Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jozefin schreef:Hij heeft het niet letterlijk gezegd, maar hij meent het wel zo. Natuurlijk kan hij midden in een toespraak geen taal uitslaan als 'Vuile k*thoeren die vrouwkes met Boerka's enjaa' (ik zeg nou maar wat), dan zou hij er worden uitschopt. En geloof me, alle PVV stemmers hebben een hekel aan Moslims, waarom zouden ze anders op hem stemmen? Ik ken genoeeeg uitspraken, waarbij hij de Islam belachelijk maakt.
Alexandra_ schreef:Joh, er zullen best wel goede 'marokkanen' zijn maar indd wat janderegelaa zegt, de goede lijden onder de kwade. waar is 'ons' nederland? zie je in Marokko een kerk? of een synagoge? nee want die bombarderen ze dan plat. Hier zijn de autotochtonen ongeveer de baas.. een speciale zorgverzekering, en een uitkering als je terug gaat naar je eigen land? was ik maar een marokkaan !
Woogy schreef:Meneer Wilders is wat extreem in z'n uitspraken, maar eerlijk gezegd heb ik daar geen moeite mee. Al zo'n 25 jaar woon ik in Den haag(paar jaar tussenuit geweest maar nu terug in m'n ouderlijk huis). In die 25 jaar is alles zo enorm achteruit gegaan mede door de giga hoeveelheid buitenlands tuig...Niemand die er tot nu toe iets aan gedaan heeft omdat iedereen te bang is on z'n bek open te trekken tegenover het foute volk...
Boras schreef:Zo.Woogy schreef:Meneer Wilders is wat extreem in z'n uitspraken, maar eerlijk gezegd heb ik daar geen moeite mee. Al zo'n 25 jaar woon ik in Den haag(paar jaar tussenuit geweest maar nu terug in m'n ouderlijk huis). In die 25 jaar is alles zo enorm achteruit gegaan mede door de giga hoeveelheid buitenlands tuig...Niemand die er tot nu toe iets aan gedaan heeft omdat iedereen te bang is on z'n bek open te trekken tegenover het foute volk...
Bek? Wat zegt dat over achteruitgang denk ik dan.....
Alexandra_ schreef:secricible schreef:Pff, ik vind het allemaal zo dubbel. Ik kom uit een dorp in limburg en daar woonden toendertijd ook prima mensen van buitenlandse afkomst. Dat viel me toen niet echt op.
Nu woon ik in den haag en voel me soms echt niet veilig en hoe lelijk ook, alle aanvaringen die ik gehad heb waren buitenlanders. Straatroof, diefstal, getuige van mishandeling.
Tuurlijk zijn er ook goede, naast me wonen 2 gezinnen in een huurhuis, werken hard en doen hun best om nederlands te spreken.
Maar als ik dan bij mijn moeder op school zie (zij is leraar, nota bene op een katholieke school) dat een groep islamitische moeders hun op komt leggen dat ze voortaan niet meer mogen bidden voor school, geen godsdienst meer mogen geveb, geen mensfiguren meer mogen tekenen in de les. Tja, dan denk ik toch, waar zijn we mee bezig.
Feit is dat het een belangrijk punt op de politieke agenda is. Feit is dat de allochtonen hoog vertegenwoordigd zijn in de misdaadcijfers. En feit blijft dat wilders heel hard roept wat andere partijen minder hard roepen, maar wel door laten sijpelen. Zie bijvoorbeeld de slogans die zo in het nieuws zijn geweest...
Ergens snap ik de vergelijking met Hitler wel en zijn er overeenkomsten. Maar hard deze vergelijking maken gaat gewoon veel en veel te ver... Laten we hopen dat we iets geleerd hebben van die periode.
Vind het nogal triest dat mensen zoiets überhaupt bedenken, Hitler ruimde de mensen op die hij niet wilde zien, Wilders wilt ze alleen het land uit.
Willl65 schreef:Ik kan jullie wel voorspellen dat nu met de gemeente verkiezingen de media steeds negatiever zal zijn over pvv. Het is allemaal zooooo voorspelbaar.
Willl65 schreef:Wilders wil de westerse cultuur behouden. Niemand die het land uit moet van hem. Maar vrouwenonderdrukking, eerwraak, fatwa shiara ( of hoe je dat schrijft), nee dat mag gemist worden als kiespijn.
Willl65 schreef:Niemand die het land uit moet van hem.
Citaat:Geert Wilders blijft bij zijn omstreden uitspraak over Marokkanen. Gisteren zei hij dat de PVV er voor zou moeten zorgen dat er minder Marokkanen komen in Den Haag. Veel politici spreken schande van zijn opmerkingen, maar Wilders blijft zijn uitspraak herhalen.
"Ik vind het te gek voor woorden dat ik dit niet mag zeggen. Er zijn tienduizenden criminele Marokkanen die de straten en winkels onveilig maken. Het is een geweldig idee, om die direct het land uit te knikkeren", stelt Wilders zojuist tegen Frits Wester in het programma De Campagne op Z.
Willl65 schreef:Fransje ook komt vrouwenonderdrukking voor bij oer hollandse klopt. En de rest van het rijtje?
Maar die vrouwen kunnen hun leven zeker zijn als ze de keuze maken daar niet meer aan mee te willen doen.
Willl65 schreef:Wat wilders betreft die hoeft geen enkele uitspraak te doen om rond verkiezingen hele artikelen terug te lezen over zijn partij.
Boeit me verder niet zo maar het is wel
fransje23 schreef:Willl65 schreef:Wat wilders betreft die hoeft geen enkele uitspraak te doen om rond verkiezingen hele artikelen terug te lezen over zijn partij.
Boeit me verder niet zo maar het is wel
Schijnbaar boiet het je wel anders noem je het niet op![]()
Maar ik vond het al een tijd relatief stil om de PVV maar nu met de verkiezingen voor de deur komt komen er weer wat schreeuw en kreten.
Willl65 schreef:Wat mij boeit is dat er halve waarheden worden belicht als het om Wilders gaat.
De media en politiek den haag doen daar hard aan mee en dat is ook stemmingmakerij.
chanicha schreef:Eens kijken als van iemand, die schande spreekt van Wilders, zijn of haar familielid beroofd of in elkaar getimmerd wordt door een groep marokkanen. Ik woon in een grote stad en het is hier schering en inslag, de nieuwe wijken hier worden geterroriseerd door hun en vader en moeder zijn ver te zoeken. Ik kan me voorstellen dat als je in een dorp woont oid je je dat niet kan voorstellen maar het feit is er dat Wilders uit Utrecht komt en uit een wijk die ook niet goed bekend staat dus hij weet enigszins wel waar hij over praat. De overige ministers hebben allemaal een rose bril op, ze weten het wel maar durven het niet te zeggen.
Amandavd schreef:Tuig is er in allerlei soorten en maten, en die moeten allemaal opgepakt worden. Gaat het daarbij om buitenlanders? Zet ze op de eerste trein terug naar land van herkomst. Als jij je zodanig misdraagt in je 'nieuwe land' verdien je het ook niet om hier te blijven.