sarabande schreef:Quellian als je even terug leest zie je waar ik op stem
Daarom had ik ook gezet dat het allicht ergens zal staan, maar ik ga niet terug lezen, sorry. Zo belangrijk is het niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Ja, maar als de standpunten zover uit elkaar liggen, is het bij voorbaat al een kansloze zaak. Dat kost alleen maar geld.
Vala schreef:Ik ga me er ook weer eens in verdiepen, heb vorige keer PVV gestemd in de hoop dat er wat zou veranderen maar daar is dus ook niks goeds van terechtgekomen dus....
Vala schreef:Quellian, je zegt precies wat ik denk en ik vind dat de quote juist zeer kortzichtig en zwart-wit wordt geinterpreteerd door Julia.
En je eigen hachje redden? Je zal wel moeten in deze tijd!
Lovely schreef:Vala schreef:Quellian, je zegt precies wat ik denk en ik vind dat de quote juist zeer kortzichtig en zwart-wit wordt geinterpreteerd door Julia.
Met z'n alluh voor ons eighuh (Jacobse en Van Es, De Tegenpartij) is iets van alle tijden en het is nu eenmaal zo dat mensen vooral eerst naar hun eigen belang kijken. Armen willen dat de rijken 'gepakt' worden en de rijken vinden dat weer oneerlijk, studenten willen meer financiering terwijl de werkende mensen vinden dat het wel wat minder kan met dat gratis gestudeer. En ga zo maar door.
Quellian schreef:Julia schreef:Als je maar je eigen hachje redden kan..
Dit is voor mij ook nog het enige dat geldt... had het er afgelopen week nog over met vriendlief.
Wij verdienen verre van slecht (wanneer ben je rijk??????) en worden óók hard gepakt.
Vala schreef:Quellian, je zegt precies wat ik denk en ik vind dat de quote juist zeer kortzichtig en zwart-wit wordt geinterpreteerd door Julia.
Quellian schreef:Lovely schreef:
Met z'n alluh voor ons eighuh (Jacobse en Van Es, De Tegenpartij) is iets van alle tijden en het is nu eenmaal zo dat mensen vooral eerst naar hun eigen belang kijken. Armen willen dat de rijken 'gepakt' worden en de rijken vinden dat weer oneerlijk, studenten willen meer financiering terwijl de werkende mensen vinden dat het wel wat minder kan met dat gratis gestudeer. En ga zo maar door.
Lovely, in het verleden werd iedereen 'wat meer met rust' gelaten, zodoende kon je je nog werkelijk zorgen maken over de bezuinigingen in de gehandicaptenzorg/ouderenzorg/mensen financieel onderaan de maatschappij, maar nu wordt het steeds meer 'ik eerst'. Ik kan me in elk geval steeds minder zorgen maken om wat ik net noem, omdat het 'ver van mijn bed' is.
We veranderen van een maatschappij in een stel draken van egoïsten, dat is wat er wordt bewerkstelligd.
Julia schreef:Hard gepakt worden is zuur, maar wel te overzien wanneer je voldoende inkomen hebt.
tita schreef:Lang leven kwartje van Kok
Lovely schreef:Vala schreef:Quellian, je zegt precies wat ik denk en ik vind dat de quote juist zeer kortzichtig en zwart-wit wordt geinterpreteerd door Julia.
Lovely schreef:tita schreef:Nee dat klopt, maar iedereen met gezond verstand weet dat je alle ellende niet te danken hebt aan een persoon maar ook aan vorige kabinet en kabinet daarvoor.
Lang leven kwartje van Kok
Dus het is allemaal Kok zijn schuld?