lieveli schreef:Iets anders, maar ook witwassen. In the middel of nowhere, vlak bij mijn huis, is een winkel voor grafmonumenten. Ik hoorde via via dat daar ook witgewassen wordt en dat ze daarom zo afgelegen liggen. Dat het niet de bedoeling is dat iemand daadwerkelijk koopt
Zijn zelfs de grafmonumenten-winkels een witwasfabriek?

Over de dames die zich verbazen dat er veel Bokkers weten hoe ze zo'n lading kwijt kunnen raken; dat hoeft geen grootspraak te zijn. Al zou niemand snel 25kg harddrugs 'ff' verkopen. Want ik denk wel dat dat als een lopend vuurtje rond gaat. Ik zie mezelf al op een parkeerplaats staan met mijn Citroen Xsara-tje, pruillipjes en opgetut ff een dealtje sluiten met grote jongens, of een fout cafe instappen of er iemand 25kg coke wil kopen. Dat is zelfmoord!
Maar drugs is best wel 'gewoon' geworden, je kunt -als je wil- zo makkelijk aan drugs komen! In elk willekeurig dorp met een dorpskern, op elke straathoek van een stad. Als het om een kleinere hoeveelheid zou gaan, zouden mensen het veel makkelijker kwijt kunnen raken, hoef je niet eens criminelen voor te kennen, maar die leer je dan wel kennen!
Ik zou het alleen doen, als ik zeker wist dat er geen consequenties aanhangen.