Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roxiie schreef:Ik zie overigens in de poll staan dat 2 op de SGP stemmen/willen gaan stemmen..
Waarom stem je daarop? Vind dat namelijk nog weel interessanter dan naar de beweegredenen achter een pvv, vvd, pvda engazomaar door stemmer. En aangezien deze poll stemmers zich niet in het topic hebben gemeld...
schrikdraad schreef:Pvv de grond in trappen zijn veel mensen goed in maar dat geeft juist aan dat ze zelf geen goede stanpunten hebben.
Naar mijn idee is stemmen niet op 1 persoon stemmen maar op de standpunten.
En dan kan ik bij wijze van roemer een leuke vent vinden en wilders niet maar ik hoef niet mijn bed met hun te delen.
Dus stem ik op de pvv omdat ze de meeste standpunten die ik belangrijk vind op hun programma hebben.
Ook dingen die ik niks vind maar ik mag niet zeggen doe mij dat en dat maar van pvv, dat van de sp en hey dat is mooi bij de vvd.
mocht dat maar, maar helaas.
PlukenKrul schreef:Ik kan dit nergens vinden, maar is er een kans dat de btw verhoging van 21% nog wordt teruggedraaid wanneer het kabinet is gevormd? Zo ja, op welke partij kun je dan het beste stemmen?
anneliesdj schreef:Jans schreef:Misschien moeten we de hele regering afschaffen, wie weet hoe lang het duurt voor ze straks een coalitie gemaakt hebben. Kunnen we beter gewoon de koningin de volle macht geven
(Geintje natuurlijk he)
Vind het helemaal niet zo'n dom idee, volgens mij heeft Beatrix meer verstand dan de hele eerste en tweede kamer bij elkaar. Vergeet niet dat ze ook al 60 jaar op het hoogste niveau meedraait!
ceasario schreef:Berdien schreef:. Ik heb voldoende vertrouwen in de VVD en Rutte dat ze nog een keer mijn stem krijgen.
Wat weet die over het budgetteren voor een gezin etc..
Hij pas in het straatje van ik ben alleen, goed leven en dan moeten ze maar zien.
Ik laat niks achter..
Suzanne F. schreef:roxiie schreef:Ik zie overigens in de poll staan dat 2 op de SGP stemmen/willen gaan stemmen..
Waarom stem je daarop? Vind dat namelijk nog weel interessanter dan naar de beweegredenen achter een pvv, vvd, pvda engazomaar door stemmer. En aangezien deze poll stemmers zich niet in het topic hebben gemeld...
Heel simpel. Dat zijn de gelovige gereformeerde kerkgangers.
Hier in de buurt stemt ook iedereen SGP. Heel simpel, als je naar de kerk gaat stem je SGP of Christenunie. En hier is het veel gereformeerd dus stem je gewoon SGP.
Twiggy2008 schreef:Ben ik helemaal met je eens. Ik vind de insteek die ik in haar toespraken proef ook altijd heel mooi. Zij snapt het wel. Dat kun je van veel van die populistische types, gladde praters en blabla gevallen, die volgens mij hun eigen was nog niet eens thuis kunnen draaien, niet.
verootjoo schreef:Ik stem geen sgp, maar vvd op rutte, maar heb ook wel sgp gestemd. Omdat ik me in hun partijprogramma kan vinden. Lijkt me dat alle andere stemmers dat ook vinden anders stem je er niet op lijkt me?
Hoezo ben je daar zo benieuwd naar?
Electra63 schreef:verootjoo schreef:Ik stem geen sgp, maar vvd op rutte, maar heb ook wel sgp gestemd. Omdat ik me in hun partijprogramma kan vinden. Lijkt me dat alle andere stemmers dat ook vinden anders stem je er niet op lijkt me?
Als ik in jouw profiel kijk, ben je een (moderne) jonge vrouw met een opleiding en baan, dan kan ik mij niet voorstellen, dat je op zo'n conservatieve, vrouwonvriendelijke partij stemt met ook best extreme opvattingen (abortus, homo-rechten, stemrecht vrouwen enz.)
Electra63 schreef:verootjoo schreef:Ik stem geen sgp, maar vvd op rutte, maar heb ook wel sgp gestemd. Omdat ik me in hun partijprogramma kan vinden. Lijkt me dat alle andere stemmers dat ook vinden anders stem je er niet op lijkt me?
Als ik in jouw profiel kijk, ben je een (moderne) jonge vrouw met een opleiding en baan, dan kan ik mij niet voorstellen, dat je op zo'n conservatieve, vrouwonvriendelijke partij stemt met ook best extreme opvattingen (abortus, homo-rechten, stemrecht vrouwen enz.)