Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mister01 schreef:ik snap ook niet wat voor kick mensen krijgen van het bekijken van zulk soort dingen.
ik word er zelf gewoon misselijk van, maar andere mensen beleven er blijkbaar een groot genot aan om zulk soort dingen te zien.
ik denk dat het hetzelfde soort kick is als seriemoordenaars ervaren wanneer die moorden. het soort waarbij een paar draadjes niet goed aangesloten zitten om dat te doen.
Lieffiefi schreef:Oowh
Ja, dat vind ik ook bizar.
Maar de site klinkt erger dan hij is.
Het is echt dat je recente nieuwsbericht uit Amerika en Latin Amerika kunt lezen. Zo las ik een stuk over een major ergens in LA, die was vermoord.
Maar dan foto's van het lijk erbij.
Kijk, voor mij hoeft het niet. En ik snap ook niet dat mensen ervoor betalen. De geschreven stukken zijn wel interessant.
_San87_ schreef:Mister01 schreef:ik vind het bijna nog erger dat mensen bereid zijn om geld neer te leggen zodat ze filmpjes kunnen kijken met gruwelijkheden!
die hebben echt flinke kortsluiting hoor!
Dank je.
Al leg ik er geen geld voor neer.
Mister01 schreef:_San87_ schreef:Dank je.
Al leg ik er geen geld voor neer.
ja jij spoort helemaal niet![]()
![]()
hahaha
nee, jij betaald er ook niet voor en spoort ook niet mensen aan om zulk soort dingen te filmen zodat jij er een kick van krijgt om het te zien.
Lieffiefi schreef:Horrofilms zijn om lekker te griezelen op de bank met je vriendinnen of je vriend.
en inderdaad, de gestoorden onder ons zullen er inspiratie van opdoen