het is eigenlijk best ironisch/grappig als je nagaat hoevaak ik het woord God op een dag zeg als Athiest

Het is gewoon een gewoonte geworden. Dan heb ik het niet alleen over de oude trouwe "godverredommu!" maar ook "in godsnaam", "godsamme" , "godzijdank" etc

Best grappig als je er zo over nadenkt hoe iets zo kan worden opgenomen terwijl je niet gelovig bent. Ik zal nooit iemand uitschelden voor bitch, prutsmuts etc, dat vind ik triest. Zal ook niet snel met een ziekte schelden (gebruikte toevallig vandaag voor het eerst het woord "paasei" sinds tijden, moest even duidelijk maken wat voor een poedersuiker film het was en toen floepte perongeluk het ziekte woordje eruit) Maar naast de "god" woorden gebruik ik eigenlijk voor 80% fiets of poedersuiker

Als iemand zich daarmee aangesproken zal voelen klopt er iets niet. vandaag overigens meerdere keren kunnen gebruiken omdat ik een bak koffiepoeder liet vallen, iemand achter mij 10 glazen op de grond liet vallen, ik een bloedneus kreeg (en toen was het echt fiets, want het gebeurde ook echt net in mijn pauze

) en toen het begon te regen toen ik naar huis ging
Daarintegen ben ik nooit agressief qua lichaamstaal, mensen zullen dus ook niet geshokeerd worden als ik "godverredommuh" of "poedersuiker" zeg (ik schreeuw niet

) want het komt er eerder droog uit
Zullen vast mensen zijn die dit niet zullen waarderen, ik zal ook nooit onnodig vloeken. Maar ach, iedereen is verschillend