Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
piezze schreef:En dus? Ik ken ook zat niet werkende moeders die de hele dag met een pakje peuken op de bank zitten te klagen en ook geen aandacht aan hun kinderen schenken en door chronisch geldgebrek ook altijd met een lege fruitschaal zitten en kinderkleding op de zwarte markt moeten kopen. Is dat beter voor kids?
MightyMike schreef:Met je laatste zin generaliseer je andersom ook wel een beetje (Je schreef: Beter een moeder die goed in haar vel zit en naast het moeder zijn, werkt dan eenongelukkig en gefrustreerd thuis zittend loeder dat foeterend op de kids haar dagen doorkomt.) Alsof je wanneer je geen werkende moeder bent, je per definitie gefrustreerd moet zijn?!
Iedereen zijn eigen mening, ben ik helemaal met je eens. Tuurlijk mogen werkende moeders kinderen opvoeden, opvang is een mooie oplossing, daar hoeft niemand zich schuldig over te voelen. Ik respecteer het helemaal, maar postte wel dat ik minder begrip heb voor alles na het werk waar mensen dan weer opnieuw oppas voor nodig hebben.
MightyMike schreef:Zo is het maar net Mindim! Ik kom als thuismoeder eigenlijk nog gewoon een paar uur per dag te kort!
Wanneer ik zou werken zouden een aantal dingen niet meer uitkunnen, dan hadden we niet buitenaf gewoond met de zorg voor 4 paard/pony's bijv. Daar gaat al een deel van mijn dag naar uit, onderhoud, verzorging. Dat is luxe, maar mijn dag is altijd aardig gevuld hoor. Ik zit idd niet gefrustreerd met een sigaret op een bankje in het park mezelf te vervelen..
Sok schreef:Ja, daar ben ik het wel mee eens TS.
Bedenk bijvoorbeeld die handzeepdispenser van Dettol, zodat je kind niet met vieze handen aan het pompje zit en zo bacterie infecties krijgt..Man, houd toch op, wij vraten vroeger moddertaartjes, vingen kikkers en zaten vervolgens gewoon weer aan ons gezicht. Worden ze hard van! Die kinderen van tegenwoordig kunnen niks meer hebben door al dat binnen zitten en xbox'en. Hoog tijd dat ze weer lekker buiten gaan spelen!