IlonavB schreef:Er was eens een meisje in Haren, dat wilde opvallend verjaren, ze plaatste een linkje maar miste een vinkje, en heel Haren zit op de blaren, jaalaalalalaala...
Ik moest hier wel om lachen hoor..

made my day

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LindaV schreef:Ik kan er ook wel een beetje om lachen.. Blijkbaar ben ik de enige hier.
Zolang de mensen zich gedragen en het alleen een beetje om muziek gaat.
Maar als het op vechten, vernielen etc uit gaat lopen, dan is het niet meer grappig.. Ik hoop dat dat mensen zich gedragen.
De eerste zijn er al hoorde ik!
IlonavB schreef:F_Orumster schreef:Haren staat bekend om haar welgestelde bewoners, die zullen de weg naar de rechtbank wel weten te vinden.
Maar tegen wie willen ze wat maken?
Nanne schreef:Ik vind het stiekem ook wel grappig en denk er serieus over na om even te gaan kijken vanavond.
Zolang er niet gesloopt word is het wel leuk. Maar vernielingen enzo zijn not done..
Iris82 schreef:Nee joh, de ouders van Merthe die hebben met tranen in de ogen gevraagd of iedereen aub thuis wil blijven. Die kunnen ze ook niets meer maken.
sassie81 schreef:LindaV schreef:Ik kan er ook wel een beetje om lachen.. Blijkbaar ben ik de enige hier.
Zolang de mensen zich gedragen en het alleen een beetje om muziek gaat.
Maar als het op vechten, vernielen etc uit gaat lopen, dan is het niet meer grappig.. Ik hoop dat dat mensen zich gedragen.
De eerste zijn er al hoorde ik!
Ik vind het ook wel hilarisch. Hup podium bouwen, muziek erbij, catering en gaan met die banaan.
IlonavB schreef:sassie81 schreef:Ik vind het ook wel hilarisch. Hup podium bouwen, muziek erbij, catering en gaan met die banaan.
Ik denk dat 'de gemeente' dit inderdaad had moeten doen, ik denk dat er dan meer gefeest wordt dan rottigheid uithalen, want wat willen ze op straat zonder muziek gaan doen?
sassie81 schreef:LindaV schreef:
Ik vind het ook wel hilarisch. Hup podium bouwen, muziek erbij, catering en gaan met die banaan.
Ik denk dat 'de gemeente' dit inderdaad had moeten doen, ik denk dat er dan meer gefeest wordt dan rottigheid uithalen, want wat willen ze op straat zonder muziek gaan doen?