Estera schreef:Tja, het blijven mensen die agenten.
Niet. . .

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1983 schreef:Loody: ik snap dat agenten ook mensen zijn die drinken en blowen. Maar nakkies nemen onder werktijd of aan de pillen zitten? En ook in hun vrije tijd vind ik niet dat agenten harddrugs mogen gebruiken of verslaafd mogen zijn aan middelen die 1: niet vrij verkrijgbaar zijn. 2: van invloed hebben op je werk. 3: waarbij je zelf de wet moet overtreden om het te kopen?
En corrupte agenten moeten zich doodschamen! Aanbieden om ff wat speed oid de bak in te smokkelen? Dat is nu eenmaal corrupt. Ergste is nog dat er in gevangenissen MEER drugs te vinden zijn dan op straat hoe komt het daar allemaal? Niet door die ene labellostick die iemand 1x in de week in zijn reet douwt!
kiki1983 schreef:Echt he...Waarom bestaan er dan shops? GEDOOG beleid heet dat. Voor eigen gebruik mag je houden. Wordt echt een beetje moe van alle moraalridders die hier zitten die nog nooit van een hun leven iets stouts hebben gedaan. Neem aan dat als jullie een buitenrit maken jullie ook alleen op het ruiterpad rijden en ook echt niet een paar meter over het fietspad? De ergste moraalridders zijn meestal stiekem ook de ergste ketters.
kiki1983 schreef:Heel deze stad is een risico gebied...
Denk idd ook dat een aantal agenten dingen niet durft. Ze durven wel kinderen te fouilleren maar volwassen Marokanen die overlast veroorzaken niet.
Wat pas echt triest is..3 meter van de coffeeshop gaan staan fouilleren. Iedereen die daar naar buiten komt wordt gefouilleerd en de wiet in beslag genomen..onder het mom van risicogebied.
Marjoow schreef:Ik ben laatst ook aangehouden, zat in de auto was een random controle denk ik? Ik zou het niet weten, er werd naar mijn rijbewijs gevraagd, die laten zien en ik kon weer weg.... Waar dat op sloeg? Ik zou het niet weten maar wel denk ik dat ze in die tijd beter boeven kunnen vangen
Maar ik zou nooit een agent kunnen uitschelden, beledigen of wat dan ook. Want dan vind ik dat ik ook geen recht heb op hulp van hun kant als ik het nodig heb.
Dit gedrag tegen hulpverleners (ook politie!) moet gewoon stoppen. Die mensen voeren hun werk uit, en soms heb je inderdaad een vreemd bedrag voor een boete die eigenlijk ook nergens op slaat... Maargoed aan de andere kant: Regels zijn er niet voor niets toch?
Marjoow schreef:Ik ben laatst ook aangehouden, zat in de auto was een random controle denk ik? Ik zou het niet weten, er werd naar mijn rijbewijs gevraagd, die laten zien en ik kon weer weg.... Waar dat op sloeg? Ik zou het niet weten maar wel denk ik dat ze in die tijd beter boeven kunnen vangen
Marjoow schreef:Nouja stiekem ben je wel bang dat er iets mis is natuurlijkMaar ik vond het gewoon raar, ze hebben daar misschien een uurtje gestaan. Zag echt de toegevoegde waarde er niet van zeg maar
![]()
Ze keken alleen naar het rijbewijs, verder niets. Geen kastje waarin stond of er boetes open stonden enzo... Auto ook niet doorzocht
Marjoow schreef:Nouja stiekem ben je wel bang dat er iets mis is natuurlijkMaar ik vond het gewoon raar, ze hebben daar misschien een uurtje gestaan. Zag echt de toegevoegde waarde er niet van zeg maar
![]()
Ze keken alleen naar het rijbewijs, verder niets. Geen kastje waarin stond of er boetes open stonden en zo... Auto ook niet doorzocht
Marjoow schreef:Wij hebben hier al eens een auto inbraak gehad, ruit ingeslagen. Politie is niet eens komen kijkenJa dan snap ik wel waarom mensen geen respect meer hebben voor politie.
Marjoow schreef:Dat zeg ik ook niet, maar ze hebben niet eens gekeken of fotos gevraagd ofzo. En dat vind ik gewoon raar, hoe wil je een zaak oplossen als er niet eerst gekeken word naar wat er gebeurd is?
Marjoow schreef:Dat zeg ik ook niet, maar ze hebben niet eens gekeken of fotos gevraagd ofzo. En dat vind ik gewoon raar, hoe wil je een zaak oplossen als er niet eerst gekeken word naar wat er gebeurd is?