Anoniem schreef:Mijn dochter kreeg diabetes na de BMR. In de amerikaanse bijsluiter van het BMR vaccin staat het ook als bijwerking.
Het BMR vaccin werkt niet en dat is ook bewezen in een rechtzaak (hier in nederland spuiten ze het vaccin van Merck, MMRvaxpro, de europese licentie van de MMRII die de amerikaanse licentie heeft).
http://childhealthsafety.files.wordpres ... s-ocrd.pdf
Kinderen die gevaccineerd zijn zijn de eerste maand na vaccinatie besmettelijk (zie bijsluiters BMR) ... worden die dan ook geweerd? Krijgen die dan ook een herkenningsteken zodat ik weet welk kind besmettelijk is zodat mijn baby die nog niet gevaccineerd mag worden (en ook nooit gevaccineerd zal worden) geen gevaar zal lopen omdat ik die besmettelijke gevaccineerde kinderen dan uit de weg zal kunnen gaan?
Je bedoelt die rechtszaak van Watkins (of hoe heette die nare vent, ben zijn naam nu alweer kwijt). Want als je even een pagina of twee teruggaat vind je daar terug dat die zaak bol stond van de corruptie.
BMR werkt niet, nee nee, toevallig zeker dat vrijwel alle kinderen met de mazelen geen BMR hebben gehad?