Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:37

Snap überhaupt niet dat je dit soort activiteiten goedkeurde of vergelijkt met de arm van een dierenarts.
Ziek in je hoofd ben je als je dit goed praat!

!

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:38

xZiva_ schreef:
Nog steeds, vind ik het echt walgelijk om onschuldige dieren dit aan te doen. Of ze nou laten merken dat ze pijn hebben of niet, dieren zijn onschuldig!!
Koop dan een opblaaspop of doe aan zelfbevrediging ofzo. Heeft niemand last van :j

Precies, hoef je niemand lastig te vallen met je zieke geest!

darwin

Iedereen kan zich beter druk maken om echte dierenmishandeling.
Maar dit gaat niet over dierenmishandeling, maar over principes en waarden en normen en dat is iets heel anders.

my_precious

Marjoow schreef:
my_precious schreef:
sorry quote ging beetje verkeerd.

Maakt niet uit, je hebt pb. Offtopic :P

hahaha geen dreigementen toch he?
grapjeee *D

Wilawander

Zouden de dames die mij PB's sturen dat willen laten? zet maar gewoon je mening open en bloot hier neer hoor doe ik ook. :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:39

Desteney_ schreef:
Gádverdamme.. :x

Mensen die seks met dieren hebben zijn boven in hun harsens al niet goed in orde, laat staan wat ze nog meer voor rare dingen zullen en kunnen uithalen!

En dat is precies het voorbeeld wat ik gaf met de BDSMers. "Als zij haar man slaat, wat zal ze dan wel niet met haar kinderen doen?" Dat je A doet wil niet zeggen dat je B ook doet...

Desteney_ schreef:
Als het je eigen dier is, en het doet geen pijn. Hou op, schei uit. Alsjeblieft zeg, wat is dit een misselijk makende opmerking zeg.. Hand van een dierenarts in de achterdeur van een koe is voor medisch onderzoek, om het dier zo van zijn eventuele pijn af te helpen. Nou zal zo'n kleine leuter niet erg zijn bij een koe, maar als nog snap ik niet hoe een mens dat in zijn hoofd kan halen!! Ik praat hier nu wel over een koe, maar stel je voor, dit kan ook gebeuren bij een kleine hond of anders. Niet dat dat het erger maakt, want het is alle twee net zo erg, maar alsjeblieft zeg, roep niet zulke onzin uit..

Alsof dat beest snapt dat die dierenarts daarom zijn hand naar binnen steekt. Een koe snapt niet dat die hand er is voor z'n eigen bestwil, en de leuter van de boer omdat de boer dat zo leuk vindt.

En als je dan het hele stuk 'intentie' weghaalt, want dat heeft het beest niet, wat zou hij dan erger vinden, die hand of die leuter?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:39

Wilawander schreef:
Zouden de dames die mij PB's sturen dat willen laten? zet maar gewoon je mening open en bloot hier neer hoor doe ik ook. :+

Krijg je ook al PB's ?
We zijn nog populair :))

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:40

MariekeB schreef:
@pistache natuurlijk geef jij die tik met de zweep voor je eigen plezier. Jij wil wat van dat dier ( vaak iets tegennatuurlijks als dressuur, springen of iets anders waarbij je op het dier zit)
Daar heeft het dier niet om gevraagd...
Dat is alleen maar voor jouw lol

Toevallig is die lol in ons land geaccepteerd.
En is ander soort lol verboden, maar voor het paard zelf maakt dat niets uit

Springen en dressuur is zo onnatuurlijk niet, maar dat is een andere discussie.

Nee het dier heeft daar niet om gevraagd nee. Heb ik erom gevraagd om opgevoed te worden, elke dag naar werk te moeten om geld te verdienen en elke dag beleefd tegen iedereen te zijn. Nee.

En iemand die zulke smerige dingen met paarden doet doet dat voor zijn EIGEN genot. En ik leer mijn paarden dingen zodat ik leuk met ze kan rijden, en anderen, zodat het paard blij is en de ruiter. Een heel ander soort genot lijkt mij.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:40

Shirley schreef:
Wilawander schreef:

Krijg je ook al PB's ?

Ja hé *\o/*

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:41

Vjestagirl schreef:
Selly13 schreef:
Gatverdamme.
Vind dit echt ranzig! Snap dus echt niet waarom mensen dat willen!? Wat men ook al zei, wil je behoeftes uiten, koop een opblaaspop! En dat dieren niet aangeven of het lekker is ja of nee.. Heb je ooit een paard/hond dat tegen je horen zeggen? En precies, waar is de grens? Mag je een kind ook wel verkrachten? Als het maar geen pijn doet en hij/zij zegt niks dus je kunt wel doorgaan? Sommige kinderen zijn zo aangepraat dat het goed is en dat het zo hoort, dat ze denken dat het normaal is.. Dus dat ze maar niks zeggen, terwijl ze het niks aan vinden! Zulke mensen moeten zich echt laten nakijken! En meteen castreren die lui! Gatver :r

Er zit een wereld van verschil tussen een kind wat zich nu de intentie niet realiseerd, maar dat over een aantal jaar wel gaat doen en er dan schade van ondervind, en een dier wat zich de intentie nooit zal realiseren en er dus geen schade van zal ondervinden, mits uiteraard er voldaan wordt aan de voorwaarde: geen mishandeling (dus geen lichamelijk of geestelijk letsel).

En zelfs dat is afhankelijk van je standplaatsgebondenheid, als Romein was het normaal om sex te hebben met kinderen, dus hoort het bij je cultuur en ondervind jeer geen schade aan.

Over

Anoniem

darwin schreef:
Maar dit gaat niet over dierenmishandeling, maar over principes en waarden en normen en dat is iets heel anders.

Juistem...
Prima om bet daarover te hebben, maar maak er dan niet een verhaal van over de lichamelijke integriteit van het dier of dat je een dier niet mag gebruiken ( wat we hier bijna allemaal doen).

byjou1983

Shirley schreef:
Wilawander schreef:

Krijg je ook al PB's ?

Word ik dan ook eindelijk populair op bokt?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:42

ruitje schreef:
Vjestagirl schreef:
Er zit een wereld van verschil tussen een kind wat zich nu de intentie niet realiseerd, maar dat over een aantal jaar wel gaat doen en er dan schade van ondervind, en een dier wat zich de intentie nooit zal realiseren en er dus geen schade van zal ondervinden, mits uiteraard er voldaan wordt aan de voorwaarde: geen mishandeling (dus geen lichamelijk of geestelijk letsel).

En zelfs dat is afhankelijk van je standplaatsgebondenheid, als Romein was het normaal om sex te hebben met kinderen, dus hoort het bij je cultuur en ondervind jeer geen schade aan.

Over

Mee eens :).

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:42

Vjestagirl schreef:
En wie wil dat het paard opgevoed is, iets leert of consequent behandeld wordt? Jij of het paard? Denk je dat het paard zich over een paar jaar realiseerd 'ja, dat ze me toen een tik gaf was vervelend, maar ik heb er toch veel van geleerd, dat hou je niet voor mogelijk! Blij dat ze het gedaan heeft!'. Nee, dat gaat een paard niet denken. Paard vindt die tik vervelend. Dat kun je hem met nog zulke goede bedoelingen geven, uiteindelijk zijn dat wel goede bedoelingen die jou ten goede komen, niet het paard. Het zal een paard een worst wezen offie wel of niet goed opgevoed is, of hoog in de dressuur loopt, of veel geld waard is. Paard is gewoon paard.

Dus jij voed je paard niet op, leert hem niks? Zo kan je wel uren verdergaan met vergelijkingen trekken. Een hond leer je toch ook zitten voor je eigen gemak. Een kat leer je toch ook op de kattenbak te gaan voor je eigen gemak. Etc.[/quote]

JUIST! En dat is nou net mijn hele punt. We leren dieren vanalles voor ons eigen gemak. We doen vanalles met dieren omdat we er zelf beter van worden of lol van ondervinden. En dat vinden we allemaal helemaal logisch. Niet meer dan normaal. Maar zodra het seksueel wordt kan het niet meer...[/quote]

ik denk als we dit gaan goedkeuren, seks met dieren.. dat je niet raar hoeft staan te kijken als ineens je paard uit de wei is geplukt en ergens in een schuur staat of garage box.. omdat het paard verkracht is geweest.

denk je niet dat als het in nederland goed gekeurd gaat worden dat er dan veel meer dierenseks aan het licht gaat komen en dat er heel veel problemen zullen gaan komen met dieren eigenaren. of dat er juist op internet veel handel is in films met dierenseks.. of dat mensen hun dieren gaan verhuren om seks mee te hebben?

waarom dan seks met een eigen dier goedkeuren als je eigenlijk al kan weten dat als dit zal gebeuren er heel veel problemen met dieren zullen komen doordat dieren gestolen gaan worden voor seks of seks handel.. want dan is er weer een nieuwe handel in de werels die veel geld oplevert.

echt zo onzin bah bah en nog eens bah.

vuurneon

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:44

De kans is uitermate klein dat er meer gevallen van bestialiteit komen als het wordt toegestaan; het is een voorkeur die je echt niet opeens krijgt als het wordt toegestaan.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:45

Wil iemand mij ook een PB sturen? Dan kan ik dat ook heel stoer vermelden in dit topic, want dat voegt echt wat toe aan de discussie natuurlijk...

Marjo

my_precious schreef:
ik denk als we dit gaan goedkeuren, seks met dieren.. dat je niet raar hoeft staan te kijken als ineens je paard uit de wei is geplukt en ergens in een schuur staat of garage box.. omdat het paard verkracht is geweest.

Dat is een gevalletje diefstal en mag dus niet.

Citaat:
denk je niet dat als het in nederland goed gekeurd gaat worden dat er dan veel meer dierenseks aan het licht gaat komen en dat er heel veel problemen zullen gaan komen met dieren eigenaren. of dat er juist op internet veel handel is in films met dierenseks.. of dat mensen hun dieren gaan verhuren om seks mee te hebben?

Nogmaals: Zolang het dier er geen schade/letsel aan ondervind en het níet onder mishandeling valt, is er geen probleem.
Extra handel schept banen, goed voor de economie...

Citaat:
waarom dan seks met een eigen dier goedkeuren als je eigenlijk al kan weten dat als dit zal gebeuren er heel veel problemen met dieren zullen komen doordat dieren gestolen gaan worden voor seks of seks handel.. want dan is er weer een nieuwe handel in de werels die veel geld oplevert.

echt zo onzin bah bah en nog eens bah.

En denk je echt dat die merrie dat vervelend vind? 24/7 in de wei en er elke dag een paar minuten uit voor een "beurt"?
Diefstal is nog steeds verboden ;)

darwin

MariekeB schreef:
darwin schreef:

Juistem...
Prima om bet daarover te hebben, maar maak er dan niet een verhaal van over de lichamelijke integriteit van het dier of dat je een dier niet mag gebruiken ( wat we hier bijna allemaal doen).

Volgens mij komt dat verhaal niet van mij over lichamelijke integriteit, ik gebruik niet zo'n moeilijke woorden :')

Kasmir

my_precious: Dus is het dan jouwe eigen angst voor iets ergers dat ervoor zorgt dat seks met dieren onwenselijk is?
Laatst bijgewerkt door Kasmir op 26-11-12 00:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 00:45

En nu gaan we via PB de discussie veder uit voeren ?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:46

vuurneon schreef:
De kans is uitermate klein dat er meer gevallen van bestialiteit komen als het wordt toegestaan; het is een voorkeur die je echt niet opeens krijgt als het wordt toegestaan.

Klein? Er zijn waarschijnlijk zat mensen die het willen, maar niet doen omdat het niet normaal is. Als dit toegestaan wordt, normaler wordt, zullen die mensen hun gore bedenkingen vast tot uiting brengen.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:48

Het iets niet durven goedkeuren omdat het dan wel uit de hand zal lopen gaat toch nergens over?

Alhoewel ik sinds de goedkeuring van het homohuwelijk wel heel vaak ten huwelijk gevraagd word :+

Kasmir

Geryon schreef:
vuurneon schreef:

Klein? Er zijn waarschijnlijk zat mensen die het willen, maar niet doen omdat het niet normaal is. Als dit toegestaan wordt, normaler wordt, zullen die mensen hun gore bedenkingen vast tot uiting brengen.

Is dat erg? Homofilie was ook verboden voor de wet, nu niet meer en nu zijn er misschien wel meer mensen die uit de kast gekomen. Ik vínd homofilie normaal en seks met dieren niet maar in principe is het hetzelfde maatschappelijk-ethische vraagstuk.
Laatst bijgewerkt door Kasmir op 26-11-12 00:49, in het totaal 2 keer bewerkt

vuurneon

Geryon schreef:
vuurneon schreef:

Nee hoor, legalisering van het softdruggebruik heeft er juist voor gezorgd dat Nederland helemaal niet zoveel gebruikers heeft tov landen waar het verboden is. Juist dat stiekeme van het verbod zorgt voor extra spanning. Kijk maar naar Volendam ;)

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:49

Geryon schreef:
vuurneon schreef:

Ik denk dat mensen die die gevoelens hebben het toch wel doen of het nu legaal is of niet.
Als seks met kinderen wordt toegestaan word ik toch ook niet in eens pedofiel, je hebt die gevoelens of niet en het heeft er niks mee te maken of dat dat legaal is of niet.
Ik zou die gevoelens niet krijgen ook al legaliseren ze het.