Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:Jolandaa_ schreef:Over domme reacties gesproken.Domme reactie van Lenie. Nu 't dolfinaruim de schuld gaan geven om zelf meer bezoekers te trekken
Wat een grote heisa met iets wat al veer eerder had kunnen eindigen zonder alle drama van de media..
Wuis schreef:Wat een stel idioten! En eerst waren explosieven de enige. manier?! Echt belachelijk dit. Schaam me er voor dat zulke dingen gebeuren in NL!
Jolandaa_ schreef:Nee dat doet er niet toe.
Wat heeft lenie te maken met een bultrug. Laat die zich bezig houden met zeehondjes..
Dolfinarium zal wel meer experts hebben zitten daar. Maar omdat er nu een visje word afgemaakt waar 'heel nederland' van houd komt die negatieve reclame bij hun terecht.
En L'tH speelt hier natuurlijk die rol door.
Ik wens iig Naturalis veel succes met hun onderzoek. hebben ze meer aan dan een nutteloze geldkostende reddingsoperatie waarbij 't zieke dier over een paar dagen weer aan spoelt..
Airborn schreef:ik vind sommige reacties hier een regelrechte belediging voor al die mensen die dagen lang, en afentoe met gevaar op verwonding of erger, bezig zijn geweest om uit allemacht dat dier te proberen te redden...
Jilletje schreef:Wuis schreef:Wat een stel idioten! En eerst waren explosieven de enige. manier?! Echt belachelijk dit. Schaam me er voor dat zulke dingen gebeuren in NL!
Die gebruiken ze niet hoor.......
Er is een aantal keer geprobeerd de walvis te redden en dat is niet gelukt, dat moet ook geaccepteerd worden.
Het is spijtig dat het niet is gelukt maar nog langer aanmodderen is niet dierwaardig
En ga nou geen moddergooien naar het dolfinarium en naturalis , dat hele PB is in deze zaak gewoon een spuit11 dus laat je daar ook niet door leiden.
Het is met man en macht geprobeerd, nu moeten we ook accepteren dat het geen happy end word