ceasario schreef:Tiffany schreef:[ . Dan houd je geld over..
Zeker met 60000 kleine zelfstandige op een zolder die geen belasting betalen..(Wietteelt)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Want als we de meerderheid mogen geloven en we zijn die koppen die ons niet bevallen kwijt..
stef schreef:Waar heb ik het over de tuinbouw? Omdat ik zelf toevallig een week in de tuinbouw heb gewerkt trek je die conclusie?
De bouw, schoonmaak, transport... allemaar nou niet echt banen met de wauw factor, of wel? En kennis van me kan als hij wil morgen direct als stratenmaker beginnen. Niet denken dat hij dat doet
stef schreef:Klopt, dat ontken ik ook nergens, hoewel er echt een hele grote groep is die echt bang is moe te worden, of vies te worden.
Maar nogmaals, dit is niet de schuld van oostblokkers, echter worden die er wel op afgerekend.
chevax schreef:En dan klagen dat er Polen zijn die wel willen komen werken en dan nog werk dat veel Nederlanders gewoon niet willen doen, zelfs niet als vakantiewerk... Ik kan daar niet bij.
Citaat:Ander opbeurend nieuws is dat de arbeidsmarkt moedig stand houdt. Ondanks de recessie groeide de werkgelegenheid in het vierde kwartaal met 19.000 banen ten opzichte van het kwartaal ervoor. De werkloosheid stagneerde op 5,8 procent – nog steeds een van de allerlaagste cijfers van de westerse wereld.
Hermelientje schreef:Dit is absoluut het laatste woord wat ik ooit aan deze zielige Wildersvertoning ga verspillen. Mensen die nu nog met dat gebabbel van Wilders meegaan kunnen echt niet zelf nadenken. Ik raad elke verkoper van matrassen waarop je nooit meer rugpijn hebt, armbandjes met geneeskrachtige werking, enz. vooral aan om deze mensen te bezoeken, je kunt ze echt alles wijsmaken.
stef schreef:Waar heb ik het over de tuinbouw? Omdat ik zelf toevallig een week in de tuinbouw heb gewerkt trek je die conclusie?
De bouw, schoonmaak, transport... allemaar nou niet echt banen met de wauw factor, of wel? En kennis van me kan als hij wil morgen direct als stratenmaker beginnen. Niet denken dat hij dat doet
ceasario schreef:Tiffany schreef:[. Onze eigen mensen kunnen naar de voedselbank. En dat is echt niet omdat ze te lui zijn om te werken.
Omdat ze qua schulden ver boven hun stand hebben geleefd..(een aantal) anders vul je snel die 19000 banen in..
Altijd is er TRUUS-EXCUSE.
Citaat:Hallo mensen handen uit de mauw !! De polen zijn met Kerstverlof
AdnerB schreef:hier in west friesland rijden de oost europeanen zelfs in een auto van het uitzendbureau..hoe zij het voor elkaar krijgen geen idee..maar ik heb nog nooit een auto via een uitzendbureau kunnen regelen..tevens ook geen woning of caravan wat bij de oost europeanen wel lukt..
Turken, Marokkanen en dergelijke krijgen zie ik hier in de buurt niet rijden in een auto van uitzendbureaus, laat staan dat de meeste werken..vele hebben een uitkering..
AdnerB schreef:@ sarabande zie mijn vorige post in dit topic..
sarabande schreef:AdnerB schreef:hier in west friesland rijden de oost europeanen zelfs in een auto van het uitzendbureau..hoe zij het voor elkaar krijgen geen idee..maar ik heb nog nooit een auto via een uitzendbureau kunnen regelen..tevens ook geen woning of caravan wat bij de oost europeanen wel lukt..
Turken, Marokkanen en dergelijke krijgen zie ik hier in de buurt niet rijden in een auto van uitzendbureaus, laat staan dat de meeste werken..vele hebben een uitkering..
Wat wil je hier mee zeggen????
AdnerB schreef:meer als 100 autos groot en klein,zelfs busjes? nee ik geloof niet dat daar mensen in rijden die bij het uitzendbureau werken, en dan doen ze zeker ook hun boodschappen met die autos voor op het uitzendbureau incl alle drank?
je mag best oordelen over mijn mening..maar weet dan eerst waar je het over hebt.
andere bokkers hebben het ook over Turken en Marokkanen en ik zeg daar wat over en je voelt je ineens aangesproken? vreemde zaak!
jij jou mening..ik mijne..je mag mij best dingen vragen maar kom dan met concrete vragen..
Shellyke schreef:Hier een aantal voorbeeldjes van onze "schatjes".
http://www.omroepbrabant.nl/?news/16975 ... +niet.aspx
http://www.omroepbrabant.nl/?news/1697941373/Jongen+(17)+mishandelt+vrouw+in+Westerpark+Tilburg.aspx
http://www.omroepbrabant.nl/?news/16968 ... egers.aspx
Sarabande, het is niet te geloven dat je iemand vraagt om toe te lichten waarom hij of zij voor de PVV is. Het zou er wellicht mee te maken kunnen hebben om bovenstaande voorbeelden. Maar dat wist je vast zelf ook wel.
Storrum, een zeer negatief stuk. Ik betwijfel echter of dit is wat menigeen hier wil horen of lezen.