet.

Ik geef ze mee hoe ze gezond kunnen leven zonder onnodige troep.
Uiteindelijk is het hun keus hoe ze hun eigen leven indelen.

Er zijn genoeg mooie dingen in het leven maar helaas ook een slechte, tja It's all about the money...

Zodra je mensen allerlei verplichtingen gaat geven gaat het in mijn ogen meer op een dictatuur lijken, iets wat heel gevaarlijk kan zijn.
Wat is het volgende wat ons verplicht wordt, een chip in je arm...

Laat iedereen in zijn waarde en zijn of haar eigen keuzes maken.

Willen jullie enten, prima maar ga niet een ander verplichten om net als jou te leven.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 08:51

Ho ho, ik verplicht niemand iets hoor. Als jij niet wilt enten prima. Als jij het risico wilt lopen dat jouw kinderen misschien wel
iets krijgen en jij kunt dat tegenover jezelf en tegenover je kinderen accepteren ook heel erg prima.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 08:53

xxStitchxx schreef:
En ja ik heb internet en ben mij zeer bewust van de stralingen, maar ik wil zelf kunnen kiezen hoe ik leef, ik kies voor internet dus is het mijn probleem.
Maar er wordt mij ook van alles opgedrongen en dat vind ik een stuk minder.
^
^
^
V
V
V
Willen jullie enten, prima maar ga niet een ander verplichten om net als jou te leven.

Kun je je voorstellen dat ik dit een contradictie vind omdat jij door jouw keuze om niet te enten andere kinderen in gevaar brengt (en dus ook iets zeer ongewenst opdringt)?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 08:59

Daar staan ze niet bij stil.

xxStitchxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:04

Nee jij verplicht mij ook niks, maar de overheid komt wel steeds meer met (rare) verplichtingen.
De wereld is een rare plek.

zo vindt ik het erg vreemd dat mensen moeten betalen om op deze planeet te wonen.
Je mag niet eens je losbreken van het systeem, dat is in mijn ogen dictatuur.
Maar dat is een ander onderwerp.

ja accepteer moedernatuur, en ja gebruik ook westerse spullen, ik kan er helaas ook niks aan doen dat ik hier geboren ben maar zodra ik kan leven op en natuurlijkere manier dan doe ik dat.

En mensen kunnen leven met luxe en respect voor de natuur, het is maar net hoe je het aanpakt.

Nogmaals ik wil zo min mogelijk chemische troep in mijn lijf en zijn genoeg alternatieven te vinden.

Nee ik wil mij en de kinderen niet laten enten, en zodra ik uit mijn ouderlijke macht wordt gezet omdat een ander dat wel doet dan ga ik mij eens flink achter de oren krabben...

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:10

Jij wilt liever terug naar vroeger zeker? Hoe vroeger? Toen men nog kon wonen waar men wilde ? Er geen belastingen waren ? Kom nou toch.
Ik heb zo'n schoondochter gehad, die riep dat ook allemaal in een groep. Over zelfredzaamheid, geen banken, geen verplichting en noem wat meer. Maar als je dan vraagt hoe ze dat dan willen doen komen ze met oplossingen die een utopie zijn.
Kom eerst maar eens met echte reeele oplossingen aan, ipv iets te roepen. En da oplossingen die ook toegepast kunnen worden.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:11

Misschien terug naar de tijd dat een groot deel van de kinderen al voor het 1e levensjaar stierven door gebrek aan hygiene en medische kennis?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:14

Of terug naar de tijd dat het enige recht van vrouwen het aanrecht was?
Ik ben ook niet overal blij mee hoor, ik heb ook best wel twijfels bij sommige dingen maar ik ben heel blij dat ik opgegroeid ben als vrouw in Nederland en niet in bv. Pakistan.

xxStitchxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:16

in mijn ogen breng ik geen andere kinderen in gevaar, als jij ze zelf laat enten dan zijn ze toch 'beschermd'?
Nu komt het meer over om een ander jouw levenswezen op te dringen.

een andere manier van leven is niet gelijk per definitie slechter.
Ik vraag mij af waarom mensen zoveel controle willen hebben over leven en dood.
Natuurlijk wil niemand ziek worden of vroeg dood gaan, en ik zal altijd zorgen dat mijn kinderen krijgen wat ze nodig hebben alleen op een andere manier.

Laat lekker iedereen zijn eigen keuzes maken en laat een ander in zijn waarde, ook als je het er niet mee eens bent.

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:21

Wat ik me afvraag in deze discussie of jullie voor dat jullie kinderen kregen ook zo hebben gekeken naar de risico's die jullie hadden op erfelijke ziektes.
En wat was toen wel acceptabel voor jullie.
Zie iemand langs komen met astma, maar er zijn vast meer erfelijk aandoeningen in de families die ook risico's vormen voor je kind.
Astma is erfelijk, grote kans dat je kinderen het ook hebben/krijgen, en jaarlijks sterven er mensen aan de gevolgen van astma.
Zijn deze dan wel geaccepteerd door jullie?

xxStitchxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:30

nogmaals je kan luxe en respect voor de natuur goed combineren maar dat moet je wel willen en je sommige dingen moeten laten.
Dat heeft niks te maken met ouderwets leven of terug naar het aanrecht.

Je kan ook gelijk in uiterste denken natuurlijk..

ik vindt jullie behoorlijk respectloos eigenlijk, dat ik geen chemische troep wil gebruiken zegt nog niet dat ik mijn kinderen van alles ontneem, dat maken jullie ervan.

Er zijn oplossingen voor maar ik kan ook niet alles alleen, maar ik doe mijn best.

Cam, ik heb zelf geen erfelijke aandoeningen, maar ik heb er wel eens over nagedacht.
Tja dat is ook een persoonlijke keuze maar ik denk dat als ik iets zou hebben waarvan ik weet dat mijn kind hierdoor een moeilijk leven kan hebben ik wel reëel ga nadenken of ik dan wel kinderen zou willen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:36

Magrathea schreef:
[naam] schreef:

Het is algemeen bekend dat vaccins 90-95% bescherming bieden. Dat jouw neefje bij die 5-10% hoort is vervelend maar wil niet zeggen dat het vaccin algeheel niet werkt.

@anneliesdj, aanvulling: of niet heel erg ziek.
.

Is het je teveel moeite om die rechtzaak te lezen of begrijp je niet wat er staat? Het komt namelijk nogal dom over om het bovenstaande te zeggen nadat je zou hebben gelezen waar het in de rechtzaak om ging.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:37

Astma heb ik zelf nooit gezien als een dodelijke ziekte, heb gelukkig ook 'alleen maar' inspanningsastma, last bij de allergie voor bomen rond augustus/september enkele weken en last van roken en uitlaatgassen (die ik dus zoveel mogelijk vermijd). Mijn astma is dusdanig klein/ te beperken dat ik er bij het krijgen van mijn kinderen niet eens over nagedacht hebt.
Tot dusver heb ik een dochter met darmproblemen waarvoor geen oorzaak gevonden is nog, een dochter met een intolerantie voor melk en ei en zij heeft bronchitis, en een zoon die ik binnenkort wil laten testen op allergieen omdat hij eczeem heeft gehad, gevoelig is voor diarree en recent netelroos had dus ik vermoed dat hij ook een voedingsallergie heeft. De dochter met de voedingsintoleranties heeft ook nog fysiek andere klachten door haar vroeggeboorte maar die had ik niet kunnen voorkomen, mijn vliezen braken te vroeg en dat is niet erfelijk.
Als ik echt drager was geweest van een dodelijke of zeer beperkende ziekte had ik idd geen kinderen gekregen. Ik heb verder voor zover ik weet ook geen erfelijke aandoeningen (of je drager bent wijst de praktijk meestal uit....)

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:38

Mijn opmerking was meer bedoelt voor de groep die nu zo heftig reageert op de gene die er voor kiezen niet te enten.

Op latere leeftijd kinderen krijgen brengt risico's mee.
Toch doen veel mensen dit.
Blijkbaar is dat wel acceptabel, maar als een ander je kind ziek kan maken, hoe klein die kans ook is is het een heel ander verhaal.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:42

Nou doe je het dus weer, ons respectloos vinden. Wij vinden jou toch ook niet respectloos omdat je willens en wetens besluit niet te vaccineren? Dat is jouw keuze, en als jij die kunt verantwoorden tegenover jezelf en je kinderen is dat prima.
En er staat helemaal nergens dat jij je kinderen van alles ontneem, dat is een conclusie die jezelf trekt.

Jij begint over het belachelijk vinden dat je moet betalen om hier te mogen wonen, nou dat is al eeuwen zo. je mag je handen dichtknijpen dat je hier woont en niet in een land waar zelfredzaamheid hoog in het vaandel staat.

Ieder moet doen wat voor hem/haar goed is, maar wel binnen de mogelijkheden die er zijn. Je leeft nu eenmaal (in Nederland) in een gemeenschap van 15/16 miljoen mensen die allemaal te maken hebben met regels en wetten om te proberen tot een zo goed mogelijke samenleving te komen.

Maar het punt van deze hele discussie was en is nog steeds dat een baby ernstig ziek is geworden doordat ze de mazelen heeft gekregen van een niet-gevaccineerd kindje. Baby heeft er (gelukkig?) voor zover ze nu weten alleen een lichte gehoorbeschadiging aan over gehouden.
Maar ik begreep dat de ouders van het niet-gevaccineerde kindje dat jammer vonden maar nu eenmaal bij het leven hoorde. Als ik dat zo lees dan zou ik me de ogen uit m'n kop schamen. Ik wil niet dat mijn kinderen en kleinkinderen anderen iets aandoen, andersom dan ook niet. Nou weet ik wel dat je niet alles kunt voorkomen, maar in dit geval du wel.